Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Vedetski

Ik snap niet waarom je in zulke wedstrijden als tegen AZ zo aanvallend speelt. Graaf je lekker in, net zoals Heracles tegen Ajax. Wat kan dat balbezit nou verrotten, we hebben punten nodig.
:koffie

papier

Citaat van: Vedetski op januari 28, 2016, 14:25:55
Ik snap niet waarom je in zulke wedstrijden als tegen AZ zo aanvallend speelt. Graaf je lekker in, net zoals Heracles tegen Ajax. Wat kan dat balbezit nou verrotten, we hebben punten nodig.

Leuk voor de teletekstsupporters die punten, ik ben blij dat wij proberen te voetballen. Tenminste wat leuks om te zien ook al verlies je. Kijk naar Groningen met hun zaadvoetbal lekker veel punten maar zelfs Stevie Wonder ziet dat het niks is daar.

Vedetski

Citaat van: papier op januari 28, 2016, 14:32:18
Leuk voor de teletekstsupporters die punten, ik ben blij dat wij proberen te voetballen. Tenminste wat leuks om te zien ook al verlies je. Kijk naar Groningen met hun zaadvoetbal lekker veel punten maar zelfs Stevie Wonder ziet dat het niks is daar.

Handhaving staat momenteel voorop!
:koffie

papier

Citaat van: Vedetski op januari 28, 2016, 14:34:27
Handhaving staat momenteel voorop!

Voor mij niet, geniet liever van leuk fris spel in de JL dan iedere week stront in m'n ogen gesmeerd te krijgen in de Eredivisie.

Vedetski

Citaat van: papier op januari 28, 2016, 14:48:39
Voor mij niet, geniet liever van leuk fris spel in de JL dan iedere week stront in m'n ogen gesmeerd te krijgen in de Eredivisie.

Citaat van: Vedetski op januari 28, 2016, 14:25:55
Ik snap niet waarom je in zulke wedstrijden als tegen AZ zo aanvallend speelt.

Even goed lezen. Uitwedstrijden tegen (sub)toppers hoef je geen mooi voetbal te laten zien, als je 17e staat.
:koffie

Dokkumer

Citaat van: papier op januari 28, 2016, 14:32:18
Leuk voor de teletekstsupporters die punten, ik ben blij dat wij proberen te voetballen. Tenminste wat leuks om te zien ook al verlies je. Kijk naar Groningen met hun zaadvoetbal lekker veel punten maar zelfs Stevie Wonder ziet dat het niks is daar.
Met dat zaadvoetbal halen ze wel 2 keer de PO en winnen ze die besmette denappel.
Ik ben van mening dat voor je wilt voetballen, passie, strijdlust en beleving moet tonen. Daarna komt pas het voetbal.

papier

Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2016, 15:07:08
Met dat zaadvoetbal halen ze wel 2 keer de PO en winnen ze die besmette denappel.
Ik ben van mening dat voor je wilt voetballen, passie, strijdlust en beleving moet tonen. Daarna komt pas het voetbal.

Met zo'n selectie van Groningen is het een grof schandaal dat ze de play offs halen en de beker winnen met zulk voetbal. Had ook met mooi voetbal gekund. Cambuur kan met opgeheven hoofd terugkijken op wedstrijden omdat zij wel de intentie hebben om te voetballen, dat ze daarbij wat meer aandacht moeten besteden aan de punten die je noemt is een feit maar de intentie moet zijn om te voetballen om te winnen. Niet om niet te verliezen.

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2016, 15:07:08
Met dat zaadvoetbal halen ze wel 2 keer de PO en winnen ze die besmette denappel.
Ik ben van mening dat voor je wilt voetballen, passie, strijdlust en beleving moet tonen. Daarna komt pas het voetbal.

Die prestaties hebben niets met de manier van voetballen te maken. Ik denk dat FCG onder de maat presteert en heeft gepresteerd onder V/d Klooi ondanks de beker etc. Mag het verdorie eens met een begroting van 20 miljoen + ? Daarmee ben je immers al in de top 6 van Nederland.
In Henk en Sandor we trust

denistel

Citaat van: papier op januari 28, 2016, 15:40:53
Met zo'n selectie van Groningen is het een grof schandaal dat ze de play offs halen en de beker winnen met zulk voetbal. Had ook met mooi voetbal gekund. Cambuur kan met opgeheven hoofd terugkijken op wedstrijden omdat zij wel de intentie hebben om te voetballen, dat ze daarbij wat meer aandacht moeten besteden aan de punten die je noemt is een feit maar de intentie moet zijn om te voetballen om te winnen. Niet om niet te verliezen.

ik zie ook het liefst aanvallend voetbal ,,maar als je in d.haag niet echt lekker hebt gespeeld en az
is in grootste vorm dan ga je toch geen open huis houden?het opgheven hoofd hing gister na 20 min op de grond.

Bankzitter

Aanvallend voetbal  en 4-3-3 moet het uitgangspunt zijn.  Door veel balbezit en kansen kom je in de wedstrijd (als underdog) en zo hebben we anderhalf seizoen veel tegenstanders overbluft.

Het probleem is alleen dat we geen alternatief spelsysteem hebben. Tegen sterkere tegenstanders of bij een voorsprong moet je ook een ander systeem kunnen hanteren wat meer op heroveren van de bal en een snelle aanval uit de omschakeling is gericht. Tegen Vitesse, Den Haag had je de 2e helft zo moeten spelen, en tegen een AZ in vorm ook zo starten.
Het enige wat in deze fase telt zijn punten en vertrouwen dan komt het goede voetbal terug. Henk wil het graag andersom zien maar daar is helaas nu geen tijd meer voor.

PePe

Kan Lodeweges Cambuur nu ook helpen om door deze moeilijke periode te kunnen komen?

Vedetski

Citaat van: PePe op januari 28, 2016, 21:59:45
Kan Lodeweges Cambuur nu ook helpen om door deze moeilijke periode te kunnen komen?

Denk niet dat hij met veel plezier terugdenkt aan zijn exit bij Cambuur...
:koffie

moodygrunn

Citaat van: PePe op januari 28, 2016, 21:59:45
Kan Lodeweges Cambuur nu ook helpen om door deze moeilijke periode te kunnen komen?

Wat moet hij doen dan?
In Henk en Sandor we trust

Vedetski

:koffie

moodygrunn

Citaat van: PePe op januari 28, 2016, 21:59:45
Kan Lodeweges Cambuur nu ook helpen om door deze moeilijke periode te kunnen komen?

Ik degradeer liever dan dat ik er in blijf met die zwamneus
In Henk en Sandor we trust