Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-RKC, vrijdag 14 maart

Gestart door John Hiatt, maart 02, 2014, 21:17:05

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

@SCCambuurLwd: Hij staat pas over een week op de planning, maar het duel tussen SC #Cambuur en #RKC Waalwijk is helemaal UITVERKOCHT! #CAMRKC

CambuurAmersfoort

waar in t begin van t seizoen bij sommige wedstrijden nog wel enkele 100en stoeltjes vrij waren zit t na de winterstop elke keer ramvol. weer een bevestiging dat de club echt behoefte heeft aan een groter stadion van in ieder geval 12-13000 plekken.

DayDreamer

Leeft echt wel, week van te voren uitverkocht tegen RKC  :P RKC :_schater RKC

ForzaCambuur1

Citaat van: Bernardo op maart 07, 2014, 13:24:53
@SCCambuurLwd: Hij staat pas over een week op de planning, maar het duel tussen SC #Cambuur en #RKC Waalwijk is helemaal UITVERKOCHT! #CAMRKC

Mooi  |:)

Wederom een zeer belangrijke pot. 3 punten en directe handhaving kan zeer dichtbij zijn. Als je verliest kan ook zomaar alles weer heel moeilijk worden.

Harry L.

Citaat van: Bernardo op maart 07, 2014, 13:24:53
@SCCambuurLwd: Hij staat pas over een week op de planning, maar het duel tussen SC #Cambuur en #RKC Waalwijk is helemaal UITVERKOCHT! #CAMRKC

Prachtig! V/d belt en co moeten nog maar eens lobbyen bij de knvb en kijken of er niet 2000 extra plaatsen bij kunnen komen. Als ik het een beetje goed inschat zitten we volgend seizoen iedere week vol met seizoenkaart houders, dit betekend dat potentiele aanwas van "nieuwe" supporters stagneert. Eeuwig zonde, de reus wordt zo aardig tegengewerkt..

Eewal

Citaat van: Harry L. op maart 08, 2014, 09:46:35
Prachtig! V/d belt en co moeten nog maar eens lobbyen bij de knvb en kijken of er niet 2000 extra plaatsen bij kunnen komen. Als ik het een beetje goed inschat zitten we volgend seizoen iedere week vol met seizoenkaart houders, dit betekend dat potentiele aanwas van "nieuwe" supporters stagneert. Eeuwig zonde, de reus wordt zo aardig tegengewerkt..

of je nou voor- of tegenstander bent, snel een nieuw stadion is de enige oplossing hiervoor....

0517

Staanplaatsen terug op zuid creëer je ook weer ca 1000 plekken!

Dokkumer

Citaat van: 0517 op maart 08, 2014, 10:06:55
Staanplaatsen terug op zuid creëer je ook weer ca 1000 plekken!
Is al eerder geopperd. Offer je wel weer 100 plaatsen op Oost op aan het uitvak.
Punt 2, is de constructie van Zuid nog sterk genoeg om meer mensen te kunnen bergen?
Punt 3, wat gaat het allemaal kosten (eventuele bouwtechnische aanpassingen meegerekend)
Punt 4 en zeker niet onbelangrijk, wat is de mening van de SK houders die normaal op Zuid zitten en wat gaat er voor hen geregeld worden?

Len Cantello


Citaat van: Dokkumer op maart 08, 2014, 10:25:11
Is al eerder geopperd. Offer je wel weer 100 plaatsen op Oost op aan het uitvak.
Punt 2, is de constructie van Zuid nog sterk genoeg om meer mensen te kunnen bergen?
Punt 3, wat gaat het allemaal kosten (eventuele bouwtechnische aanpassingen meegerekend)
Punt 4 en zeker niet onbelangrijk, wat is de mening van de SK houders die normaal op Zuid zitten en wat gaat er voor hen geregeld worden?
De uitvakregeling is een richtlijn. Die lap je simpelweg aan je laars.
Zuid is bouwtechnisch wel ok voor staanplaatsen.
Aanpassing is simpel. Vrijwilligers ronselen, net zoals bij het aanbrengen van de stoeltjes. Klaar!
Staanplaatsen hebben toch per definitie de voorkeur?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

PeterTa

#39
Citaat van: 0517 op maart 08, 2014, 10:06:55
Staanplaatsen terug op zuid creëer je ook weer ca 1000 plekken!

Zit zelf ook op Zuid en heb toch me twijfels bij dit soort luchtballonnetjes, een groot deel van de supporters op Zuid heeft een aardige leeftijd (komen er al van jongs af aan) en zullen waarschijnlijk niet staan te springen om staanplaatsen (als springen uberhaupt nog lukt..  ;)) (We gaan toch ook niet roepen dat Noord weer van bakstenen gemaakt moet worden en onoverdekt moet zijn...  :P  :_schater)

brambo3004

Citaat van: PeterTa op maart 08, 2014, 23:21:49
(We gaan toch ook niet roepen dat Noord weer van bakstenen gemaakt moet worden en onoverdekt moet zijn...  :P  :_schater)

Ik ben voor :thumbsup

losang09

Staanplaatsen en op leeftied. Tis volgens mij goed vor de bloedsomloop een bistje springen en in beweging blieve.
Maar je ken oek het middenvak alleen zonder stoeltjes make voor de ''fanatiekelingen''.   :0=

Destroyer

Gewoon weer een groene bult en apen kooi ernaast  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Tukker

Voor wie nog geen kaartje heeft. Op Marktplaats staan er 2 te koop voor 5 euro per stuk. Dan heb ik er toch meer voor betaald. Maar vak 1 is ook niet mijn meest favoriete vak
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Holwerd voor Cambuur

Lukoki geschorst. Kan Ogbeche daar spelen? Of Hemmen in de spits en Barto hangend?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021