Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

Citaat van: okkele op februari 07, 2016, 20:38:30
en weer een "lieve henkie"brief.  _O_
al klopt dat kampioen-maken niet.
we hebben ook geen behoefte aan een uithangbord dacht ik zo,de media zoekt t maar lekker uut.
krediet bij de achterban is ook alleen maar gebaseerd op de persoon henk en niet op trainer de jong.
besef moet er zo langzamerhand ook komen bij de echte supporters,op positieve manieren moet er eens wat bedacht worden.

op dit moment kijken we met de kop op de kin en een traan in de ooghoek naar de onmacht op het veld.

triest.
Ik had t niet beter kunnen zeggen,helemaal met je eens!!!

Bankzitter

Ik snap ook niet hoe de backs nu spelen, dat zijn voetballend de minsten in je team en we hebben alle energie nodig om verdedigend op de been blijven.  Lange bal is ook kansloos omdat we de fysiek missen om de 2e bal te veroveren. Monteiro en Byrne moeten juist veel aan de  bal komen in de as, desnoods zakt er steeds eentje uit om de opbouw te starten.

Overigens zeggen de "fox-analysten" ook unaniem dat je dit elftal op de rit krijgt door eerst achterin de zaak te repareren. Waarom niet een blok van 6 man die zich vooral bezig houden met verdedigen en nog 3 creatieve spelers en een "killer" ervoor. Ik zou Narsingh ook wel in een vrije rol willen zien ipv vastgeplakt aan de zijlijn.

okkele

Citaat van: Vlampiep op februari 07, 2016, 21:52:19
Er is geen trainer die meer uit deze selectie zal halen.

laat mij maar even ;

berisha , gooi je haar in de war,SJOUWE GODVER.
peersman , goeie mentaliteit jonge maar haal t niet in je harses om nog s een bal sportief terug te geve .
vd laan , hou op met dat ongelooflijk voorspelbare wanneer er niemand in de buurt is!slap voetje,schijnbeweginkje,DAT WETE WE NOU WEL !
vytas , WAKKER WUDDE SLAPPE.
streek , WAKKER WUDDE SLAPPE.
rosheuvel , ik praat niet met dei.
byrne , deel oek s wat uut.

kiek naar nienhuus jonges,werke voor je poen en de supporters !

en nou eerst verdedige en daarna maar s denke aan counteren,amateurs.

suh,nou mut ik een katsje uut de boom hale en een vrouwtsje naar de overkant kruie.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Als een team slecht presteert en dreigt de degraderen ontslaat het bestuur de trainer, meestal omdat de achterban het eist.
Dit team met middelmatige tot slechte spelers is daarnaast ook niet instaat zich wekelijks de ballen uit hun broek te willen spelen.
Met ander woorden, bestuur ga met De TC om de tafel en slachtoffer een aantal spelers.
Jeugdspelers zullen waarschijnlijk niet een beter niveau geven, maar wel passie en wilskracht.
Het is voor mij niet te verkroppen dat de trainer in deze de kop van Jut is, terwijl een aantal spelers wekelijks hun geld op strijken zonder bereid te zijn passie en vechtlust te tonen.



John Hiatt

Natuurlijk kun je meer uit dit elftal halen. Begin eens met een logische opstelling. Dus geen Van de Streek op de buiten, maar een echte buitenspeler. Liever een 5-3-2 opstelling. Eerst defensieve zekerheid. Wat kan mij het schelen als we geen aanvallend voetbal spelen. Punten hebben we nodig.

Nienhuis

Peersman, Lachman, Van der Laan, Dammers, Vytas

Byrne, Monteiro, Vloet,

Van Veen, Narsingh

Unify

Citaat van: Vlampiep op februari 08, 2016, 08:46:35
Als een team slecht presteert en dreigt de degraderen ontslaat het bestuur de trainer, meestal omdat de achterban het eist.
Dit team met middelmatige tot slechte spelers is daarnaast ook niet instaat zich wekelijks de ballen uit hun broek te willen spelen.
Met ander woorden, bestuur ga met De TC om de tafel en slachtoffer een aantal spelers.
Jeugdspelers zullen waarschijnlijk niet een beter niveau geven, maar wel passie en wilskracht.
Het is voor mij niet te verkroppen dat de trainer in deze de kop van Jut is, terwijl een aantal spelers wekelijks hun geld op strijken zonder bereid te zijn passie en vechtlust te tonen.

Precies! Het ligt 'm dit seizoen echt niet aan de trainer maar meer aan de kwaliteit van de spelers. Kijk alleen al naar onze vleugels....die komen nog geen grasspriet voorbij en lopen diep op het moment wanneer ze totaal niet aanspeelbaar zijn en wanneer het wel moet blijven ze staan of zakken ze zelfs! Verdediging is zo lek als een mandje....als er een opkomende back voorin opduikt dan denken onze verdedigers dat het handiger is om met z'n 2en maar bij de buitenspeler te gaan staan in de hoop dat die bal daar naartoe gaat terwijl iedereen snapt dat de back er gewoon overheen gaat.

Daarnaast wordt er 9 van de 10 keer niet wat slapjes in de verdediging mee gedaan door het middenveld op het moment dat de tegenstander opbouwt en echt scorend vermogen hebben we dit seizoen ook niet. Ook al niet toen we Ogbeche nog wel in de spits hadden.

Vorig jaar nadat Rusnak in de winterstop vertrok bakten we er ook al niet heel veel meer van maar wisten we hier en daar nog wel wat puntjes te pakken. Nu ben je nog meer steunpilaren kwijt (Makrini, Reijnen, Dorste en Ogbeche o.a) en met al dat blessureleed erbij zit alles gewoon dik tegen en wordt het een bijzonder lastig seizoen!

Henk heeft altijd gezegd dat we altijd tegen degradatie spelen. Dat we dan 2 seizoenen top presteren en ver boven de degradatiestreep eindigen is natuurlijk prachtig! Maar als het nu een seizoen is geworden waar de klappen vallen dan vind ik persoonlijk niet dat je daar Henk op mag aanvallen. De man heeft te veel voor onze club betekend en ik ga er vanuit dat er echt wel weer een ommekeer gaat komen! Is het niet nu, dan maar weer kampioen worden in de JL! Hoewel ik toch echt liever in de Eredivisie blijf! |:)

DK

Citaat van: legeips op februari 07, 2016, 23:47:00
Mooie analyse

Maar er zit een dikke maar aan dit verhaal..

1. We hevve mindere backs dan vorig seizoen en het seizoen ervoor.
2. Ons middenveld mist een stofzuiger, ausputzer of beter gezegd een Makrini.
3. De ridder was een betere vleugel spits dan rosheuvel.
4. Ons centraal duo durft niet meer zo makkelijk in te dribbelen, omdat het middenveld te kwetsbaar is
5. We zijn zo allemachtig traag in de omschakeling naar balbezit
6. Ballen worden niet in de loop gegeven maar vaak te kort of op positie (inherent aan punt 5)
7. Vreemde wissels en weinig stabiliteit in de basis 11.
8. Bizar balverlies in situaties dat nooit mag op dit niveau
9. Vd streek op de buitenkant :?
10. Het verlies van een goede CV is na het vertrek met flinke sportieve risico opgevangen.

En met al deze punten bij elkaar is de conclusie dat we ontzettend weinig creƫren en dat het misschien op papier wel de bedoeling is om aanvallend te spelen, maar er zijn teveel zaken die deze wens verstoren.

helemaal mee eens. Wat ik niet begrijp is dat Henk de Jong, die hiervoor aardig wordt betaald, dit schijnbaar niet door heeft..

sunderland

Der is ook niet 1 speler die beter word of die waarde heeft voor ons club .Vd streek had toch zeker een bepaalde waarde voor ons .Zijn waarde is nu 0 .Hoe kan het dat zulke jongens zo slecht zijn geworden ? Sommige spelers hebben even een mindere tijd maar geen 9 maand .Onze aanvoerder die nog niet 1 wedst echt goed heeft gespeeld terwijl hij bij Egels gewoon wekelijks de beste was ,ook in een slecht draaiend elftal .Dit zijn ook dingen die je je als trainer af moet vragen .Laat jongens naar hun mogelijkheden voetballen in hun eigen positie of zet ze simpelweg wissel .Vd streek is gewoon lachwekkend aan het worden, het lijkt wel dat zelfs hij geen kracht meer heeft

sunderland

En hij is zeker niet de einige

Destroyer

Citaat van: denistel op februari 07, 2016, 23:08:19
omdat de tegenstanders na 2 jaar ons spelletje door hebben en wij schijnbaar niet op een andere
manier willen/kunnen spelen.en omdat we niet meer op de juiste momenten scoren wat de 1e 2
jaar wel zo was en we daardoor in de wedstrijd kwamen.

En dat vindt ik nou een kwaliteit die ontbreekt bij de huidige TS
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: sunderland op februari 08, 2016, 09:53:23
Der is ook niet 1 speler die beter word of die waarde heeft voor ons club .Vd streek had toch zeker een bepaalde waarde voor ons .Zijn waarde is nu 0 .Hoe kan het dat zulke jongens zo slecht zijn geworden ? Sommige spelers hebben even een mindere tijd maar geen 9 maand .Onze aanvoerder die nog niet 1 wedst echt goed heeft gespeeld terwijl hij bij Egels gewoon wekelijks de beste was ,ook in een slecht draaiend elftal .Dit zijn ook dingen die je je als trainer af moet vragen .Laat jongens naar hun mogelijkheden voetballen in hun eigen positie of zet ze simpelweg wissel .Vd streek is gewoon lachwekkend aan het worden, het lijkt wel dat zelfs hij geen kracht meer heeft

Na het vertrek van Rusnak vorig jaar winterstop heeft Henk geen antwoord gehad. Bijna geen punt gepakt sindsdien.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Oosttribune

Al die interviews en voorbeschouwingen van zowel Henk als Sipke als Jan Bruin als de spelers het is heel veel goede wil maar het is vooral vermoeiend. Er zit geen vechtlust meer in. Overal een stap te laat net niet fel genoeg doorlopen op je tegenstander, dat ene stapje meer doen om een bal weg te jagen of de scherpte om een bal in de touwen te jagen. De angst van de buitenspelers om een man te passeren en op de achterlijn de bal voor te zetten. ik zie geen spelers randje 16 een bal opvangen en op goal rammen. Het is te lief, te mooi, te tam...

Het hele zootje moet een pak rammel krijgen inclusief TD en Directie.

Hou op met die flauwekul om je als zwakke broeder te verkopen. Kappen met dat gezeik over degradatie door budget. Geef jezelf een enorme schop onder je hol en ga ervoor! Van directie tot de koffie juffrouw allemaal kappen met dat gezeik. Dan maar een oud verrot stadion met klote spelers. Vechten en kap met dat gejank.

zo dat lucht op

PePe

Waar is de spirit gebleven die we in de twee gewonnen wedstrijden in december hadden?
Vorige seizoenen pakten we telkens punten als het hoog nodig was, nu niet meer?

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 08, 2016, 09:53:23
Der is ook niet 1 speler die beter word of die waarde heeft voor ons club .Vd streek had toch zeker een bepaalde waarde voor ons .Zijn waarde is nu 0 .Hoe kan het dat zulke jongens zo slecht zijn geworden ? Sommige spelers hebben even een mindere tijd maar geen 9 maand .Onze aanvoerder die nog niet 1 wedst echt goed heeft gespeeld terwijl hij bij Egels gewoon wekelijks de beste was ,ook in een slecht draaiend elftal .Dit zijn ook dingen die je je als trainer af moet vragen .Laat jongens naar hun mogelijkheden voetballen in hun eigen positie of zet ze simpelweg wissel .Vd streek is gewoon lachwekkend aan het worden, het lijkt wel dat zelfs hij geen kracht meer heeft
Spelers kunnen alleen beter worden in een goed draaiend elftal, dat is met Vd Streek het geval.
Maar het is net als wat Henk steeds aangeeft, dat je met dergelijk budget in principe veroordeeld bent tot degradatie voetbal.
Het is klasse geweest dat we 2 jaar bovenmatig hebben kunnen presteren.
Wat mij irriteert is dat een aantel spelers hun te kort aan technische vaardigheid niet compenseren met passie en strijd.
Dit is bij bv Narsingh en Rosheuvel ver te zoeken. Henk heeft buiten de terugkomende Hoefdraad geen mogelijkheid om deze spelers buiten de selectie te houden en zet daarom Vd Streek als buitenspeler in.
Een aantal spelers laten Henk vallen als een baksteen door geen vechtlust en strijd te tonen en plichtmatig tegen het balletje blijven trappen.
Monteiro de enige speler die in deze situatie wekelijks groeit maar zal waarschijnlijk aan het eind van het seizoen ook wel worden weggekocht, want met ons budget kun je dergelijke spelers niet behouden.

Vedetski

Citaat van: PePe op februari 08, 2016, 10:48:13
Waar is de spirit gebleven die we in de twee gewonnen wedstrijden in december hadden?
Vorige seizoenen pakten we telkens punten als het hoog nodig was, nu niet meer?

Ik denk dat de winterstop voor Cambuur op het minst gunstige moment kwam.

Dan verlies je ook nog een oefenpot van Sparta en moet je weer bouwen aan die flow.

Had dan ook liever tegen een Telstar oid gespeeld, dat je tenminste wint...
:koffie