Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Cambuur058 op april 02, 2014, 14:49:21
ja tuurlijk!! maar daar zat weinig tactiek bij hoor
vooral oppertunistische keuzes die goed vielen!!!
(in de 33e minuut Hemmen er bij gooien bij een 1-0 achterstand, terwijl er niets aan de hand is omdat je beter b ent, pakt goed uit maar kan ook finaal mis gaan op hoger niveau!!)

Ik denk gewoon dat hij nu beter functioneert als assistent, maar dat vind hij zelf maar niks

Ik denk dat deze man zowel tactisch als in het peoplemanagement (op zn derksens: piepelmanasjmunt) een uitstekende trainer is. Hoe zou je anders de omslag na het vertrek van A.A. verklaren?
Opportunisme is ook onderdeel van het spelletje, he. Als je na een half uur ziet dat iets duidelijk niet werkt, moet je ingrijpen in plaats van nog 75 doormodderen op dezelfde manier.

In Henk en Sandor we trust

Scc01

Citaat van: Cambuur058 op april 02, 2014, 14:49:21
ja tuurlijk!! maar daar zat weinig tactiek bij hoor
vooral oppertunistische keuzes die goed vielen!!!
(in de 33e minuut Hemmen er bij gooien bij een 1-0 achterstand, terwijl er niets aan de hand is omdat je beter b ent, pakt goed uit maar kan ook finaal mis gaan op hoger niveau!!)

Ik denk gewoon dat hij nu beter functioneert als assistent, maar dat vind hij zelf maar niks

We voetballen het hele seizoen al oppertunistisch.
Ik denk dat hij het wel aan kan.


En dan die reactie van vandaag bij nos. Ga zelluf lekker ontslag nemen. Hahaha held

marrumer

wat is dat voor interview met nos man  :zucht  :_schater

punkman

Citaat van: Scc01 op april 02, 2014, 23:58:59
We voetballen het hele seizoen al oppertunistisch.
Ik denk dat hij het wel aan kan.


En dan die reactie van vandaag bij nos. Ga zelluf lekker ontslag nemen. Hahaha held

Maar wat zegt Henk nu eigenlijk ?
Als hij niet financieel afhankelijk was, dat hij het wel zou overwegen ?

ForzaCambuur1

Citaat van: marrumer op april 02, 2014, 23:59:48
wat is dat voor interview met nos man  :zucht  :_schater

Wat was daar mis mee? Volgens mij slaat hij de spijker op zijn kop.

PePe

Vorig jaar begon Henk ook met een nederlaag, nu ook weer.
Maar daarna won Henk alles, het komt allemaal goed.

Scc01

Citaat van: punkman op april 03, 2014, 00:02:47
Maar wat zegt Henk nu eigenlijk ?
Als hij niet financieel afhankelijk was, dat hij het wel zou overwegen ?


Als je alles op die manier benaderd......
Wees blij dat je nog zo'n iemand erbij hebt.

Len Cantello

Citaat van: PePe op april 03, 2014, 00:55:43
Vorig jaar begon Henk ook met een nederlaag, nu ook weer.
Maar daarna won Henk alles, het komt allemaal goed.
8)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

denistel

de jong heeft al1 maar het beste voor met cambuur toch.een trainer die midden tussen het volk in staat zoals het hoort.

gewoon een fan

Citaat van: denistel op april 03, 2014, 08:33:41
de jong heeft al1 maar het beste voor met cambuur toch.een trainer die midden tussen het volk in staat zoals het hoort.
Dit is inderdaad de ideale trainer voor Cambuur  :thumbsup

scclwd

Wat is dat voor flauwekul dat Henkie ook zou moeten opstappen? Nee hoor, als die ook nog eens gaat zijn we onze rustgevende factor en boegbeeld kwijt. Dat wil niemand, behalve sensatiezoekende journalisten.

HilversumOnTour

Begreep er helemaal niks van. Voor wie moet Henk de Jong zich verantwoorden? Niemand van ons heeft gezegd dat hij ook weg moet, toch? Hij moet JUIST BLIJVEN  :0=

Collingwood

Hij zegt toch duidelijk dat hij ook niet op wil stappen vanwege de vijftien- tot twintigduizend andere supporters, de rest van de technische staf en de spelers (naast het gevaar van de schuldsanering)?

Lijkt me niets mis mee wat hij zegt. Ja, hij keurt de actie van 'de dertig' af, maar dat lijkt me ook niet meer dan normaal, eerlijk gezegd.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 03, 2014, 10:12:41
Begreep er helemaal niks van. Voor wie moet Henk de Jong zich verantwoorden? Niemand van ons heeft gezegd dat hij ook weg moet, toch? Hij moet JUIST BLIJVEN  :0=

Volgens mij bedoelde hij de journalisten die vroegen of hij niet solidair met DL had moeten zijn. Kan me in ieder geval niet voorstellen dat supporters dat hebben geroepen.
Area 58

HilversumOnTour

Dat moet bijna wel! Vreemd, want nu lijkt het net alsof dat een issue was.