Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Hij zegt ten eerste dat hij niet vertrekt vanwege de 15-20 duizend andere supporters.

Ten tweede trekt hij een vergelijking met mensen die een "gewone" baan hebben. Want zoveel verdient een assistent coach bij cambuur niet. En vraagt hij of mensen zomaar hun baan opzeggen als ze maar 8000 euro op de rekening hebben.

in het kort: hij probeert het te relativeren voor mensen die niets van de gevoelens begrijpen door iets te gebruiken wat iedereen snapt. Er voor zorgen dat je gezin kan rondkomen.

Cambuur123

Zit nu die persconferentie te kijken, ein-de-lijk word de vraaag gesteld: waarom bleef je niet gewoon bij Cambuur. (Niet in deze vraagvorm maar daar kwam het op neer) Word TOTAAL anders geantwoord. Walg ervan, its all about the money. Bah. Bah. Bah.

Henkie for president!  :scc

Eewal

Heerlijk dat interview met Henk op de NOS inzake schuldsanering.. Hij heeft zo gelijk... Nieuwe hoofdtrainer lijkt me?

dizzhead

Citaat van: Eewal op april 03, 2014, 13:12:57
Heerlijk dat interview met Henk op de NOS inzake schuldsanering.. Hij heeft zo gelijk... Nieuwe hoofdtrainer lijkt me?

Het mooiste is nog wel dat hij precies hetzelfde verhaal voorafgaande aan de wedstrijd tegen FOX verteld. Henk zal wel denken, als ik elke keer dezelfde vraag krijg, krijgen jullie ook elke keer hetzelfde antwoord.

Hij begint in beide interviews zelfs met: "Vind ik leuk dat je dat vraagt", rest van het verhaal is ook bijna exact gelijk.


:thumbsup

Eewal

Citaat van: dizzhead op april 03, 2014, 13:14:48
Het mooiste is nog wel dat hij precies hetzelfde verhaal voorafgaande aan de wedstrijd tegen FOX verteld. Henk zal wel denken, als ik elke keer dezelfde vraag krijg, krijgen jullie ook elke keer hetzelfde antwoord.

Hij begint in beide interviews zelfs met: "Vind ik leuk dat je dat vraagt", rest van het verhaal is ook bijna exact gelijk.


:thumbsup

Klopt ja, al brengt hij het bij de NOS beter onder woorden.. en de NOS wordt WEL bekeken ;)

Whoestemen

#425
Henk de Jong is een werkelijk fantastische kerel. Hij moet gewoon hoofdtrainer worden. Uiteindelijk gaat het ook om dat je hart en ziel van de club buiten de supporters om moet hebben. Hij heeft dat, eerlijk, hart op de tong, gepassioneerd en vooral positief. Je moet er toch niet aan denken dat hij weg gaat. |:)

'M'n vrouw zou zeggen sodemieter toch op' Prachtig.

PePe

Het succes van Cambuur komt door de passie en uitstraling van Henk.

Harrekiet

Yoo.

Ik ben nieuw hier. Als Harkemase Boys-supporter zou ik 't natuurlijk prachtig vinden als Henkie de nieuwe hoofdcoach zou worden van Cambuur. Hij heeft er de capaciteiten voor, lijkt me.
Ik moet alleen wel waarschuwen voor z'n enthousiasme en bescheidenheid. Met name dat laatste kan nog wel eens nep overkomen. Maar het is een beste kerel, die gelukkig niet alle supporters over een kam scheert. En die niet als een bezetene langs de lijn staat.

Ik kan mezelf geen Cambuur-supporter noemen, dat zou wel erg snel zijn. Maar ik moet zeggen dat ik erg geniet van jullie club. Mooi ook, om te zien dat Barto z'n kans heeft gekregen en met beide handen heeft aangegrepen. Nooit verwacht. Zes jaar geleden nog in de eerste klasse en daarna ieder jaar een divisie omhoog.

Nu zo snel mogelijk zorgen dat jullie veilig zijn en daarna maar op weg naar de play-offs  :thumbsup

Viper

Citaat van: Harrekiet op april 04, 2014, 11:25:26
Ik moet alleen wel waarschuwen voor z'n enthousiasme en bescheidenheid. Met name dat laatste kan nog wel eens nep overkomen. Maar het is een beste kerel, die gelukkig niet alle supporters over een kam scheert. En die niet als een bezetene langs de lijn staat.

Bedankt voor de waarschuwing. Zijn enthousiasme en bescheidenheid kun je ook zien als een kwaliteit, toch? Wanneer is dit niet wenselijk dan?

Harrekiet

Nouja.. ik twijfel zelf soms weleens aan z'n bescheidenheid, of die wel oprecht is. Op een gegeven moment kan 'ie ongeloofwaardig worden, als 'ie telkens iedereen maar 'een beste man' en alles 'fantastisch' vindt.

Viper

Citaat van: Harrekiet op april 04, 2014, 11:45:23
Nouja.. ik twijfel zelf soms weleens aan z'n bescheidenheid, of die wel oprecht is. Op een gegeven moment kan 'ie ongeloofwaardig worden, als 'ie telkens iedereen maar 'een beste man' en alles 'fantastisch' vindt.

Hoe het met Dwight is afgelopen vindt hij niet fantastisch. Henk is een echte people manager. In de groep zal hij altijd wel lekker liggen denk ik. Langere tijd (als boegbeeld) voor de camera moet ik inderdaad nog zien.

Scc01

Citaat van: Harrekiet op april 04, 2014, 11:25:26
Yoo.

Ik ben nieuw hier. Als Harkemase Boys-supporter zou ik 't natuurlijk prachtig vinden als Henkie de nieuwe hoofdcoach zou worden van Cambuur. Hij heeft er de capaciteiten voor, lijkt me.
Ik moet alleen wel waarschuwen voor z'n enthousiasme en bescheidenheid. Met name dat laatste kan nog wel eens nep overkomen. Maar het is een beste kerel, die gelukkig niet alle supporters over een kam scheert. En die niet als een bezetene langs de lijn staat.

Ik kan mezelf geen Cambuur-supporter noemen, dat zou wel erg snel zijn. Maar ik moet zeggen dat ik erg geniet van jullie club. Mooi ook, om te zien dat Barto z'n kans heeft gekregen en met beide handen heeft aangegrepen. Nooit verwacht. Zes jaar geleden nog in de eerste klasse en daarna ieder jaar een divisie omhoog.

Nu zo snel mogelijk zorgen dat jullie veilig zijn en daarna maar op weg naar de play-offs  :thumbsup

Ben zelf altijd wel een volger geweest van harkema. Ben het team wat uit het oog verloren nadat ze de laatste tijd wat minder presteerden. Wat is daar aan de hand?
Verder ben ik zelf erg blij met een nuchter persoon als Henk.

Eewal

Hij moet niet steeds bij FOX en de NOS precies hetzelfde verhaal vertellen ;)

De Raaf

Voor 5 jaar vastleggen en rap!

De Gast

Als je geen vertrouwen in Barto hebt, getuige de constante wissels na 60 minuten, waarom stel je hem dan op? Iedereen ziet dat het tandem Lukoki Barto niet in het betaalde voetbal thuishoort.. wat is dit nu voor onzin?

Als het zo moet dan volgend jaar maar een ander voor de groep  :zucht