Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

sunderland


sccambuurlwdd

Klote dat het zo ver heeft moeten komen.

Shar

Of dit al dan niet een goede beslissing is weet ik niet. Vind het wel heel erg jammer voor Henk, had hem een heel wat mooier afscheid gegund. Ben er ook echt wat down van.

Henk, het beste voor de toekomst en bedankt voor al die geweldige momentem.

Vak9

Ik hoop dat de spelers dit zich ook kwalijk nemen!!

zeewolde

Jammer dat er dit jaar veel blessures waren, een gemankeerde selectie en de laatste tijd een  gebrek aan een  motivatie.

Maar bedankt voor een van de mooiste periodes van de club.  Het ga je goed.

Mitar

Zeer veel respect voor de manier waarop hij de club heeft uitgedragen. Het doet me pijn dat een beter afcheid hem niet gegund is. Aan de andere kant is het duidelijk dat er niet wordt gepresteerd en dan kan het op dit niveau niet zonder gevolgen blijven. Respect voor besluit van Henk omdat ik weet dat het hem pijn doet dat het sportief gaat zoals het gaat

Hendrikscc

Heel jammer Henk. Ik wens je het allerbeste en bedankt voor de mooie jaren!!  |:) :scc :thumbsup

sunderland

Hij eruit en nu die vd vegt ook oprotten gvd

hobbes

Dan heeft Henkie dus ook al wat anders.

jeff

Jammer dat je weggaat. Bedankt voor de mooie jaren. En succes in je vedere trainers carrière

sunderland

Citaat van: Vak9 op februari 09, 2016, 12:18:25
Ik hoop dat de spelers dit zich ook kwalijk nemen!!
die lieten hem vallen heeft ie gezegd. De inzet dus waar iedereen hier over viel

Unify

Heel erg jammer dit! Had het hem zeker niet gegund aangezien het in mijn ogen niet aan hem ligt!
Heel veel succes in de toekomst iig! |:)

Vedetski

:koffie

Vedetski

Henk bedankt voor de mooie jaren! Respect voor dit besluit en nogmaals dank voor de mooie wedstrijden en momenten en natuurlijk de  :schaal in de  :jupiler League! Het ga je goed  |:)
:koffie

sunderland