Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Sakas op oktober 22, 2014, 12:47:38
Zijn er ook al contract onderhandelingen met Henk de Jong?
Zijn contract loopt toch ook deze zomer af?

Deze man moet koste wat het kost langer vast gelegd worden.
Ook als dat ten koste gaat van het spelers budget, deze man is een cruciale schakel in het huidige succes!

Wordt bij handhaving automatisch verlengd dacht ik
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: WouterZz op oktober 22, 2014, 11:14:36
Henk de Jong: 'Dit is toch leuk voor Nederland?'

Feyenoord van komende zondag is zowaar een echte topper.

Ik vind dat je de nummer 3 tegen de nummer 8 geen echte topper kun noemen 8)
Henk, held, bedankt

vialli

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 22, 2014, 15:22:03
Ik vind dat je de nummer 3 tegen de nummer 8 geen echte topper kun noemen 8)

_O_ _O_

dit is mien club

Hij maakt van elke wedstrijd een topper.

Stel dat je hem wint... dan spelen we een topper in Tilburg om de week daarop de topper tegen Ajax te spelen voor om de tweede plaats
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Yellow Army

Area 58

Sakas

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 22, 2014, 15:20:34
Wordt bij handhaving automatisch verlengd dacht ik

Dit had ik gemist, maar heb het inmiddels gevonden.
Om maar even in Henk zijn woorden dit te benoemen: Dit is mooi man!!!  |:)
Laat sien ast foor Cambuur bist!

De Gast

Daar was Henk weer met zn vriendjespolitiek. Barto op de linksbuiten als vervanger van Meleg.  :zucht
Daar hoorde Bob dus al vanaf minuut 10 te staan. Jammer dat Henk dat pas na een uur begon door te krijgen.

Bernardo

Ja want Bob viel ook zo goed in.  :_schater

mario

Citaat van: De Gast op oktober 26, 2014, 20:26:18
Daar was Henk weer met zn vriendjespolitiek. Barto op de linksbuiten als vervanger van Meleg.  :zucht
Daar hoorde Bob dus al vanaf minuut 10 te staan. Jammer dat Henk dat pas na een uur begon door te krijgen.
Sorry, maar in 30 min. tijd niet 1 goede actie van hem gezien maar wel 3 x buitenspel lopen.

Cambuur Groningen

Citaat van: De Gast op oktober 26, 2014, 20:26:18
Daar was Henk weer met zn vriendjespolitiek. Barto op de linksbuiten als vervanger van Meleg.  :zucht
Daar hoorde Bob dus al vanaf minuut 10 te staan. Jammer dat Henk dat pas na een uur begon door te krijgen.
Haha, grapjas! Bob kan hier ook niets goed doen, lekker makkelijk scoren zo. Barto is in ieder geval gevaarlijker dan Bob bij standaard situaties, dus ik snap Henk nog wel

el haj

Citaat van: De Gast op oktober 26, 2014, 20:26:18
Daar was Henk weer met zn vriendjespolitiek. Barto op de linksbuiten als vervanger van Meleg.  :zucht
Daar hoorde Bob dus al vanaf minuut 10 te staan. Jammer dat Henk dat pas na een uur begon door te krijgen.

Ik ben niet zo van het eigen spelers affikken, je zult me dus ook niet mee zien doen in het Bob Schepers-topic, maar je moet toch toegeven dat Bob in het laatste halfuur niet heeft bewezen dat 'ie de voorkeur boven Barto verdiende vandaag? Dat is tijd zat om je stempel op een wedstrijd te drukken (al hadden we vandaag in geen 900 minuten spelen gescoord).

De Gast

Barto hoort er in geen geval te staan. Dat was echt een lachertje op de linksbuiten. Daar had net zo goed niemand kunnen staan want het hele team sloeg hem over en alles kwam van de andere kant. Van minuut 10 tot minuut 60 konden we dus bijna niks voorin.

Vind Meleg overigens ook niks beter dan Bob.

Gasgeve

Citaat van: De Gast op oktober 26, 2014, 21:03:49
Barto hoort er in geen geval te staan. Dat was echt een lachertje op de linksbuiten. Daar had net zo goed niemand kunnen staan want het hele team sloeg hem over en alles kwam van de andere kant. Van minuut 10 tot minuut 60 konden we dus bijna niks voorin.

Vind Meleg overigens ook niks beter dan Bob.
Hoeveel minuten heb je Meleg zien spelen?

Cor

Citaat van: De Gast op oktober 26, 2014, 20:26:18
Daar was Henk weer met zn vriendjespolitiek. Barto op de linksbuiten als vervanger van Meleg.  :zucht
Daar hoorde Bob dus al vanaf minuut 10 te staan. Jammer dat Henk dat pas na een uur begon door te krijgen.

Dom gelul niet. Wat heeft Bob laten zien, slome duikelaar, snapt er helemaal niks van. Na de Ridder en Meleg was er weinig andere keus dan Barto op links. Bob brengt niks, heeft niks met vriendjespolitiek te maken. Ik vind het sneu voor Bob, maar hij heeft zich niet verder ontwikkelt, net als Oebele meer iets voor de bierleague. Maar denk dat Bob een vriendje van jou is

De Gast

Dus als iemand een andere mening heeft is ie gelijk een vriendje van iemand..

Hoevaak hebben we Bob nou gezien dit seizoen? Bob is tenminste een echte linksbuiten die je weg kunt sturen. Nu waren we vleugellam en alles moest van de andere kant komen. Het was gewoon een wissel die nergens op sloeg want Barto liep er alleen maar te dolen.