Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Snackwagen Yde van Kammen weg

Gestart door zieke bastaard, april 05, 2014, 08:29:42

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Lore op augustus 11, 2014, 12:54:20
Die van Finboergasoen?


P.s. wel mooi dat het topic van de snackbar groter is dan die met Mart Dijkstra! Mijn voorzichtige conclusie: als Mart echt belangrijk wil worden moet hij patat gaan bakken!

Leuk dat je uitgerekend Mart Dijkstra aanhaalt!  :_schater
Mart Dijkstra houdt erg van patat en kebab! Twee jaar terug naar Spanje geweest met Schepers en Droste, en kwam 10 kilo te zwaar terug met een dikke billug!  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Citaat van: gobo op augustus 11, 2014, 09:16:45
Ik heb zaterdag het gemiddelde cambuur publiek nog eens even kritisch bekeken in hun zomer outfits, maar misschien is het beter om die snackwagen maar helemaal niet meer te plaatsen. Een salade en smoothie bar zou meer op zijn plaats zijn. :devil

:_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer


moodygrunn

Citaat van: Galdiano op augustus 11, 2014, 14:33:44
Leuk dat je uitgerekend Mart Dijkstra aanhaalt!  :_schater
Mart Dijkstra houdt erg van patat en kebab! Twee jaar terug naar Spanje geweest met Schepers en Droste, en kwam 10 kilo te zwaar terug met een dikke billug!  :_schater

Haha, dat was toen ook wel te zien op die ameland-foto's
In Henk en Sandor we trust

Lore

Citaat van: Galdiano op augustus 11, 2014, 14:33:44
Leuk dat je uitgerekend Mart Dijkstra aanhaalt!  :_schater
Mart Dijkstra houdt erg van patat en kebab! Twee jaar terug naar Spanje geweest met Schepers en Droste, en kwam 10 kilo te zwaar terug met een dikke billug!  :_schater

:_schater :_schater een echte prof!

Hans de Rat

en nu maar hopen dat de nieuwen wel sneller frituren en die rommel niet naar dooie bevers stinkt. Ging laatst bijna over mien nek toen iemand naast me een hap van sien ranzige frikandel nam.

speculeter

Citaat van: Hans de Rat op augustus 24, 2014, 18:22:44
en nu maar hopen dat de nieuwen wel sneller frituren en die rommel niet naar dooie bevers stinkt. Ging laatst bijna over mien nek toen iemand naast me een hap van sien ranzige frikandel nam.
en dat meld jij?.....met die naam?....Volgens mij lukt jij alles!!

AL

Voor de wedstrijd geen eten (ja pas net voor aanvang). In de pauze veels te lang wachten.
v Kammen had het beter geregeld!!!

dizzhead

Citaat van: AL op oktober 26, 2014, 20:13:49
Voor de wedstrijd geen eten (ja pas net voor aanvang). In de pauze veels te lang wachten.
v Kammen had het beter geregeld!!!

Ja, die bakte de kroketten thuis al en sien vrouw hield ze warm. Kleffe meuk. Hoewel het nu ook niet bepaald culinair genieten is.

Bernardo

Geen klagen,  rond 12.10 heerlijk patatje gegeten. Veel beter als die zooi van vorig jaar.

Lore

Citaat van: AL op oktober 26, 2014, 20:13:49
Voor de wedstrijd geen eten (ja pas net voor aanvang). In de pauze veels te lang wachten.
v Kammen had het beter geregeld!!!

Als wij pas eind oktober een eerste klacht hier hebben dan gaat het gewoon erg goed! :devil

SCC-J

Citaat van: Lore op oktober 26, 2014, 22:47:46
Als wij pas eind oktober een eerste klacht hier hebben dan gaat het gewoon erg goed! :devil
dat we een snackwagen  een recensie geven ... Dan gaat het toch wel goed met Cambuur

De Gast

Was inderdaad een slome bedoeling op Oost. Ik vroeg me echt af of ze wel omzet wouden draaien

Lore

Citaat van: SCC-J op oktober 26, 2014, 22:56:07
dat we een snackwagen  een recensie geven ... Dan gaat het toch wel goed met Cambuur

:_schater :_schater Heerlijk!

DayDreamer

Citaat van: Lore op oktober 26, 2014, 22:47:46
Als wij pas eind oktober een eerste klacht hier hebben dan gaat het gewoon erg goed! :devil

Tijdens een luchwedstrijd wil ik graag wat kunnen eten, maar dat kon dus niet, omdat die lui de drukte niet aan kunnen.

Van Kammen was het eten niet altijd goed, maar die hadden wel van die luikjes waar je wat uit kon trekkken.