Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: roepieh op april 09, 2014, 13:25:14
Henk, even simpel. Leeuwin doet niet mee zaterdag dus vervang je hem met een verdediger!

Mulders is geen verdediger. Blijf dicht bij jezelf, een verdediger vervang je voor een verdediger. Houd het simpel!

Dank u! ;-)


Het zou mij niks verbazen dat hij Mulders daar gewoon neerzet en dat het nog gaat werken ook. Zo raar is dat niet om een middenvelder naast een echte verdediger te posteren. Zwolle doet het met Broerse, NAC met Buys of Kwakman. Ik zie het probleem niet zo, temeer omdat Dijkstra wrs controlerend gaat spelen die zijn defensie kan ondersteunen bij balverlies. Go Henkie!!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

moodygrunn

Citaat van: poelie-lwd op april 09, 2014, 20:40:36

Het zou mij niks verbazen dat hij Mulders daar gewoon neerzet en dat het nog gaat werken ook. Zo raar is dat niet om een middenvelder naast een echte verdediger te posteren. Zwolle doet het met Broerse, NAC met Buys of Kwakman. Ik zie het probleem niet zo, temeer omdat Dijkstra wrs controlerend gaat spelen die zijn defensie kan ondersteunen bij balverlies. Go Henkie!!!

Vitesse zelf doet het ook (Vejinovic naast Kashia)
In Henk en Sandor we trust

poelie-lwd

Jan Arie vd Heijden is eigenlijk ook een middenvelder, die staat naast Kashia, Vejinovic speelt daar heel kort voor.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Yellow Army

Rose werd ook wel eens als CV gebruikt bij sparta.
Area 58

Dokkumer

Jos Peltzer was zelfs aanvaller, voordat hij achterin geposteerd werd  :y

HilversumOnTour

Maar we hebben het nu over Paul Mulders, die amper een (eredivisie) duel gespeeld heeft dit jaar (!!)

Cor

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 10, 2014, 10:59:38
Maar we hebben het nu over Paul Mulders, die amper een (eredivisie) duel gespeeld heeft dit jaar (!!)

Had Mart tot zaterdag ook niet, pakte het prima op

Dokkumer

Hoo even, we hevve het hier wel over un international heren!!!

Filippijns, maar toch INTERNATIONAL!!!


sccvl

Ik vind het een hele mooie gewaagde opstelling. Je moet natuurlijk iets met zoveel geblesseerde mensen. Aan het einde van de wedstrijd kunnen we uiteindelijk concluderen of onze henkie het bij het rechte eind heeft gehad.

De Gast

Barto Bakker en Van Moorsel zijn allen geen hoogvliegers itt Makrini en Ritzmaier. Verwacht er weinig van morgen. Lijkt me niet dat je dit kunt bolwerken tegen Chelsea 3. Ook niet met het thuisvoordeel erbij.

Clint

Dat lijkt mij ook niet of Fietstas moet een complete off-day hebben. En die hebben ze de laatste weken wel een paar keer gehad.

PePe

Wij schreeuwen onze jongens naar een overwinning. B kan zomaar weer de held Leeuwarden van worden!! Come on!!

sccvl

Citaat van: PePe op april 11, 2014, 22:21:32
Wij schreeuwen onze jongens naar een overwinning. B kan zomaar weer de held Leeuwarden van worden!! Come on!!

Laten we het hopen! Vitesse heeft nog iets waar ze voor strijden he, RKC heeft een makkelijkere tegenstander in RKC. Die hebben Europees voetbal, zijn veilig ...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sccvl op april 12, 2014, 13:00:53
RKC heeft een makkelijkere tegenstander in RKC.

Klopt, die voetballen al weken alleen tegen zichzelf  :_schater
Henk, held, bedankt

Goutum

Als je een team zo boven zichzelf kan laten uitstijgen en ze 90 minuten lang met volle overgave kan laten vechten, terwijl dat team in de as ook nog op 4-5 plaatsen gewijzigd is, dan ben je een absolute toptrainer. Met Henk aan het roer alle vertrouwen in volgend seizoen, en de seizoen daarna!