Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

okkele

vreemd,
ik schijt op alles wat met fryslan te maken heeft meer verbeek vind ik prima.

:?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

runner 1

Wat een kortzichtigheid ,Verbeek zou prima passen in het profiel van hoofdtrainer ,ik denk dat Verbeek de enige trainer zou kunnen wezen waar Henk mee wil gaan samenwerken dus wen maar vast aan het idee . Waarvan akt.....

Dokkumer

Citaat van: runner 1 op april 09, 2014, 11:27:59
Wat een kortzichtigheid ,Verbeek zou prima passen in het profiel van hoofdtrainer ,ik denk dat Verbeek de enige trainer zou kunnen wezen waar Henk mee wil gaan samenwerken dus wen maar vast aan het idee . Waarvan akt.....
Moeten wij wennen aan jouw enge gedachten?

Waar is de afmeldknop van dit forum? :devil

Clint

Citaat van: runner 1 op april 09, 2014, 11:27:59
dus wen maar vast aan het idee .

Dus jij denkt dat Cambuur een trainer gaat aantrekken die gewend is om een topsalaris te hebben?
Kom op zeg. Het  is toch de simpelste oplossing om Henk straks hoofdcoach te maken?

SCCdrachten

Gert Jan komt hier nooit heen !! en als je Henk geen hoofdtrainer maakt is die ook weg. Dus bestuur heeft maar 1 mogelijkheid wat mij betreft...

runner 1

Gaat bij Verbeek al lang niet meer om de knikkers,hij en Henk zijn niet de geldwolven die de meeste trainers wel zijn.
Van mij mag hij vandaag nog komen en kijk nu niet naar wat hij ooit voor Heerenveen heeft gedaan dat noem ik dus kortzichtigheid troef hier.

Collingwood

Totaal onrealistisch om te denken dat Verbeek hierheen komt (of je het nu wilt of niet). Hij zit nu bij Nürnberg en mag zelfs blijven als ze degraderen.
Kalmte alleen kan u redden.

DK

Verbeek riep al eens dat hij helemaal niks met Cambuur heeft... die hoeven we hier dus niet... straks neemt ie Fernandez ook nog mee..  l0l

roepieh

Henk, even simpel. Leeuwin doet niet mee zaterdag dus vervang je hem met een verdediger!

Mulders is geen verdediger. Blijf dicht bij jezelf, een verdediger vervang je voor een verdediger. Houd het simpel!

Dank u! ;-)

Clint

En dou denkst dat ie naar dei luustert?

DayDreamer

Citaat van: Clint op april 09, 2014, 14:11:25
En dou denkst dat ie naar dei luustert?

Dat is wel te hopen, want ik zit er ook niet op te wachten, mulders centraal achterin  l8l

roepieh

Citaat van: Clint op april 09, 2014, 14:11:25
En dou denkst dat ie naar dei luustert?

vast niet, ik stond in de file en verveelde me  l0l

Harry L.

Citaat van: roepieh op april 09, 2014, 13:25:14
Henk, even simpel. Leeuwin doet niet mee zaterdag dus vervang je hem met een verdediger!

Mulders is geen verdediger. Blijf dicht bij jezelf, een verdediger vervang je voor een verdediger. Houd het simpel!

Dank u! ;-)

Een feestopstelling doe je als je veilig bent Henk, niet eerder. Dit zou werkelijk nergens op slaan. Mulders heeft maar 1 kwaliteit en dat is in de weg lopen. Was net blij dat v. boxel er niet bij is, krijg je dit :O.

gewoon een fan

Een beetje meer vertrouwen in Henk mag ook wel wat mij betreft  ;(
Laat de beste man maar zijn werk doen, na de wedstrijd kun je beoordelen of het een juiste opstelling was of niet  :proost

Dokkumer

Sit er al oppe skopstoel :devil