Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: Galdiano op april 17, 2014, 12:59:13
Straalde Lodeweges wat uit? Nee!
Stont altijd als zoutzak voor de camera, had daarin tegen wel een duidelijk gedachte gang over voetbal.

Hij straalde rust uit. Vond het fijn om naar Lodeweges te luisteren.

Henk is ook fijn om naar te luisteren, alleen moet hij niet gaan overdrijven in z'n enthousiasme. Het wordt af en toe wel een showtje..

speculeter

Citaat van: dit is mien club op april 17, 2014, 11:47:52
Bijdeze....


Jan Wouters wordt assistent van Henk de Jong :zweep
zeg....volgens mij had ik deze speculatie de wereld
in moeten helpen.

speculeter

Maar zou Wouters ook wat zijn als td?

poelie-lwd

Citaat van: speculeter op april 17, 2014, 13:26:23
zeg....volgens mij had ik deze speculatie de wereld
in moeten helpen.

Volgens mij had jij het te druk met je verjaardag  :devil

Alsnog van harte Specupeter  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Citaat van: poelie-lwd op april 17, 2014, 13:28:51
Volgens mij had jij het te druk met je verjaardag  :devil

Alsnog van harte Specupeter  :proost
Dank je jongen!!

sccvl

Citaat van: speculeter op april 17, 2014, 13:27:59
Maar zou Wouters ook wat zijn als td?

Dat denk ik niet, ik denk dat als die als assistent zou willen werken van Henk de Jong dat je wel een hoop ervaring in huis haalt. Maar kan mij deze move eigenlijk bijna niet voorstellen.

skaaver

Aub geen Jan Wouters, kleurloos als trainer...  nee, Henk is de man, hij wil graag hoofdtrainer worden, laat hem het doen!  |:)

speculeter

Staat vandaag in de AD dat wouters graag assistent wil worden
elders....
Kop hemmaar in.
De Jong en Wouters.
Ik zie het wel zitten!

Zundert14


Timmie

Citaat van: Zundert14 op april 18, 2014, 09:52:22
Gaat naar PSV

Precies, zal wel weer naar PSV gaan.
Woont daar ook in de buurt en heeft een prima verleden daar!

Al zie ik hem ook nog wel bij Heerenveen aan de slag gaan!

Delamere

Zit net naar Fox te kijken en in interview zegt Marcel Keizer bij Telstar te vertrekken en dat hij binnenkort aangeeft wat zijn nieuwe baan wordt. Zou hij misschien de nieuwe assistent van Henk de Jong worden?

Bernardo

Zag het net ook ja, dacht er ook even aan. Maar heb persoonlijk liever een meer ervaren iemand.

Marc S

Ben dus niet de enige die daar aan dacht.

Bernardo

Zelfs de commentator begon er over.