Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op januari 30, 2014, 12:14:52
Ze kunnen beter voor Alfons Arts gaan!!
Met Roy "we worden steeds fitter" Wesseling als assistent?

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op januari 30, 2014, 12:37:57
Met Roy "we worden steeds fitter" Wesseling als assistent?
Dick de Boer als technisch directeur en Rob McDonald als hoofd scouting?
In Henk en Sandor we trust

SportClubCambuur

Deze discussie kan alweer gestopt worden voor hij is begonnen hoor. Henk de Jong gaat echt never nooit niet naar DKV.

Geen schijn van kans, hij is hier een grootheid geworden en een cultheld mede door de promotie. Zit hier prima op zijn plek en weet dat hij uiteindelijk het stokje van Dwight over gaat nemen.

Als we nog in de 1e divisie hadden gespeeld was de kans wel aanwezig dat Henk weg was gegaan (overigens dan ook niet naar DKV). Maar nu we gepromoveerd zijn is dit een geweldige les voor Henk en is hij zich aan het klaarstomen voor hoofdtrainersschap in de ere divisie met Cambuur.

Einde discussie hoor.

moodygrunn

Citaat van: SCCdrachten op januari 30, 2014, 10:39:41
Hier in dr8 begint iedereen te speculeren over een nieuwe trainer bij dkv. Ze roepen allemaal om Henk de Jong!!

:0= HENK HIER BLIEVE !!

Volgens Roelof de Vries (omrop)

Roelof de Vries ‏@Roelofdevries83 16h

@TheVerf Gaat niet gebeuren. Relatie Riemer en Foppe met Henk is niet zo.
In Henk en Sandor we trust

SportClubCambuur

Sc Hoerenveen maakt nieuwe samenstelling staf en bestuur bekend


Voorzitter : Robert Feenstra (iedereen verdiend een 2e kans)
Vice voorzitter : Wytze Adema
Penninsmeester : Bewindvoerder Gemeentelijke kredietbank DKV Tjibbe Andringa

Hoofdtrainer : Stanley Menzo
Assistenten : Alfons Arts en Roy Wesseling

Spitsentrainer : Erica Terpstra
Keeperstrainer  : Tieme Klompe




okkele

je vergeet fysiotherapeut jan wagenaar.

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Stiens


CJ058

Citaat van: Stiens op maart 14, 2014, 11:08:56
Mooi interviewtje met Henk vandaag op NOS.nl:

http://nos.nl/artikel/623075-eenheid-is-de-kracht-van-cambuur.html

|:)
''Ik ga niet opzoek naar een club.'' Kan toch haast niet missen dat deze man het stokje overneemt in 2015 van Lodeweges?!  |:)

papier

Een absolute held natuurlijk, wat een luxe hebben we met hem en Dwight.

Len Cantello

Per direct voor de groep aub!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

dit is mien club

Schop Dwight er uit en neem het maar over ouwe reus
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

papier

CiteerDe Jong, assistent van Lodeweges, hoopt dit seizoen eindelijk het hoogste trainersdiploma te bemachtigen: ,,Daarna zullen we rustig bekijken of Henk in beeld komt." - See more at: http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/36247/reactie-cambuurdirecteur-op-vertrek-dwight-lodeweges/#sthash.jOOQP7kP.dpuf

Kan me niet voorstellen dat ze om De Jong heen kunnen als hij z'n papiertje heeft, denk ook dat we geen Lodeweges hadden gehad als De Jong dat ding vorig jaar al had. Het gaat op een rare manier maar het luxeprobleem is wel opgelost wat mij betreft, een goed presterende coach (Lodeweges) aan de kant zetten is raar, maar een Henk de Jong niet het podium gunnen waar hij eigenlijk recht op heeft dat knaagde ook een beetje bij me. Dus, HdJ op 1!

Dokkumer

Citaat van: CJ058 op maart 14, 2014, 11:23:51
''Ik ga niet opzoek naar een club.'' Kan toch haast niet missen dat deze man het stokje overneemt in 2015 van Lodeweges?!  |:)
Hij neemt het per 1 april 2014 al over.

Tenminste als Gerald verstandig is!

gewoon een fan

Topper ik hoop dat jij ons jaren trouw blijft en het nog beter zal doen dan de grootste landverrader sinds WOII  :(

Dokkumer

Hangt ook heel veel van vd Belt af. Heeft hij het vertrouwen in Henk dan blijft hij zeker, wordt hij gepasseerd dan kan hij zomaar weg zijn en zelf elders hoofdtrainer worden.