Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: koosZevenaar op februari 09, 2016, 14:57:44
Ik weet niet wie jij bent en dat is maar goed ook, maar weet wel dat je de grootste, onmenselijke MALLOOT bent die ik ken.
AMEN
En toch heeft SaVaGe wel een punt. Als ik opstap bij een werkgever krijg ik geen cent mee, niet eens recht op een uitkering! Terwijl zakkenvullend management zichzelf nog wel een flinke bonus en afkoopsom toebedeelt.

Ik gun Henk trouwens wel een fatsoenlijke afhandeling, wat mij betreft krijgt hij doorbetaald tot het einde van het seizoen. Geld voor een andere trainer is er toch niet.

okkele

Citaat van: koosZevenaar op februari 09, 2016, 14:57:44
Ik weet niet wie jij bent en dat is maar goed ook, maar weet wel dat je de grootste, onmenselijke MALLOOT bent die ik ken.
AMEN
kweet niet in welke wereld jij leeft maar als ik het opgeef krijg ik van mn baas NIKS.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

sorry,ik moet meer lezen zie ik nu.
dokkumer zegt hetzelfde.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

fred

Citaat van: Dokkumer op februari 09, 2016, 15:00:00
En toch heeft SaVaGe wel een punt. Als ik opstap bij een werkgever krijg ik geen cent mee, niet eens recht op een uitkering! Terwijl zakkenvullend management zichzelf nog wel een flinke bonus en afkoopsom toebedeelt.

Ik gun Henk trouwens wel een fatsoenlijke afhandeling, wat mij betreft krijgt hij doorbetaald tot het einde van het seizoen. Geld voor een andere trainer is er toch niet.

Precies en Henk verdiend ook een passend afscheid  |:)

Unify

Citaat van: DayDreamer op februari 09, 2016, 14:57:29
2 jaar geleden leek alles zo mooi:

Eredivisie, redelijk selectie, goede prestaties, iedereen had het over Cambuur, stadionplannen leken aardig, financieel alles goed voor elkaar, prima mensen aan het roer.

En nu het heden:

Kutselectie, klote sfeer binnen de club, lachertje van de eredivisie, geen geloof in nieuw stadion, en degradatie is nog net niet een feit, maar geloof er niks van dat we het halen.

Als we degraderen, maak je maar klaar, veel huurspelers weg, anderen zullen clausules hebben, helemaal op 0 beginnen, brrrrrr hoop toch niet op een RKC scenario.

Ik heb hier niks meer aan toe te voegen!
Dan begin je echt op '0' en meneer v/d Vegt stapt met een grote grijns de deur uit om de volgende club weer naar de klote te helpen...
Ik zie hem heel graag gaan maar hij zal wel nog niet klaar zijn met de club nog meer kapot te maken! :rodekaart

lunnie

Dood en dood zonde. Mafklapper van een vd Vegt.

Hopen op handhaving, zorgen dat vd Vegt oprot dan krijgen we misschien Sandor voor de groep volgend jaar

El Ma-kri-niii

Het is natuurlijk ook ongelooflijk hoeveel pech we dit seizoen al niet hebben gehad:

- Byrne die tegen DTD binnen 2 minuten geblesseerd raakt en de hele voorbereiding mist
- Reijnen die na de competitiestart nog weggekocht wordt
- We moesten de derde wedstrijd al noodgedwongen met een volledig andere defensie spelen als de eerste
- Bal wel/niet over de lijn tegen Feyenoord valt net verkeerd uit
- Schandalige penalty tegen Feyenoord
- Tannane die de wedstrijd van zijn leven speelt
- Pereira die het hele seizoen moet missen, precies op de positie zonder fatsoenlijke back-up
- Rode kaart Van de Streek tegen PSV
- Bekerloting, direct uit naar PSV
- Utrecht uit, waar de voorsprong niet vasthouden
- Tom van Hyfte die uitgerekend tegen ons een once-in-a-lifetime-goal maakt
- Handsbal tegen AZ, waaruit Janssen scoort
- Lullige gelijkmaker van Groningen
- Fantastische vrije bal van Tarfi
- Overgoor die oververmoeid raakt en niet presteert
- Bakker die net goed presteert, maar vervolgens geblesseerd raakt

Tegenover de momenten waarmee we mazzel hadden:
- Handsbal van Barto tegen Groningen, waaruit hij scoort
- Gelijkmaker tegen De Graafschap
- Onverwachte doorbraak van Monteiro


Nu wil ik niet zeggen dat we zo laag staan door pech, maar het is wel opvallend. Wet van Murphy is dit seizoen zeker van toepassing. Iets om moedeloos van te worden.

Collingwood

Dan vergeet je het vertrek van Ogbeche nog!
Kalmte alleen kan u redden.

Destroyer

Citaat van: El Ma-kri-niii op februari 09, 2016, 15:43:53
Het is natuurlijk ook ongelooflijk hoeveel pech we dit seizoen al niet hebben gehad:

- Byrne die tegen DTD binnen 2 minuten geblesseerd raakt en de hele voorbereiding mist shit happens
- Reijnen die na de competitiestart nog weggekocht wordt schuld HV
- We moesten de derde wedstrijd al noodgedwongen met een volledig andere defensie spelen als de eerste schuld HV
- Bal wel/niet over de lijn tegen Feyenoord valt net verkeerd uit benadeelt
- Schandalige penalty tegen Feyenoord benadeelt
- Tannane die de wedstrijd van zijn leven speelt schuld Tannane
- Pereira die het hele seizoen moet missen, precies op de positie zonder fatsoenlijke back-up schuld HV
- Rode kaart Van de Streek tegen PSV schuld VD Streek
- Bekerloting, direct uit naar PSV KNVB  l0l
- Utrecht uit, waar de voorsprong niet vasthouden schuld TS
- Tom van Hyfte die uitgerekend tegen ons een once-in-a-lifetime-goal maakt Wie?
- Handsbal tegen AZ, waaruit Janssen scoort schuld KNVB
- Lullige gelijkmaker van Groningen Barto ook twijfelgeval goals
- Fantastische vrije bal van Tarfi zat er aan te komen
- Overgoor die oververmoeid raakt en niet presteert vakantieganger
- Bakker die net goed presteert, maar vervolgens geblesseerd raakt vette pech

Tegenover de momenten waarmee we mazzel hadden:
- Handsbal van Barto tegen Groningen, waaruit hij scoort ja
- Gelijkmaker tegen De Graafschap moet ook
- Onverwachte doorbraak van Monteiro twijfelgeval, soms te licht


Nu wil ik niet zeggen dat we zo laag staan door pech, maar het is wel opvallend. Wet van Murphy is dit seizoen zeker van toepassing. Iets om moedeloos van te worden.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Collingwood op februari 09, 2016, 15:50:28
Dan vergeet je het vertrek van Ogbeche nog!

reken ik toch ook de TS HV aan
** Poolwinner 18/19 - 21/22

moodygrunn

Citaat van: Destroyer op februari 09, 2016, 16:01:24
reken ik toch ook de TS HV aan

HvdV heeft dat contract niet eens opgesteld, hoe kun je hem dat dan verwijten?
In Henk en Sandor we trust

JurjenS7

Als ik kijk hoe de spelers nu spelen, hadden we in de juup meestal een beter team.. als je alleen al naar vleugels kijkt..
Maachi, El Khalifi, Adje, Chery, Reza, ga zo maar door...
Middenveld Guijt, en stofzuiger Beekmans, wat te denken van spelverdeler vd Heide

Len Cantello

Henk stapt zelf op, maar die dwaas van een Ard de Graaf heeft het over een financiƫle afwikkeling.... Conclusie, Henk is een gentleman. Hij is volgens mij gewoonweg ontslagen door ons onvolprezen Zwolse kliekje.... En brengt het in de pers als zelf opstappen. In het clubbelang, zoals men dat noemt.

Henk, bedankt. Je past in het rijtje illustere namen Bens, Korbach, Baan en Berger.

|:) Held! |:)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

PePe

Citaat van: Len Cantello op februari 09, 2016, 16:20:32
Henk stapt zelf op, maar die dwaas van een Ard de Graaf heeft het over een financiƫle afwikkeling.... Conclusie, Henk is een gentleman. Hij is volgens mij gewoonweg ontslagen door ons onvolprezen Zwolse kliekje.... En brengt het in de pers als zelf opstappen. In het clubbelang, zoals men dat noemt.

Henk, bedankt. Je past in het rijtje illustere namen Bens, Korbach, Baan en Berger.

|:) Held! |:)

Het was dus Ard z'n gedachte vannacht om 4 uur. (zou best eens kunnen)

CamLeeuw

Citaat van: Dokkumer op februari 09, 2016, 15:00:00
En toch heeft SaVaGe wel een punt. Als ik opstap bij een werkgever krijg ik geen cent mee, niet eens recht op een uitkering! Terwijl zakkenvullend management zichzelf nog wel een flinke bonus en afkoopsom toebedeelt.

Ik gun Henk trouwens wel een fatsoenlijke afhandeling, wat mij betreft krijgt hij doorbetaald tot het einde van het seizoen. Geld voor een andere trainer is er toch niet.
Helemaal mee eens. Alleen het bestuur gun ik geen enkele Eurocent.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!