Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Snackwagen Yde van Kammen weg

Gestart door zieke bastaard, april 05, 2014, 08:29:42

Vorige topic - Volgende topic

Daddy T.

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 06, 2014, 12:58:49
kortom: het draait hier weer om geld en niet om gevoel (Cambuurgevoel)
Dat hebben we van de week al gezien en dat is nu eenmaal voetbal: geld, geld en nog eens geld.  :R :R :R
Kotsmisselijk gewoon.

Dom praat, deze man heeft voor 400 euro per wedstrijd de afgelopen jaren met zijn karren in stadion mogen staan, goed geld kunnen verdienen met gemiddeld 4-5 duizend man en afgelopen jaren 7-10 duizend man op de tribunes. Zijn contract loopt af, zijn kwaliteit is k*t en doet niets met die kritiek en verwacht vervolgens voor zelfde bedrag weer de komende jaren verder te mogen terwijl andere partijen bijna het 3-voudige willen betalen. Laat hem eerst maar es in de spiegel kijken ipv uit te huilen in de media.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Cambuur058

Citaat van: Daddy T. op april 06, 2014, 14:51:40
Dom praat, deze man heeft voor 400 euro per wedstrijd de afgelopen jaren met zijn karren in stadion mogen staan, goed geld kunnen verdienen met gemiddeld 4-5 duizend man en afgelopen jaren 7-10 duizend man op de tribunes. Zijn contract loopt af, zijn kwaliteit is k*t en doet niets met die kritiek en verwacht vervolgens voor zelfde bedrag weer de komende jaren verder te mogen terwijl andere partijen bijna het 3-voudige willen betalen. Laat hem eerst maar es in de spiegel kijken ipv uit te huilen in de media.
_O_

Destroyer

Zo is dat, met zijn oud frituurvet en waardeloze bediening! Stel slomen bij elkaar in die wagens! Veel te lange wachttijden
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 06, 2014, 13:10:46
Ik heb daar nog nooit wat gegeten dus daarover kan ik niet oordelen.
Staan ze niet bij de Kuip? :devil

RotterdamLeeuwarden

Nee, daar staat een bedrijf met *koe* in zn naam  :devil
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

yellow@ndblue

#35
Hij zal dan ook wel stoppen met zijn reclame op de borden langs de velden, hij zit namelijk ook altijd in de zakenclub heb hem eens horen zeggen dat die bord reclame 16000,-euro per jaar/seizoen kost dit was vorig jaar in de eerste divisie zal nu nog wel wat hoger zijn in de ere, hij heeft namelijk meerdere borden in het stadion.

poelie-lwd

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op april 06, 2014, 16:05:53
Nee, daar staat een bedrijf met *koe* in zn naam  :devil

Die verkoopt toch alleen kooltjes en peulvruchten? Nou ja, zal wel niet gretig gebruik van worden gemaakt getuige al dat bezoekende volk met rotte tanden
Iedereen heeft recht op mijn mening.

0517

Citaat van: yellow@ndblue op april 06, 2014, 18:58:34
Hij zal dan ook wel stoppen met zijn reclame op de borden langs de velden, hij zit namelijk ook altijd in de zakenclub heb hem eens horen zeggen dat die bord reclame 16000,-euro per jaar/seizoen kost dit was vorig jaar in de eerste divisie zal nu nog wel wat hoger zijn in de ere, hij heeft namelijk meerdere borden in het stadion.

Nou, en dan heb je het over een Cambuurhart? Sorry hoor, ben eindelijk blij dat Cambuur eens wat commerciƫler wordt. Eerlijk gezegd denk ik dat het er nog nooit zo goed voor heeft gestaan.

Van Kammen levert een zeer matige kwaliteit. Een deal met een nieuwe exploitant zal natuurlijk in z'n geheel worden bekeken (incl. eventueel te sponsoren bedrag). Blijkbaar gaan we er hiermee op voorruit. Jammer dat iemand die er al jaren zit nu naast de post pist, maar hij heeft ook z'n kans gehad toch? En klaarblijkelijk mankeerde er ook wel wat aan zijn Cambuurhart...

Clint

Citaat van: John Hiatt op april 05, 2014, 17:25:04
Van Kammen jankt! Terecht om afscheid te nemen, het argument van de slechte kwaliteit snijdt houdt.

Juist. Niet te vreten die troep. Drie euro voor twee slappe, lauwe kroketten die al uren in die automaat liggen te smeulen. Sodemieter op. 

Ruppppert

laat Genee hier maar een mooie kar neerzetten, een man met een scc hart en gezinde voeding voor de scc supporters, altijd goed  :devil

Galdiano

Citaat van: clint op april 07, 2014, 07:20:54
Juist. Niet te vreten die troep. Drie euro voor twee slappe, lauwe kroketten die al uren in die automaat liggen te smeulen. Sodemieter op.

Die rooie karren die er volgend seizoen komen, werken hetzelfde! Het zal niet veel beter worden  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Scc01

Die zwarte picantos dan. Frituurvet is zon beetje afgewerkte olie. Zal ze niet missen

DayDreamer

wie of Wat komt ervoor terug dan?

Scc01