Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Dat is ook een teken dat er een TEAM staat. Kwalitatief niet de beste spelers, maar een eenheid die bereid is om 95 minuten voor elkaar te knokken. Ja ook de verdienste van HdJ!

gewoon een fan

Waarom heeft hij nog niet getekend  :insane
Deze man is de man voor Cambuur, iedereen houd van hem, hij verkoopt Cambuur goed en is erg geliefd bij het publiek  _O_

speculeter

Gisteren op terugreis in de auto was er een interview met lans de lojn
ervoor.
vragen ze henk of hij volgend jaar hoofdtrainer word
zegt hij heel droog: ik denk niet dat ze me nog willen
na vanavond :_schater

poelie-lwd

Superlatieven schieten tekort. Wat deze man flikt is niet normaal. Tactisch was het russisch roulette met Barto op 10 maar ze flikken het gewoon. En wat te denken van Bakker, Moorsel en Lukoki? Die hebben hun beste wedstrijd van het seizoen gespeeld!Dat is geen toeval meer hoor, deze man is geniaal!

Onmiddellijk een contract voor onbepaalde tijd geven en Henk zelf de mogelijkheid geven om een TD aan te stellen.

:0= IN HENK WE TRUST!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: poelie-lwd op april 13, 2014, 12:38:58
Superlatieven schieten tekort. Wat deze man flikt is niet normaal. Tactisch was het russisch roulette met Barto op 10 maar ze flikken het gewoon. En wat te denken van Bakker, Moorsel en Lukoki? Die hebben hun beste wedstrijd van het seizoen gespeeld!Dat is geen toeval meer hoor, deze man is geniaal!

Onmiddellijk een contract voor onbepaalde tijd geven en Henk zelf de mogelijkheid geven om een TD aan te stellen.

:0= IN HENK WE TRUST!

Klopt, maar de sterkste opmerking vond ik dat we ook 4-4 of 4-5 hadden kunnen spelen, en dat ie dan ook trots was geweest!!!
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: peter op april 13, 2014, 10:21:16
Gisteren op terugreis in de auto was er een interview met lans de lojn
ervoor.
vragen ze henk of hij volgend jaar hoofdtrainer word
zegt hij heel droog: ik denk niet dat ze me nog willen
na vanavond :_schater

En: ik wil ook wel eens een seizoen beginnen ipv elke keer de laatste wedstrijden te doen  :_schater
Henk, held, bedankt

poelie-lwd

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 13, 2014, 12:48:57
Klopt, maar de sterkste opmerking vond ik dat we ook 4-4 of 4-5 hadden kunnen spelen, en dat ie dan ook trots was geweest!!!

Nog toevoegend, Henk heeft iets wat maar heel weinig coaches hebben..

Hij heeft het geluk aan zijn reet hangen! Overigens dwing je dat natuurlijk ook af.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op april 13, 2014, 12:38:58
Superlatieven schieten tekort. Wat deze man flikt is niet normaal. Tactisch was het russisch roulette met Barto op 10 maar ze flikken het gewoon. En wat te denken van Bakker, Moorsel en Lukoki? Die hebben hun beste wedstrijd van het seizoen gespeeld!Dat is geen toeval meer hoor, deze man is geniaal!

Onmiddellijk een contract voor onbepaalde tijd geven en Henk zelf de mogelijkheid geven om een TD aan te stellen.

:0= IN HENK WE TRUST!
Dat middenveld van ons .Niet normaal .Ik heb bij vlagen topvoetbal gezien ,metname in de omschakeling zowel naar voren als defensief

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op april 13, 2014, 13:25:57
Dat middenveld van ons .Niet normaal .Ik heb bij vlagen topvoetbal gezien ,metname in de omschakeling zowel naar voren als defensief

Van Moorsel en Bakker hebben Barto perfect opgevangen en uit de wind gehouden, zodat ie steeds de druk naar vorenn had.
Henk, held, bedankt

Tukker

Citaat van: sunderland op april 13, 2014, 13:25:57
Dat middenveld van ons .Niet normaal .Ik heb bij vlagen topvoetbal gezien ,metname in de omschakeling zowel naar voren als defensief
En dan hebben we het over een.middenveld zonder Ritzmaier en Makrini   _O_

Hulde voor de hele ploeg ts en publiek.

Een topavond gehad en een paar heerlijke  :proost. ter afsluiting
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

EastSide058

Wat ik ben ik trots op de hele TS  _O_

Al deze mensen verdienen een stanbeeld samen met de spelers. Hoe je met zo'n begroting je zo makkelijk handhaaft in de eredivisie. Hulde !  |:)

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Lore

Ben ik echt de enige nog die vind dat er beter een erg
ervaren coach kan komen, waar Henk nog een paar
jaartjes wat van kan leren?

speculeter

Citaat van: Lore op april 13, 2014, 22:31:54
Ben ik echt de enige nog die vind dat er beter een erg
ervaren coach kan komen, waar Henk nog een paar
jaartjes wat van kan leren?
nee hoor....ik twijfel ook.

Cambuur058

Citaat van: Lore op april 13, 2014, 22:31:54
Ben ik echt de enige nog die vind dat er beter een erg
ervaren coach kan komen, waar Henk nog een paar
jaartjes wat van kan leren?
nope, eens!