Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Snackwagen Yde van Kammen weg

Gestart door zieke bastaard, april 05, 2014, 08:29:42

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Citaat van: reisbureau op augustus 10, 2014, 20:02:53
Gister dan de 1ste wedstrijd zonder van Kammen.
Het eerste broodje Hamburger was WOW.
Maar na de pauze een open geknapte droog gefrituurde frikandel en een plofkroket waar het vet uit droop voor de vrouw.
Hoop niet dat dit de kwaliteit is die we voorgeschoteld blijven krijgen. Want dan ben ik er snel klaar mee.

veel te veel saus op de hamburger
geen pindasaus voor bij de friet

dizzhead


moodygrunn

Is het niet veel rustiger om eenzelfde standpunt als HdJ in te nemen?
Zeur niet over wat je niet hebt; heb het over de spelers (lees: snackjes) die er wel zijn

Hoop meningen over iets dat (voorlopig) niet terug komt.
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Ehm niet helemaal mee eens... Kritisch zijn moet juist een aanleiding zijn om de situatie te verbeteren.

gobo

Ik heb zaterdag het gemiddelde cambuur publiek nog eens even kritisch bekeken in hun zomer outfits, maar misschien is het beter om die snackwagen maar helemaal niet meer te plaatsen. Een salade en smoothie bar zou meer op zijn plaats zijn. :devil
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Eewal

Citaat van: gobo op augustus 11, 2014, 09:16:45
Ik heb zaterdag het gemiddelde cambuur publiek nog eens even kritisch bekeken in hun zomer outfits, maar misschien is het beter om die snackwagen maar helemaal niet meer te plaatsen. Een salade en smoothie bar zou meer op zijn plaats zijn. :devil

ik ben maar 2 kilo aangekomen hoor na 10 dagen kebab  8)

Galdiano

Een snackwagen hoort toch gewoon pindasaus te hebben!
Verder een leuk detail waren de cambuur patat zakken met het orginele wapen  :thumbsup
Patat zag er goed uit, niet van slappe spul maar mooi krokante vlaamse frieten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dizzhead

Citaat van: Galdiano op augustus 11, 2014, 09:40:37
Een snackwagen hoort toch gewoon pindasaus te hebben!
Verder een leuk detail waren de cambuur patat zakken met het orginele wapen  :thumbsup
Patat zag er goed uit, niet van slappe spul maar mooi krokante vlaamse frieten.

Tja, volgens velen ziet de Ridder er ook goed uit en volgens vele anderen kan die er niks van... Niemand die weet hoe de braadworst smaakte? Zag er ook aanlokkelijk uit, bijna liefde op het eerste gezicht. 30 augustus maar even proberen dan.  :proost

Lore

Citaat van: gobo op augustus 11, 2014, 09:16:45
Ik heb zaterdag het gemiddelde cambuur publiek nog eens even kritisch bekeken in hun zomer outfits, maar misschien is het beter om die snackwagen maar helemaal niet meer te plaatsen. Een salade en smoothie bar zou meer op zijn plaats zijn. :devil

:_schater :_schater :_schater

TARGET

deze snackwagens stralen ten eerste al veel meer uit.!!

Cor

Citaat van: TARGET op augustus 11, 2014, 12:10:33
deze snackwagens stralen ten eerste al veel meer uit.!!

Een obese uitstraling

HilversumOnTour

Citaat van: TARGET op augustus 11, 2014, 12:10:33
deze snackwagens stralen ten eerste al veel meer uit.!!

Helemaal mee eens. Oogt een stuk netter allemaal.  Eet er niet meer, want door die verdomde patat een goal bij DKV thuis gemist.

TARGET

Nu hopen dat er personeel werkt die doorwerkt en de snacks snel klaarmaken inplaats van 5 minuten naar je bestelling vragen en je met grote ogen aankijken dat ze je niet snappen.. en na de rust pas je eten krijgen.!! want dat was van kammen.!!

Lore

#73
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 11, 2014, 12:16:27
Helemaal mee eens. Oogt een stuk netter allemaal.  Eet er niet meer, want door die verdomde patat een goal bij DKV thuis gemist.

Die van Finboergasoen?


P.s. wel mooi dat het topic van de snackbar groter is dan die met Mart Dijkstra! Mijn voorzichtige conclusie: als Mart echt belangrijk wil worden moet hij patat gaan bakken!

Dokkumer

Citaat van: TARGET op augustus 11, 2014, 12:18:50
Nu hopen dat er personeel werkt die doorwerkt en de snacks snel klaarmaken inplaats van 5 minuten naar je bestelling vragen en je met grote ogen aankijken dat ze je niet snappen.. en na de rust pas je eten krijgen.!! want dat was van kammen.!!
Die mensen moest je ook in het nationaal erkend spraakgebrek aanspreken ;)