Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

JurjenS7

Citaat van: NRG op februari 09, 2016, 12:35:13
De grote vraag is nu, wie gaat Henk opvolgen..
Dijkhuizen? Booy? Misschien heeft Dijkhuizen bedongen in contract met nac dat ie altijd weg kan als cambuur hem wil?

Bernardo

Citaat van: JurjenS7 op februari 09, 2016, 12:37:08
Dijkhuizen? Booy? Misschien heeft Dijkhuizen bedongen in contract met nac dat ie altijd weg kan als cambuur hem wil?

Lijkt me niet dat Dijkhuizen op dit moment bij NAC weggaat. Ik zeg, Booy aanstellen voor rest van het seizoen.

moodygrunn

Zonde, sympathieke vent. Gedachte over voetbal was de eerste jaren eredivisie prachtig. De rust in de opbouw etc. Dit jaar geprobeerd te voetballen zoals de hele eredivisie dat doet (op peter bosz na), maar wij spelen met minder materiaal hetzelfde spel.
Ik verwacht geen trainer van buitenaf (Booy oid). Simpelweg omdat die de spelers helemaal niet kent, hooguit van tv. Denk dat ze rustig gaan zoeken naar een hoofdtrainer die bij de club past en die aanstellen vanaf 1-7-2016.

Voor HdJ niets dan lof. Wat mij betreft een mooi afscheid voorafgaand aan FC Utrecht.
In Henk en Sandor we trust

moodygrunn

Citaat van: okkele op februari 09, 2016, 12:37:05
heeft slot de papiertjes?

Sipke sowieso. Normaal gesproken heb je 6-7 weken dispensatie om een trainer te vinden met een licentie. Hebben wij geen last van door Sipke en/of Slot
In Henk en Sandor we trust

Bernardo

Citaat van: moodygrunn op februari 09, 2016, 12:41:21
Sipke sowieso. Normaal gesproken heb je 6-7 weken dispensatie om een trainer te vinden met een licentie. Hebben wij geen last van door Sipke en/of Slot

Kom op,we gaan toch serieus niet het seizoen afmaken met Sipke? Dan kunnen we wel meteen ophouden!

Ravnajuv

Citaat van: Bernardo op februari 09, 2016, 12:42:12
Kom op,we gaan toch serieus niet het seizoen afmaken met Sipke? Dan kunnen we wel meteen ophouden!

Maakt dat echt wat uit, wie er nu even aan het roer staat? Excelsior en Ogbeche thuis winnen en je bent 17e, daar heb je geen 'naam' voor nodig.
blau en wyt, foar altyd

Bill Shankly

Ik vind het een moedig en verstandig besluit.
Zo kon niet meer.

Henk bedankt voor de prachtige momenten.  Je hebt cambuur weer op de kaart gezet.
Daar zullen we je altijd dankbaar voor zijn.

Het ga je goed.

Bill Shankly

Citaat van: Ravnajuv op februari 09, 2016, 12:43:57
Maakt dat echt wat uit, wie er nu even aan het roer staat? Excelsior en Ogbeche thuis winnen en je bent 17e, daar heb je geen 'naam' voor nodig.
Bemoei je liever met je eigen stront club l0l

moodygrunn

Citaat van: Bernardo op februari 09, 2016, 12:42:12
Kom op,we gaan toch serieus niet het seizoen afmaken met Sipke? Dan kunnen we wel meteen ophouden!

Want? Ik ken Sipke verder niet, geen idee hoe hij over voetbal denkt, etc. Enige reden waarom je NIET een assistent door zou schuiven is omdat een assistent ook nog wel eens een soort van vertrouwenspersoon kan zijn....
In Henk en Sandor we trust

hobbes

Citaat van: Bernardo op februari 09, 2016, 12:25:03
Zonde zonde, zo had het niet moeten eindigen voor Henk. Had die man een veel mooier afscheid gegund.

Het is wel zijn eigen keuze natuurlijk

Marc S

Ik wil graag de spelers bedanken. Zonder hun tomeloze inzet was did natuurlijk niet mogelijk.

Nu serieus, henk bedankt voor alles.

okkele

Citaat van: Bernardo op februari 09, 2016, 12:42:12
Kom op,we gaan toch serieus niet het seizoen afmaken met Sipke? Dan kunnen we wel meteen ophouden!

waar baseer je dat op man?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer


moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Bernardo

Citaat van: okkele op februari 09, 2016, 12:49:53
waar baseer je dat op man?

Alsof alleen Henkie weg is, wat veranderd. Er moet gewoon compleet iemand van buitenaf van de groep. Vernieuwing, dat kan de enige redding nog zijn