Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: okkele op februari 10, 2016, 00:00:47
dat is die klootzak van een foppe-aanbidder.
niks van aantrekken.
ik denk dat hij assistent gaat worden in Groningen En net als hier de zaak gaat overnemen na een jaar

Cambuur LWD

Wie weet komt Henk ooit terug......als we een nieuw stadion hebben.

Eewal

Henk de Jong. Beste vent en in de eerste twee seizoenen fantastisch uithangbord voor onze club. Vanaf januari 2015 is alles minder geworden, al waren we de jaren ervoor dan ook heel erg verwend. Ik merkte aan mezelf dat ik de interviews met Henk de Jong een beetje beu begon te worden.

Ik denk dat Henk af en toe zwaar moedeloos geworden moet zijn van de ontzettend amateuristische fouten die de spelers maken. Vooral de uitwedstrijden zijn momenteel niet om te zien, maar ook thuis vind ik er dit seizoen weinig aan. Hoe het seizoen ook afloopt wat mij betreft moet de selectie schoon worden geveegd. Spelers als Rosheuvel etc, ik kan wel janken hoe slecht die vent is. Vind hij zelf voetbal wel leuk?

On topic: Henk, het ga je goed! Bedankt voor alles!

dit is mien club

Kan iemand die Cees Elzinga ook eens een paar klappen verkopen met zijn fries en dom gelul?
Wat is die man een ergernis, zoiets vertegenwoordigd ons als supporters, flikker een end heen met die dweil.  :rodekaart
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Montana

#3859
Citaat van: dit is mien club op februari 10, 2016, 11:50:43
Kan iemand die Cees Elzinga ook eens een paar klappen verkopen met zijn fries en dom gelul?
Wat is die man een ergernis, zoiets vertegenwoordigd ons als supporters, flikker een end heen met die dweil.  :rodekaart

De LC heeft hem in het fries geciteerd terwijl hij NEDERLANDS sprak. Ik was bij hem tijdens dit (telefoon)interview dus in deze: FUCK DE LC NOG MEER! l8l

Dokkumer

Citaat van: Montana op februari 10, 2016, 11:51:50
De LC heeft hem in het fries geciteerd terwijl hij NEDERLANDS sprak. Ik was bij hem dus in deze: FUCK DE LC NOG MEER!
Neem je verantwoordelijkheid en schop die (eind)redacteurs onder hun flikker!!

Montana

Citaat van: Dokkumer op februari 10, 2016, 11:53:29
Neem je verantwoordelijkheid en schop die (eind)redacteurs onder hun flikker!!

Die linkse opruiers van de LC bedoel je? Absoluut!

SCC-J

Ik zie de KvC altijd afgeven op de LC. Waarom dan toch interviews geven?

Montana

Citaat van: SCC-J op februari 10, 2016, 12:01:20
Ik zie de KvC altijd afgeven op de LC. Waarom dan toch interviews geven?

Als de LC ons idd in het Fries citeert kunnen ze definitief de tering krijgen.
Een reactie op een logische vraag nav het vertrek van de Jong wilden we nog wel geven. Wilden.


Dokkumer

Citaat van: Montana op februari 10, 2016, 11:55:25
Die linkse opruiers van de LC bedoel je? Absoluut!
Links, midden of rechts interesseert me geen drol. Opruiers zijn het des te meer.
Volgens mij ligt er al een tijdje een fotograaf verscholen bij het stadion in de hoop dat er onrust onder de supporters uitbreekt. Concept tekst ligt al klaar :R

Montana

Citaat van: Dokkumer op februari 10, 2016, 12:13:57
Links, midden of rechts interesseert me geen drol. Opruiers zijn het des te meer.
Volgens mij ligt er al een tijdje een fotograaf verscholen bij het stadion in de hoop dat er onrust onder de supporters uitbreekt. Concept tekst ligt al klaar :R

Idd, volgens mij ook.
We wachten trouwens nog steeds op het bewijs dat Foppe bedreigt is door Cambuursupporters.

666

Ik mis hem al een beetje... Henk doe het even rustig aan en ga daarna NIET naar die boeren. Voor de rest hoop ik op een mooie club voor jou.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

wiekie1969


Ravnajuv

Henk is al van 'kan ik echt niet maken', naar 'niet nu' gegaan:

Henk de Jong stapte vorige week op als trainer van SC Cambuur en dus is de oefenmeester weer bezig met zijn toekomst. Eén transfer is in ieder geval uitgesloten en dat is een overstap naar SC Heerenveen. Althans, op dit moment.

"Later is het anders. Ik heb altijd al gezegd dat het onmogelijk is om rechtstreeks van Cambuur naar Heerenveen te gaan, daar moeten gewoon clubs tussen zitten. Ik ben ook gewoon een Fries. Op dit moment is Cambuur mijn club, maar SC Heerenveen vind ik ook prachtig. Maar ik ga het de supporters niet aandoen om over te stappen", zo laat De Jong bij Voetbal Inside weten.

De oefenmeester droomt over een buitenlands avontuur. "Dat lijkt me wel leuk. Als ik de kans krijg om in Duitsland of Engeland aan het werk te gaan, dan pak ik die met beide handen aan. Ook als assistent-trainer." Een droomclub? "Manchester City zou ik wel doen."
blau en wyt, foar altyd

hobbes

Citaat van: Ravnajuv op februari 12, 2016, 10:43:36
Henk is al van 'kan ik echt niet maken', naar 'niet nu' gegaan:

Henk de Jong stapte vorige week op als trainer van SC Cambuur en dus is de oefenmeester weer bezig met zijn toekomst. Eén transfer is in ieder geval uitgesloten en dat is een overstap naar SC Heerenveen. Althans, op dit moment.

"Later is het anders. Ik heb altijd al gezegd dat het onmogelijk is om rechtstreeks van Cambuur naar Heerenveen te gaan, daar moeten gewoon clubs tussen zitten. Ik ben ook gewoon een Fries. Op dit moment is Cambuur mijn club, maar SC Heerenveen vind ik ook prachtig. Maar ik ga het de supporters niet aandoen om over te stappen", zo laat De Jong bij Voetbal Inside weten.

De oefenmeester droomt over een buitenlands avontuur. "Dat lijkt me wel leuk. Als ik de kans krijg om in Duitsland of Engeland aan het werk te gaan, dan pak ik die met beide handen aan. Ook als assistent-trainer." Een droomclub? "Manchester City zou ik wel doen."

Volgens mij heeft hij dat ook nooit ontkend, hij heeft altijd gezegt dat hij een directe overstap uitsluit