Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 16:15:23
Hangt ook heel veel van vd Belt af. Heeft hij het vertrouwen in Henk dan blijft hij zeker, wordt hij gepasseerd dan kan hij zomaar weg zijn en zelf elders hoofdtrainer worden.

Hoe kun je na vorig seizoen geen vertrouwen in HdJ hebben?

_O_ HdJ _O_
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Ik neem aan dat de Wederkomst van De Verlosser nu aanstaande is!  _O_
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op maart 31, 2014, 16:24:24
Hoe kun je na vorig seizoen geen vertrouwen in HdJ hebben?

_O_ HdJ _O_
De voetbalwereld is ondoorgrondelijk.. Dat hebben we vandaag alweer gezien.

papier

Henk past qua uitstraling ook beter bij de Club. Net als dat Dwight, die met alle respect toch wat saai is, goed bij onze zuiderburen past.

Dokkumer

Ik ga niet meer uithalen naar Dweil... Maar we hadden het kunnen weten.
Henk zijn grootste valkuil LIJKT mij zijn enthousiasme en passie. Daar zou hij misschien te ver in kunnen gaan. Hij zou er nog iemand naast mogen hebben die wat meer de rust brengt.

Sampdoria

Gewoon voor de groep zetten. Sandor en Jan ernaast en eventueel nog een assistent met iets meer ervaring erbij halen. Heb geen idee wie, maar die zijn vast wel te vinden.

Harry L.

Beste vent, denk alleen dat het te vroeg is. Hij kan beter nog een jaar of 2 onder de vleugels van een ervaren coach werken.

Bascambuur

Citaat van: Harry L. op maart 31, 2014, 16:35:53
Beste vent, denk alleen dat het te vroeg is. Hij kan beter nog een jaar of 2 onder de vleugels van een ervaren coach werken.
Wat een onzin. Hij heeft het vorig seizoen al aangetoond. Bovendien jarenlang in de top van het amateurvoetbal de leiding gehad.

Sampdoria

Citaat van: Harry L. op maart 31, 2014, 16:35:53
Beste vent, denk alleen dat het te vroeg is. Hij kan beter nog een jaar of 2 onder de vleugels van een ervaren coach werken.

Gewoon een ervaren man ernaast in plaats van ervoor.

Harry L.

Citaat van: Bascambuur op maart 31, 2014, 16:36:54
Wat een onzin. Hij heeft het vorig seizoen al aangetoond. Bovendien jarenlang in de top van het amateurvoetbal de leiding gehad.

Helaas is dit geen amateurvoetbal.......

Dokkumer

Citaat van: Harry L. op maart 31, 2014, 16:41:33
Helaas is dit geen amateurvoetbal.......
Nou, kijk eens naar het niveau van de Eredivisie nowadays 8P

Bascambuur

Citaat van: Harry L. op maart 31, 2014, 16:41:33
Helaas is dit geen amateurvoetbal.......
Klopt, daarom zet ik er ook bij dat ie vorig seizoen ons kampioen heeft gemaakt. Lees vooral wat je wil lezen.  l8l

Harry L.

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 16:44:19
Nou, kijk eens naar het niveau van de Eredivisie nowadays 8P

Zou best goed kunnen gaan hoor, ik zou het alleen niet doen. Als het niet werkt kun je er een kruis door halen. Een paar jaartjes wachten en hij kan de Wenger van SCC worden.

Harry L.

Citaat van: Bascambuur op maart 31, 2014, 16:45:26
Klopt, daarom zet ik er ook bij dat ie vorig seizoen ons kampioen heeft gemaakt. Lees vooral wat je wil lezen.  l8l

Donder op je stumper. Ieder zijn mening

Goudvinger

Citaat van: Harry L. op maart 31, 2014, 16:41:33
Helaas is dit geen amateurvoetbal.......

Hij is ook jaren assistent geweest bij Eredivisieclubs.