Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Citaat van: yellow@ndblue op april 07, 2014, 21:47:01
Gewoon een 5jarig contract aanbieden rode draad van de club of als hoofdtrainer/assistent hij moet mee naar het nieuwe stadion :scc

Met als TD Gert Jan Verbeek, en Henk Herder als assistent.  :_schater

speculeter

Leuk stuk over sipke hulshof in de krant.
zou hier ook wel bij cambuur passen.

zeewolde

Citaat van: PePe op april 07, 2014, 23:14:03
Met als TD Gert Jan Verbeek, en Henk Herder als assistent.  :_schater

Ben benieuwd wie bij die TD dan nog een training durft te verstoren.

Utekleitrokken

Citaat van: Cambuur058 op april 06, 2014, 23:45:54
Ja, soms wel he...

Citaat van: Treb op april 06, 2014, 23:37:44
Ik weet het niet zo goed met Henk.. beste kerel natuurlijk, maar ik heb ook wel het gevoel dat er een stuk overacting in zit.

Wat is daar het gevaar van dan? Ik zie het probleem niet zo..

Als je doelt op hoe ie reageert in interviews op tv is dat vaak ook wel een beetje spanning denk ik. Ook al sta je altijd met je bek op tv, het blijft spanning brengen denk ik.

runner 1

Zou Gert JAN Verbeek graag willen zien als de nieuwe trainer ,en Henk weer als ass die twee kunnen het goed vinden met elkaar.
En Verbeek kan Cambuur naar een nog hoger niveau tillen zou de ideale combi zijn voor Cambuur. Waarvan ak....

EastSide058

#455
Citaat van: runner 1 op april 08, 2014, 14:29:42
Zou Gert JAN Verbeek graag willen zien als de nieuwe trainer ,en Henk weer als ass die twee kunnen het goed vinden met elkaar.
En Verbeek kan Cambuur naar een nog hoger niveau tillen zou de ideale combi zijn voor Cambuur. Waarvan ak....
8P
Punt 1: Waar wil je dat salaris van betalen
Punt 2: Hij is een ex dkver.
Punt 3: Hij blijft nog wel een tijdje in Duitsland.

Henk als hoofdtrainer  |:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Clint


scclwd

Citaat van: runner 1 op april 08, 2014, 14:29:42
Zou Gert JAN Verbeek graag willen zien als de nieuwe trainer ,en Henk weer als ass die twee kunnen het goed vinden met elkaar.
En Verbeek kan Cambuur naar een nog hoger niveau tillen zou de ideale combi zijn voor Cambuur. Waarvan ak....

Hou op, die flapdrol van een Verbeek hoeven we hier niet. Heeft al eens aangegeven dat Cambuur zijn club niet is. En dat vergeten we niet natuurlijk.

speculeter

Punt een.....een echte dkv.er
Punt twee....een echte dkv.er
Punt drie.....een rasechte dkv.er
nee dus!

PePe

#459
Het gaat om de punten, en handhaven, door wie maakt niet uit, mag ook een DKVer zijn!! (is Henk toch ook?) :y

piene hassus

jeugdzondes kenne we wel fergeve toch?

PePe

Citaat van: piene hassus op april 08, 2014, 22:02:34
jeugdzondes kenne we wel fergeve toch?

Tuurlijk die van Henk altied, mar die van Gert Jan toch oek wel ?

piene hassus

nee feul langer en feul recenter

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: PePe op april 08, 2014, 22:30:33
Tuurlijk die van Henk altied, mar die van Gert Jan toch oek wel ?

Nee.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Citaat van: PePe op april 08, 2014, 22:30:33
Tuurlijk die van Henk altied, mar die van Gert Jan toch oek wel ?
10 jaar als voetballer
7 jaar als assistent
4 jaar als hoofdtrainer

En als belangrijkste argument
Zijn derde naam is Alfons

Need to say more?