Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-RKC, vrijdag 14 maart

Gestart door John Hiatt, maart 02, 2014, 21:17:05

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Welke uit wedstrijd gaan we dit seizoen nog winnen? (ééntje zal toch wel lukken?)

Dokkumer

Alle drie!!!

Verstuurd vanaf mijn spambox


Lore

Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2014, 23:44:59
Alle drie!!!

Verstuurd vanaf mijn spambox

Wij moeten er nog vijf, vriend!

moodygrunn

Citaat van: Lore op maart 22, 2014, 12:23:36
Wij moeten er nog vijf, vriend!
volgens mij 6 :), waarvan (zoals dokkie aangaf) 3 uitwedstrijden die we allemaal gaan winnen
In Henk en Sandor we trust

Lore

Citaat van: moodygrunn op maart 22, 2014, 12:31:56
volgens mij 6 :), waarvan (zoals dokkie aangaf) 3 uitwedstrijden die we allemaal gaan winnen

Ik tel alleen de uitwedstrijden:

- Utrecht
- NEC
- feyenoord
- PSV
- DKV

En dan hebben wij alle uitwedstrijden gehad!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op maart 22, 2014, 12:35:24
Ik tel alleen de uitwedstrijden:

- Utrecht
- NEC
- feyenoord
- PSV
- DKV

En dan hebben wij alle uitwedstrijden gehad!

_O_ :y |:) :y _O_
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Lore op maart 22, 2014, 12:23:36
Wij moeten er nog vijf, vriend!
Hoe mooi is de gedachte, echter wij gaan DIRECT Europa in |:)

Marc S

Citaat van: Dokkumer op maart 22, 2014, 15:43:34
Hoe mooi is de gedachte, echter wij gaan DIRECT Europa in |:)

Het kan nog!(erg theoretisch :P)

Lore