Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Henk en staf zet hem op! Succes!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

IsmailvanEssen

Henk zet hem op! We gunnen je alles! Niet alleen voor ons maar ook voor jou! Maak alsjeblieft niet dezelfde keuze als DL als alles goed gaat met je!!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

michello

Henk verdiend nog wel de meeste credits voor de stand op de ranglijst momenteel. 
Was hij niet degene die vorig jaar al Bijker, Barto het vertrouwen weer gaf en ook Nienhuis eerste doelman heeft gemaakt?  L. Kwam in een zetel binnen door de successen van Henk en de andere assistenten.  Bijna de helft van dat team van toen staat er nog altijd in.  L. mag
Henk zo ongelofelijk dankbaar zijn want anders had hij deze overstap never nooit gemaakt.

Volste vertrouwen in de staf zoals die nu is. In Juni contract opwaarderen van Henk naar de functie hoofdtrainer en er een technische man bijhalen! Ook nog de goedkoopste oplossing.

DR888SCC

Topgoser, die nu weer de kastanjes uit het vuur mag halen, net zo als het vorige seizoen. :scc
Ik zeg: Henk moet de nieuwe hoofdtrainer worden van Cambuur, er vanuit gaande dat hij het diploma in mei zal ophalen (heb ik alle vertrouwen in).
Ik denk dat het verstandig is om daarnaast een goeie en ervaren TD (met een groot netwerk) aan te trekken, om zo Henk te kunnen ondersteunen en tevens ervoor te zorgen dat Gerald vd Belt zo meer tijd heeft voor het nieuwe stadion.

Geel-Blauw HERT

Speciaal hiervoor (eindelijk) een account aangemaakt. Alles wat hierboven staat helemaal waar! Wat moeten wij blij zijn met deze Mr. positivo! In de basis kan iedere kerel die een contract heeft in het betaald voetbal echt wel een balletje trappen. Het gaat erom hoe het in de kopkes zit! Juist daarin is Henk een topper! Hoop dat je nog lang bij ons mooie clubke blijft!

Clint

Citaat van: michello op april 02, 2014, 08:58:33
In Juni contract opwaarderen van Henk naar de functie hoofdtrainer.

JUIST!!!!!!

Cambuur058

Henk is een prima veldtrainer, een hele goede zelfs

maar waar ik aan twijfel is of hij tactisch wel zo geweldig is, in de amateurs is tactiek veel minder belangrijk dan in de eredivisie en hij heeft nog geen ervaring als hoofdtrainer, dus is het niet beter om een tactische meester er bij te zetten en Henkie als ass. trainer te houden?
hele goede veldtrainers zoals Meulensteen falen ook tactisch, daarom werd hij aan de kant gezet bij fulham

Ik hoop dat ik het mis heb en dat henk ook tactisch een genie is, maar het lijkt mij (nog) niet een wijze zet om hem gelijk naar voren te schuiven

piene hassus

Hij het Cambuur anders wel  kampioen maakt

Cambuur058

Citaat van: piene hassus op april 02, 2014, 14:45:58
Hij het Cambuur anders wel  kampioen maakt
ja tuurlijk!! maar daar zat weinig tactiek bij hoor
vooral oppertunistische keuzes die goed vielen!!!
(in de 33e minuut Hemmen er bij gooien bij een 1-0 achterstand, terwijl er niets aan de hand is omdat je beter b ent, pakt goed uit maar kan ook finaal mis gaan op hoger niveau!!)

Ik denk gewoon dat hij nu beter functioneert als assistent, maar dat vind hij zelf maar niks

YellowBlue

Wat een onzin. Hij heeft ook bij de amateurs laten zien dat je zonder dat je de beste selectie hebt toch kampioen kunt worden. Verder inmiddels al jaren ervaring bij BVO's en heeft vorig jaar laten zien dat hij het ook alleen kon.
Gewoon vertrouwen geven en ook voor hem geld: Blijkt hij niet goed genoeg dan is ook hij uiteindelijk een passant.
|:)

Goutum

Citaat van: Cambuur058 op april 02, 2014, 14:49:21
ja tuurlijk!! maar daar zat weinig tactiek bij hoor
vooral oppertunistische keuzes die goed vielen!!!
(in de 33e minuut Hemmen er bij gooien bij een 1-0 achterstand, terwijl er niets aan de hand is omdat je beter b ent, pakt goed uit maar kan ook finaal mis gaan op hoger niveau!!)

Ik denk gewoon dat hij nu beter functioneert als assistent, maar dat vind hij zelf maar niks

Henk is er klaar voor, zonder twijfel. Denk dan eerder aan een ervaren assistent naast Henk.

Montana


speculeter


poelie-lwd

Citaat van: Cambuur058 op april 02, 2014, 14:49:21
ja tuurlijk!! maar daar zat weinig tactiek bij hoor
vooral oppertunistische keuzes die goed vielen!!!
(in de 33e minuut Hemmen er bij gooien bij een 1-0 achterstand, terwijl er niets aan de hand is omdat je beter b ent, pakt goed uit maar kan ook finaal mis gaan op hoger niveau!!)

Ik denk gewoon dat hij nu beter functioneert als assistent, maar dat vind hij zelf maar niks

Beste Slim shady AKA Eminem,

Als je nu nog twijfelt aan Henk zijn tactische vaardigheden snap je er helemaal niks van.  l0l

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cambuur058

Citaat van: poelie-lwd op april 02, 2014, 15:53:35
Beste Slim shady AKA Eminem,

Als je nu nog twijfelt aan Henk zijn tactische vaardigheden snap je er helemaal niks van.  l0l
ik zeg alleen dat hij een tactisch iemand er bij nodig heeft, lijkt me,