Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-RKC, vrijdag 14 maart

Gestart door John Hiatt, maart 02, 2014, 21:17:05

Vorige topic - Volgende topic

Voorstopper

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 03, 2014, 12:17:26
Dan zie ik uit bij FC Utrecht meer kansen!

Daar geef ik ons meer kans inderdaad
Als we nog 10 punten pakken (RKC thuis - ADO thuis - Vitesse thuis = 9 punten) moeten we uit nog ergens punten pakken, dan zijn we gewoon safe en spelen we volgend jaar weer eredivisie....

papagaaiensoep

Ik bin Utrecht thuus omme beker nog niet vergeten. Dat was niet best hoor, vond ik Utrecht toch echt wel stuk beter.

Voorstopper

Citaat van: papagaaiensoep op maart 03, 2014, 14:46:28
Ik bin Utrecht thuus omme beker nog niet vergeten. Dat was niet best hoor, vond ik Utrecht toch echt wel stuk beter.

Klopt, maar beker was ook niet interessant voor Cambuur, lijfsbehoud was veel belangrijker, dus qua inzet was het niet wat we gewoon zijn in de competitie. Dus het is wat mij betreft niet te vergelijken

EastSide058

Citaat van: Voorstopper op maart 03, 2014, 12:20:59
Daar geef ik ons meer kans inderdaad
Als we nog 10 punten pakken (RKC thuis - ADO thuis - Vitesse thuis = 9 punten) moeten we uit nog ergens punten pakken, dan zijn we gewoon safe en spelen we volgend jaar weer eredivisie....

Ik zie ons tegen AZ meer kans hebben dan tegen Vitesse.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Dokkumer

Citaat van: EastSide058 op maart 03, 2014, 17:59:13
Ik zie ons tegen AZ meer kans hebben dan tegen Vitesse.
Beide keren zijn we niet kansloos vind ik. AZ heeft ondanks de goede Europese resultaten een matige ploeg en Vitesse (meer kwaliteit) heeft de stabiliteit van het weer (en nee niet altijd kut). Ook deze potjes er vol opkletsen en dan kun je toch punten halen tegen beide.

Harry L.

Citaat van: Dokkumer op maart 03, 2014, 18:07:51
Beide keren zijn we niet kansloos vind ik. AZ heeft ondanks de goede Europese resultaten een matige ploeg en Vitesse (meer kwaliteit) heeft de stabiliteit van het weer (en nee niet altijd kut). Ook deze potjes er vol opkletsen en dan kun je toch punten halen tegen beide.

Thuis hoef je voor niemand bang te zijn

Dokkumer

Citaat van: Harry L. op maart 03, 2014, 18:09:47
Thuis hoef je voor niemand bang te zijn
Altijd van eigen kracht uitgaan. We kunnen het iedereen heel moeilijk maken...

Je onderschrift raakt verouderd kerel ;)

Harry L.

Citaat van: Dokkumer op maart 03, 2014, 18:11:11
Altijd van eigen kracht uitgaan. We kunnen het iedereen heel moeilijk maken...

Je onderschrift raakt verouderd kerel ;)

:clint, 1 (redelijke) lukoki maakt nog geen zomer

Yellow Army

Citaat van: Harry L. op maart 03, 2014, 18:13:34
:clint, 1 (redelijke) lukoki maakt nog geen zomer

Beter 1 kut in de hand dan de lucht van 10  :P
Area 58

losang09

beter 1 kut in de hand dan tien in de krant

Dokkumer

Citaat van: Harry L. op maart 03, 2014, 18:13:34
:clint, 1 (redelijke) lukoki maakt nog geen zomer
Je loopt al 2 achter dus :devil

Verstuurd vanaf mijn spambox


Lore

Citaat van: Voorstopper op maart 03, 2014, 12:20:59
Daar geef ik ons meer kans inderdaad
Als we nog 10 punten pakken (RKC thuis - ADO thuis - Vitesse thuis = 9 punten) moeten we uit nog ergens punten pakken, dan zijn we gewoon safe en spelen we volgend jaar weer eredivisie....

10 punten zou prima zijn, maar dan heb je meer dan nodig. Ik reken erop dat wij met een punt of 36 tot 38 safe zijn. Het is echt voor het eerst dit seizoen. Maar wij zitten in een zetel, nu niet verslappen

carlo de leeuw

Alle ploegen onder cambuur zullen deze laatste 8 potjes meer punten dan cambuur moeten halen om hoger te eindigen.mits cambuur niet helemaal instort mag je toch wel verwachten dat minstens 3 ploegen dat niet lukt.win je van rkc dan ben je denk ik al van roda en rkc verlost.

el haj

Ronde    
27           RKC Waalwijk - ADO Den Haag      
28           SC Cambuur - RKC Waalwijk      
29           RKC WaalwijK - Ajax   
30           Roda JC Kerkrade - RKC Waalwijk      
31           Feyenoord - RKC Waalwijk   
32           RKC Waalwijk - PEC Zwolle   
33           NAC Breda - RKC Waalwijk   
34           RKC Waalwijk - sc Heerenveen

Ze moeten dus nog naar het Cambuurstadion en de Kuip. Verder krijgen ze Ajax nog op bezoek. Deze week ADO thuis kunnen ze zomaar punten pakken, de rest van de wedstrijden liggen er nog genoeg kansen voor dat clubje uit Waalwijk...

Hoe dan ook, als we ze hier thuis pakken zijn we een mooi eind onderweg maar (zelfs) dan zijn we er écht nog niet.

papier

Oost en Zuid al uitverkocht, nu Noord en West nog.