Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: De Gast op april 06, 2014, 13:53:10
Als je geen vertrouwen in Barto hebt, getuige de constante wissels na 60 minuten, waarom stel je hem dan op? Iedereen ziet dat het tandem Lukoki Barto niet in het betaalde voetbal thuishoort.. wat is dit nu voor onzin?

Als het zo moet dan volgend jaar maar een ander voor de groep  :zucht
Dus als iemand niet de opstelling maakt die jou aanstaat moet hij maar weg?
In Henk en Sandor we trust

De Gast

Ja.. wel als het iedereen al lang duidelijk is dat dit voor geen meter loopt en je de betere spelers op de bank laat verpieteren.

Treb

Ik weet het niet zo goed met Henk.. beste kerel natuurlijk, maar ik heb ook wel het gevoel dat er een stuk overacting in zit.

Cambuur058

Citaat van: Treb op april 06, 2014, 23:37:44
Ik weet het niet zo goed met Henk.. beste kerel natuurlijk, maar ik heb ook wel het gevoel dat er een stuk overacting in zit.
Ja, soms wel he...

Tukker

Citaat van: Treb op april 06, 2014, 23:37:44
Ik weet het niet zo goed met Henk.. beste kerel natuurlijk, maar ik heb ook wel het gevoel dat er een stuk overacting in zit.
SO WHAT.  :_spank

Liever dat als iemand die de club in de steek laat
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

sunderland

Citaat van: Treb op april 06, 2014, 23:37:44
Ik weet het niet zo goed met Henk.. beste kerel natuurlijk, maar ik heb ook wel het gevoel dat er een stuk overacting in zit.
och hij het ook wat lezen hoor .Henk is Henk .In ieder geval niet schijnheilig .Als je hem tegenkomt op straat en je vraagt hem iets over cambuur sta je een halfuur later nog te lullen

Goutum

Citaat van: De Gast op april 06, 2014, 13:58:37
Ja.. wel als het iedereen al lang duidelijk is dat dit voor geen meter loopt en je de betere spelers op de bank laat verpieteren.

Wat een onzin. Met beide spelers in de basis waren we 7 op rij ongeslagen. Als je als wissel in aanmerking wil komen voor basis, moet je eerst maar eens goed invallen. Lees Ogbeche en Hemmen.

En Henk is 100% echt en authentiek. Anders was hij allang door de mand gevallen. Hij gaat gewoon altijd uit van het positieve en laat iedereen in zijn waarde.

De Gast

Ja hoor Goutum. Droom maar lekker verder. Ik vind het een verademing als Ogbeche en Hemmen erin komen. Ook al hebben ze maar een half uur en wordt het een fantasieopstelling er staat tenminste wat. De eerste 60 minuten weet men doorgaans niet hoe ze moeten voetballen.

Mooi natuurlijk dat Barto een aantal wedstrijden op de juiste plek stond en de bal er lekker in kopte. Maar voetballend vind ik het niks. Ik heb het idee dat we met de sterkste opstelling een tegenstander weer eens kunnen inpakken. Heb ik niet met de zwakke voorhoede die er nu staat.

Bernardo

Vond ons tegen AZ beter voetballen met Barto, als toen Hemmen en Ogbeche er in kwamen, al het voetbal was eruit. Hemmen moet eerst maar is echt fit worden, Ogbeche mag van mij de kans wel is krijgen als spits.

Goutum

Citaat van: De Gast op april 07, 2014, 10:05:37
Ja hoor Goutum. Droom maar lekker verder. Ik vind het een verademing als Ogbeche en Hemmen erin komen. Ook al hebben ze maar een half uur en wordt het een fantasieopstelling er staat tenminste wat. De eerste 60 minuten weet men doorgaans niet hoe ze moeten voetballen.

Mooi natuurlijk dat Barto een aantal wedstrijden op de juiste plek stond en de bal er lekker in kopte. Maar voetballend vind ik het niks. Ik heb het idee dat we met de sterkste opstelling een tegenstander weer eens kunnen inpakken. Heb ik niet met de zwakke voorhoede die er nu staat.

Laat er geen misverstand over verstaan, Hemmen en Ogbeche zijn betere voetballers. Maar ze moeten het wel afdwingen om in de basis te komen.

sunderland

Barto heeft gewoon heel goed gedaan na de winterstop .De laatste wedstr is het wat minder maar ook niet slecht .Zie dan eerder na lukoki en let eens op wat hij goed doet in een wedstr .Toch vind ik ook dat we met Ogbeche moeten starten simpelweg omdat hij beter is .

Scc01

Citaat van: De Gast op april 06, 2014, 13:58:37
Ja.. wel als het iedereen al lang duidelijk is dat dit voor geen meter loopt en je de betere spelers op de bank laat verpieteren.

Voorlopig draaiden we na de winterstop met Barto in de basis anders prima. Dan bouw je nou eenmaal wat krediet op.

CJ058

http://foxsports.nl/video/204681-de-jong-het-was-een-barcelona-goal-die-we-maakten.html

Zo nuchter, verteld gewoon waar het op staat, prima. Henkie, u bent een HELD!  |:)

scclwd

Wat een reclame bij VI voor Henk de Jong. Ze zijn helemaal lyrisch over hem!

yellow@ndblue

Gewoon een 5jarig contract aanbieden rode draad van de club of als hoofdtrainer/assistent hij moet mee naar het nieuwe stadion :scc