Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-RKC, vrijdag 14 maart

Gestart door John Hiatt, maart 02, 2014, 21:17:05

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Opnieuw een cruciale wedstrijd. Bij winst zet je een reuzenstap op weg naar lijfsbehoud!

Leovardiascc

Deze moet gewonnen worden en deze gaat gewonnen worden!

Dokkumer

Heel blijven volgende week en dan deze belangrijke horde nemen. Wisselvallige ploeg dat RKC, knallen de ene week en vandaag waren het een stel oude wijven.

Verstuurd vanaf mijn spambox


EastSide058

Cruciale wedstrijd, volle bak. Als we winnen dan zijn we grotendeels verzekerd van handhaving.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

papagaaiensoep

Deze winnen en tegen NEK uut niet verliezen. Dan must der hast toch weze, suust zegge ....

Galdiano

Als Cambuur deze wedstrijd wint, en niet verliest van nek, dan kan het toch bijna niet meer mis gaan zou je zeggen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Nog 8 a 9 punten bij elkaar en het komt wel goed. Eindigen we keurig rond plek 13/14.

HilversumOnTour

Citaat van: Bernardo op maart 03, 2014, 11:47:08
Nog 8 a 9 punten bij elkaar en het komt wel goed. Eindigen we keurig rond plek 13/14.

Wat hebben we dan een ongelooflijk prachtig seizoen achter de rug, zeg. Wie had dat gedacht vooraf?

TROTS  |:) |:) |:)

HilversumOnTour

Citaat van: Galdiano op maart 03, 2014, 11:43:09
Als Cambuur deze wedstrijd wint, en niet verliest van nek, dan kan het toch bijna niet meer mis gaan zou je zeggen!

Thuis zijn we zo sterk!
We pakken zeker meer punten, ook tegen AZ en Vitesse zijn we zeker niet kansloos.

Tukker

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 03, 2014, 11:51:30
Wat hebben we dan een ongelooflijk prachtig seizoen achter de rug, zeg. Wie had dat gedacht vooraf?

TROTS  |:) |:) |:)
Em met een dikke pluim  _O_ voor de TS die met het laagste budget van de eredivisie dit (hopelijk) gaat bereiken
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Ruppppert

zeer belangrijk deze te winnen, maar heb er vertrouwen in. Zeker omdat we thuis de wedstrijden hebben gewonnen die we moesten winnen. Dek dat nec onze eerste uit overwinning wordt dit seizoen

IsmailvanEssen

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 03, 2014, 11:51:30
Wat hebben we dan een ongelooflijk prachtig seizoen achter de rug, zeg. Wie had dat gedacht vooraf?

TROTS  |:) |:) |:)

Daar heb je 100% gelijk in! Ik ben er bijna zeker van dat we geen nacompetitie hoeven te spelen.. Daarom moet er goed gekeken worden naar volgend seizoen.. Dit omdat er belangrijke spelers weggaan en hiervoor moeten we ook weer wat terugkrijgen.. Want volgend seizoen is het gewoon weer spelen voor handhaving.. Maar op dit seizoen mogen we echt trots op zijn!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Voorstopper

Citaat van: Ruppppert op maart 03, 2014, 12:03:16
zeer belangrijk deze te winnen, maar heb er vertrouwen in. Zeker omdat we thuis de wedstrijden hebben gewonnen die we moesten winnen. Dek dat nec onze eerste uit overwinning wordt dit seizoen

Ik vind dat NEC een hele goede ploeg heeft. Die hebben we 1-2-3 nog niet gewonnne.

HilversumOnTour

Citaat van: Voorstopper op maart 03, 2014, 12:10:43
Ik vind dat NEC een hele goede ploeg heeft. Die hebben we 1-2-3 nog niet gewonnne.

Dan zie ik uit bij FC Utrecht meer kansen!

Collingwood

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 03, 2014, 12:17:26
Dan zie ik uit bij FC Utrecht meer kansen!

Die speelden gisteren inderdaad erg matig. Wel typisch dat Twente daarvan dan weer niet weet te profiteren...
Kalmte alleen kan u redden.