Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Cambuur is ook in gesprek met een nieuwe assistent, Sipke Hulshoff is niet eerste keus.

Bron: Gerard Bos
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

hij moet sowieso sander naast em houden

sunderland

Collingwood

Jan Bruin, Sandor en René Grotenhuis blijven ook bij de club!

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op april 28, 2014, 20:29:56
Jan Bruin, Sandor en René Grotenhuis blijven ook bij de club!
Goede zaak! Ben benieuwd wie ernaast nog in het profiel past. Mss. iemand met een Cambuurverleden?

speculeter

Citaat van: Dokkumer op april 28, 2014, 20:30:41
Goede zaak! Ben benieuwd wie ernaast nog in het profiel past. Mss. iemand met een Cambuurverleden?
mark de leeuwarder....

Marc S

Citaat van: Dokkumer op april 28, 2014, 20:30:41

Alfons Arts  :devil

Collingwood

Citaat van: speculeter op april 28, 2014, 21:35:49
mark de leeuwarder....

Wordt volgens Bos wel een jong iemand, dus wie weet...

Timmie

Wordt een jongere vent las ik net!

speculeter

Citaat van: Timmie op april 28, 2014, 22:46:23
jou geloof ik niet meer timmie :_schater

PePe

Citaat van: Timmie op april 28, 2014, 22:46:23

Dan wordt het Marinus Dijkhuizen!!

el haj

Citaat van: PePe op april 29, 2014, 00:07:19
Dan wordt het Marinus Dijkhuizen!!

Doet het hartstikke goed in Rotjeknor. Denk dat hij lekker op eigen benen wil blijven staan.

PePe

Citaat van: el haj op april 29, 2014, 00:15:29
Doet het hartstikke goed in Rotjeknor. Denk dat hij lekker op eigen benen wil blijven staan.

Een jonge trainer, dan zou het ook Carlo Rietdijk kunnen zijn.

justremco

Carlo is momenteel al in dienst als video-analist, dus lijkt mij niet.

Utekleitrokken

Henk de Jong is ook komend seizoen trainer van SC Cambuur. De Drachtster speelde in een ver verleden in het shirt van SC Heerenveen en maakte ook deel uit van de technische staf in het Abe Lenstra Stadion. Dit seizoen behield hij Cambuur in de Eredivisie, nadat Dwight Lodeweges begin april opstapte bij de club.

Lodeweges, die komend seizoen aan het roer staat bij SC Heerenveen, is lovend over zijn toenmalige assistent. "Dit snap ik absoluut. Ik zou zeer verrast zijn geweest als ze niet verder zouden zijn gegaan met Henk. Hij is een icoon in Friesland", zegt Lodeweges tegen De Telegraaf.

"Ook nu, nadat de trainer eruit vloog, hebben ze de ploeg tóch op de rit weten te houden. Dat is knap, hoor", vervolgt Lodeweges. "Henk is extravert, duidelijk en uitdagend naar spelers toe. Hij krijgt ze zo ver dat ze altijd willen en durven te voetballen, bovenop zijn kennis van voetbal. Want je kan wel enthousiast over iets zijn, maar je moet het ook kunnen onderbouwen."

Komend seizoen staan beide trainers tegenover elkaar in de Friese derby's. "Geweldig, hè. Wij willen allebei aantrekkelijk spelen en de mensen, soms bij het naïeve af, vermaken. Ik gun Henk, de staf en de club álles, behalve de punten tegen ons", besluit Lodeweges.

Bron: telegraaf.nl