Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Hoe kun je nou in godsnaam in de rust aangeven aan dat die domme hork dat je de punten al nagenoeg binnen hebt. Ik heb Henk hoog zitten, maar dit slaat nergens op. En als je de eerste helft zo slecht speelt snap ik ook niet waar hij zich op dat moment op baseerde.

Goudvinger

Citaat van: Harry L. op december 08, 2013, 11:03:26
Hoe kun je nou in godsnaam in de rust aangeven aan dat die domme hork dat je de punten al nagenoeg binnen hebt. Ik heb Henk hoog zitten, maar dit slaat nergens op. En als je de eerste helft zo slecht speelt snap ik ook niet waar hij zich op dat moment op baseerde.

Als zij hun sterkhouders geblesseerd uit zien vallen en je staat 1-2 voor, mag je toch best zeggen dat je er een overwinning uit kan halen?

sunderland

Citaat van: Harry L. op december 08, 2013, 11:03:26
Hoe kun je nou in godsnaam in de rust aangeven aan dat die domme hork dat je de punten al nagenoeg binnen hebt. Ik heb Henk hoog zitten, maar dit slaat nergens op. En als je de eerste helft zo slecht speelt snap ik ook niet waar hij zich op dat moment op baseerde.
Nee wij moeten altijd de zwakke uithangen .Beetje bravoure hindert niks

Lore

Citaat van: legeips op december 07, 2013, 21:51:27
Henk....
Je zegt in de rust dat alles positief er uit ziet, met de 3e verplichte wissel van RKC. Hoe kan het dat Cambuur als een stel lamlullen uit de box komt.

Wat is er in godsnaam in box gebeurd.. Volgende keer maar wat voorzichtiger met je k.u.t uitspraken. Excuus voor mijn taal gebruik, maar ik hoop dat jij je net zo kapot schaamt als ik dat momenteel doe.

Schande om tegen de nummer eennalaatst die met 10 man en gehavend team speelt op gelijkspel spelen.

Waar heb jij het over? Hoezo is het een schande! Wij zijn samen met RKC de belangrijkste degradatiekandidaat, als je dan uit een punt pakt is dat prima. Dat jij op meer hoopt zegt misschien iets over de overschatting van cambuur die jij blijkbaar hebt!

legeips

Citaat van: Lore op december 08, 2013, 12:56:38
Waar heb jij het over? Hoezo is het een schande! Wij zijn samen met RKC de belangrijkste degradatiekandidaat, als je dan uit een punt pakt is dat prima. Dat jij op meer hoopt zegt misschien iets over de overschatting van cambuur die jij blijkbaar hebt!

Dat we mede degradatie kandidaat zijn is een feit. Maar tegen een gehavend RKC op 1 punt spelen is triest.

dit wordt een kut weekend nu ado en go ahead voor staan. we zeggen het zelfde eigenlijk, maar ik wil heel graag volgend jaar ook op hoogste niveau ons cluppie ziek acteren, jij volgens mij niet.

Lore

Citaat van: legeips op december 08, 2013, 15:49:02
Dat we mede degradatie kandidaat zijn is een feit. Maar tegen een gehavend RKC op 1 punt spelen is triest.

dit wordt een kut weekend nu ado en go ahead voor staan. we zeggen het zelfde eigenlijk, maar ik wil heel graag volgend jaar ook op hoogste niveau ons cluppie ziek acteren, jij volgens mij niet.

Nee, bij mij gaat de vlag uit bij degradatie! Zo'n opmerking tekent je blindheid!

Ik vond eerlijk niet dat cambuur voor een punt speelde, maar eerlijk gezegd ben ik wel van mening dat niet verliezen nog belangrijker was dan winnen. Natuurlijk zijn de drie punten enorm welkom, maar Cambuur zit om een felle strijd om boven de streep te blijven. Dan moet je de ploegen onder je houden. Dat ADO en eagles misschien winnen is vervelend,maar daar hebben wij toch geen invloed op.

Feit is wel dat wij 2 uitwedstrijden meer hebben gespeeld dan thuiswedstrijden, in die 2 thuiswedstrijden reken ik op minimaal 3 punten!


Collingwood

Mag wat mij betreft de Sir Alex Ferguson van Cambuur worden!  _O_
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Vertaling in een normale taal :devil

De Jong bijna "officieel" coach
21 januari, 2014 - 06:29 - 

Assistent-trainer Henk de Jong van Cambuur mag zichzelf binnenkort 'Coach betaald voetbal' noemen. De Jong volgt de cursus Coach Betaald Voetbal. In het kader van deze cursus werd hij maandag bij de oefenwedstrijd tussen de beloften fan Cambuur en de beloften van Go Ahead Eagles beoordeeld door KNVB-opleider Wim van Zwam. De Jong heeft nog een paar cursussen te gaan en dan heeft hij de papieren binnen.

piene hassus

Mut allemaal nog. tis 1 uut ut noorden en niet uut de randstad

SCCdrachten

Hier in dr8 begint iedereen te speculeren over een nieuwe trainer bij dkv. Ze roepen allemaal om Henk de Jong!!

:0= HENK HIER BLIEVE !!

Goutum

Henk is een gevoelsmens en gelukkig bij cambuur. Die gaat echt niet weg.

poelie-lwd

Ze kunnen beter voor Alfons Arts gaan!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello

Als Henk bij die keutelpijpers aan de slag gaat, dan is íe in 1 klap ongeloofwaardig geworden. Alhoewel je in de voetbaljungle nergens meer vreemd van hoeft op te kijken.

Op termijn de gedoodverfde opvolger van Lodeweges.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Bascambuur

Citaat van: poelie-lwd op januari 30, 2014, 12:14:52
Ze kunnen beter voor Alfons Arts gaan!!
Die keuze zou ik inderdaad toejuichen.  :proost