Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Scc01


piene hassus

Ondanks dast de speulers nog de hand boven het hoofd houst hewwe de speulers dij wel inne stront sakke laten. Ut is natuurluk wel su dat men beter un trener kwyt ken dan 9 speulers ontslaan. Henk bedankt, bist miskien toch wat te lief foor de jonges met 2 dagen vrij geve ipv straftrening. Ut gaat dij goed!!

fred

Citaat van: JurjenS7 op februari 09, 2016, 16:06:27
Als ik kijk hoe de spelers nu spelen, hadden we in de juup meestal een beter team.. als je alleen al naar vleugels kijkt..
Maachi, El Khalifi, Adje, Chery, Reza, ga zo maar door...
Middenveld Guijt, en stofzuiger Beekmans, wat te denken van spelverdeler vd Heide

Veelal grootverdieners waardoor wij bijna ten onder gingen....

Bankzitter

Henk had van mij het seizoen mogen afmaken. Erg jammer dat hij de speelwijze niet kan (wil?) aanpassen aan de positie waarin we zijn gekomen.

Voor een deel botte pech gehad en voor een deel ook te wijten aan de financiƫle situatie (clausules). We hadden gewoon boven de streep gestaan als we 15 wedstrijden met de sterkste opstelling hadden kunnen beginnen (Nienhuis/Perreira/Reijnen(Fischer)/Peersman/Vytas/Bakker/Byrne/Streek/Narsingh/Ogbeche/Houtkoop).

Vedetski

Tsja zolang er geen (waardige) vervanger is, bied ik me tegen onkostenvergoeding en auto van de zaak aan om de functie van hoofdtrainer op me te nemen voor de rest van het seizoen.

Zal ik de jongens even vertellen hoe wij als weledele forummers erover denken!  :zweep

Waar kan ik mijn motivatiebrief+cv opsturen?
:koffie

Utekleitrokken

Directie weet niet wat er nu moet gebeuren, zegt de verslaggever van OF? Godverdomme, er was toch kort geleden al sprake van dat hij wellicht in maart zou vertrekken als de resultaten nog steeds zouden tegenvallen? Nu is het drie weken eerder en er is geen backup plan.

I rest my case.  :zucht


Harry L.

Henk bedankt voor twee prachtige jaren  :thumbsup, veel succes met je verdere carriere en ik hoop dat je ooit nog eens een functie zal bekleden bij onze club die alles voor je was/is.

Gisteren schreef ik al een stukje over het wanbeleid bij de club, hiervan ben jij nu die dupe. Ik ben wel van mening dat je zelf de nodige steken hebt laten vallen,.

Het wordt nu tijd om "paniekaankoop" v/d Vegt met pek en veren de stad uit te jagen, deze man maakt alles kapot samen met die incapabele andere bestuursleden.

Ik verwacht vrijdag een reactie van onze selectie, die mede verantwoordelijk zijn voor dit dramatische seizoen. De mouwen opstropen, het mes en kunstgras tussen de tanden. Met minder neem ik geen genoegen.

Dokkumer

Citaat van: Utekleitrokken op februari 09, 2016, 18:07:17
Directie weet niet wat er nu moet gebeuren, zegt de verslaggever van OF? Godverdomme, er was toch kort geleden al sprake van dat hij wellicht in maart zou vertrekken als de resultaten nog steeds zouden tegenvallen? Nu is het drie weken eerder en er is geen backup plan.

I rest my case.  :zucht
Back up plan was er met Reijnen niet, met Ogbeche niet. En dan zou er nu wel ineens een back up plan moeten zijn?

Ad hoc bestuur :_schater ;(

Yellow Army

Citaat van: Utekleitrokken op februari 09, 2016, 18:07:17
Directie weet niet wat er nu moet gebeuren, zegt de verslaggever van OF? Godverdomme, er was toch kort geleden al sprake van dat hij wellicht in maart zou vertrekken als de resultaten nog steeds zouden tegenvallen? Nu is het drie weken eerder en er is geen backup plan.

I rest my case.  :zucht

In maart zouden de contractonderhandelingen worden voortgezet. Is heel iets anders dan Henk in maart zou vertrekken
Area 58

Harry L.

Citaat van: Dokkumer op februari 09, 2016, 18:15:04
Back up plan was er met Reijnen niet, met Ogbeche niet. En dan zou er nu wel ineens een back up plan moeten zijn?

Ad hoc bestuur :_schater ;(

Ze dwingen ons bijna om de buro's daar zelf leeg te gaan halen :X

Nogmaals we hebben een mickey mouse bestuur.

CamLeeuw

Citaat van: Harry L. op februari 09, 2016, 18:17:36
Ze dwingen ons bijna om de buro's daar zelf leeg te gaan halen :X

Nogmaals we hebben een mickey mouse bestuur.
Normaal gesproken zou ik zeggen dat jij niet helemaal spoort, maar ik moet jou daarin nu wel gelijk geven.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Kunstgras

Citaat van: Len Cantello op februari 09, 2016, 16:20:32
Henk stapt zelf op, maar die dwaas van een Ard de Graaf heeft het over een financiƫle afwikkeling.... Conclusie, Henk is een gentleman. Hij is volgens mij gewoonweg ontslagen door ons onvolprezen Zwolse kliekje.... En brengt het in de pers als zelf opstappen. In het clubbelang, zoals men dat noemt.

Henk, bedankt. Je past in het rijtje illustere namen Bens, Korbach, Baan en Berger.

|:) Held! |:)

Dit inderdaad.

Henk de Jong is helemaal niet zelf opgestapt. Waarom zou Cambuur hem dan nog een zak geld meegeven? Omdat het zo een aardige vent is? Dat bestaat gewoon niet. Er is gewoon geen andere conclusie mogelijk dat Henk de Jong is ontslagen.

Henk de Jong is de meest succesvolle trainer die Cambuur gekend heeft. Held inderdaad!

Collingwood

Je kon er op wachten, weer een nieuwe complottheorie...  :O
Kalmte alleen kan u redden.

Scc01

Citaat van: Kunstgras op februari 09, 2016, 18:25:02
Dit inderdaad.

Henk de Jong is helemaal niet zelf opgestapt. Waarom zou Cambuur hem dan nog een zak geld meegeven? Omdat het zo een aardige vent is? Dat bestaat gewoon niet. Er is gewoon geen andere conclusie mogelijk dat Henk de Jong is ontslagen.

Henk de Jong is de meest succesvolle trainer die Cambuur gekend heeft. Held inderdaad!

Och och tuurlijk......
Lekkere aannames weer.....

Heel jammer allemaal maar veel slechter kan het niet meer gaan, het gaat al sinds de vorige winterstop al lastig..... We gaan zien wat het wordt.

Scc01

Citaat van: Collingwood op februari 09, 2016, 18:31:13
Je kon er op wachten, weer een nieuwe complottheorie...  :O


Haha dat dus