Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Snackwagen Yde van Kammen weg

Gestart door zieke bastaard, april 05, 2014, 08:29:42

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

En hiermee kunnen we stellen dat het laatste lijk uit de kast is. Hoop dat betrokken journalist ook nog ff wederhoor gaat toepassen in deze.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

John Hiatt

Van Kammen jankt! Terecht om afscheid te nemen, het argument van de slechte kwaliteit snijdt houdt.

weestwel

Slotje op de frituurpan graag.

Dokkumer

Citaat van: weestwel op april 05, 2014, 18:11:15
Slotje op de frituurpan graag.
Op de pannen van van Kammen prima, hier mogen we nog even doorgaan :P

zieke bastaard

Kwaliteit van de snacks is idd om te huilen, maar waar het mij om gaat is dat je een bedrijfje dat al jaren Cambuur sponsort niet zo aan de kant hoort te zetten. Alleen al het feit dat zo'n man de behoefte voelt zijn hart in de krant te luchten geeft wel aan dat de commerciĆ«le man niet heeft aangevoeld hoe hij e.e.a. zou moeten afhandelen. En nogmaals, denk maar niet dat de nieuwe exploitant ook nog maar een cent betaald zodra we weer in de biercompetitie spelen (niet dat dat nu aan de orde is). En het is niet de 1e keer dat sponsoren met een nare smaak (haha, leuk in deze context  :X ) in hun mond zitten! In het verleden is het al vaker gebeurd dat trouwe sponsoren ineens een dikke verhoging moesten accepteren op de momenten dat het wat beter ging!

poelie-lwd

#20
Zoals Erik vd Waard gisteren op twitter mooi verwoordde, van Kammen zijn Cambuurhart zit in zijn kontzak!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

RotterdamLeeuwarden

kortom: het draait hier weer om geld en niet om gevoel (Cambuurgevoel)
Dat hebben we van de week al gezien en dat is nu eenmaal voetbal: geld, geld en nog eens geld.  :R :R :R
Kotsmisselijk gewoon.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

John Hiatt

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 06, 2014, 12:58:49
kortom: het draait hier weer om geld en niet om gevoel (Cambuurgevoel)
Dat hebben we van de week al gezien en dat is nu eenmaal voetbal: geld, geld en nog eens geld.  :R :R :R
Kotsmisselijk gewoon.

Kotsmisselijk word je van de snacks van Van Kammen....

Eewal

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 06, 2014, 12:58:49
kortom: het draait hier weer om geld en niet om gevoel (Cambuurgevoel)
Dat hebben we van de week al gezien en dat is nu eenmaal voetbal: geld, geld en nog eens geld.  :R :R :R
Kotsmisselijk gewoon.

Zal best, maar volgens mij is nu ook al 10 keer gezegd dat de snacks niet te vreten waren.... Niet te vreten, niet te vreten en nog eens niet te vreten... Kotsmisselijk gewoon.

RotterdamLeeuwarden

Ik heb daar nog nooit wat gegeten dus daarover kan ik niet oordelen.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

pvanbuijtene

1 eis bij de volg snackkar!

Frikandel xxl!!!!! :fant

Eewal

Citaat van: pvanbuijtene op april 06, 2014, 13:12:10
1 eis bij de volg snackkar!

Frikandel xxl!!!!! :fant

haha, als die doosjes mij naar niet het zicht belemmeren op de tribune ;)

poelie-lwd

halve kiepen met nimme in een puutsje voor thuus!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

pvanbuijtene

Citaat van: poelie-lwd op april 06, 2014, 13:14:49
halve kiepen met nimme in een puutsje voor thuus!!

Van de poelie(r)  |:)

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.