Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Tactisch opnieuw gefaald. Mijn vertrouwen in Henk is nu totaal weg.  ;(

Dokkumer

Citaat van: fred op januari 27, 2016, 19:19:25
Groningen, let maar op nu zeker is dat looi weggaat en onze trots volgend jaar waarschijnlijk JL gaat spelen...
Alleen een wonder houdt ons nog in de Eredivisie
Neem je mij nog serieus? Zelfs ik kan 1 en 1 optellen en heb maanden geleden al gezegd dat ik Henk binnen afzienbare tijd wel bij Groningen aan het werk zie. Alleen moet demente Floppe ook een opvolger hebben en je weet hoe die viezerik van een Vonk is.

PePe

Goal.com

Tijdens de persconferentie na afloop van de 3-1 nederlaag op bezoek bij AZ, was De Jong ziedend.
Over het resultaat en spel van zijn ploeg, maar ook over de transfer van zijn aanvaller.
"We zijn bezig met speler", zei hij na afloop tijdens de persconferentie.

okkele

lieve henkie,

wat goed van je dat je zo tekeer bent gegaan in de rust.
jammer dat er toen al 3 kwartier gespeeld was en we voor de zoveelste keer als een stel achterlijken toekeken hoe de ene na de andere bal in de goal rolde.
is het misschien een idee om de jongens iets eerder wakker te praten?
bv VOOR de wedstrijd.
jammer dat mensen nu gaan twijfelen aan je voetbalvisie,terwijl je toch vriendelijk,behulpzaam,meelevend met ouderen en camerabewust bent.

ik wens je veel plezier bij je volgende werkgever.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Cor

Citaat van: okkele op januari 28, 2016, 08:24:52
lieve henkie,

wat goed van je dat je zo tekeer bent gegaan in de rust.
jammer dat er toen al 3 kwartier gespeeld was en we voor de zoveelste keer als een stel achterlijken toekeken hoe de ene na de andere bal in de goal rolde.
is het misschien een idee om de jongens iets eerder wakker te praten?
bv VOOR de wedstrijd.
jammer dat mensen nu gaan twijfelen aan je voetbalvisie,terwijl je toch vriendelijk,behulpzaam,meelevend met ouderen en camerabewust bent.

ik wens je veel plezier bij je volgende werkgever.

Denk je nou echt dat er voor de wedstrijd niks gezgd is. Kom op. Henk heeft helemaal gelijk wanneer hij zegt dat Cambuur machteloos is zonder nieuw stadion. Wanneer je je beste speler aan Willem 2 notabene verliest, alleen omdat je niet genoeg te bieden hebt op financieel gebied zegt dat toch alles. Die jongen gaat daar rond de drie ton verdienen, waar praten we nog over? Hier valt niet tegenop te voetballen. Leeuwarden moet nu opstaan, onderenemrs, gemeente en provincie moeten kleur bekennen. Of de schouders gaan er gezamelijk onder, of we leggen ons neer bij een rol in de JL. Aan Henk en de supporters zal het echt niet liggen. Andere partijen zijn aan zet en verdommen het om te bewegen.

Unify

Citaat van: okkele op januari 28, 2016, 08:24:52
lieve henkie,

wat goed van je dat je zo tekeer bent gegaan in de rust.
jammer dat er toen al 3 kwartier gespeeld was en we voor de zoveelste keer als een stel achterlijken toekeken hoe de ene na de andere bal in de goal rolde.
is het misschien een idee om de jongens iets eerder wakker te praten?
bv VOOR de wedstrijd.
jammer dat mensen nu gaan twijfelen aan je voetbalvisie,terwijl je toch vriendelijk,behulpzaam,meelevend met ouderen en camerabewust bent.

ik wens je veel plezier bij je volgende werkgever.

Ik dacht precies hetzelfde alleen dan zonder het laatste zinnetje :insane
Henk mag wel eens wat minder 'lief' zijn richting de selectie en ze eens een schop onder hun reet geven.
Wie weet gaan ze dan eens vlammen waardoor we eindelijk eens punten gaan pakken want die laatste plek komt nu wel erg dichtbij!


okkele

gelul cor !
of je nou gelijk hebt of niet,dat soort praat was ondenkbaar in de wesseling,menzo,arts-tijd.
lekker blijven steunen.

na dit weekend gaan we het hebben over de inzet in de eerste helft van bv standbeeld lachman.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

p.s lieve henkie.

wil je aub lachman en hiariej wat filmmateriaal laten zien van de (thuis)wedstrijden tegen dkv?

vriendelijk dank.

fijne dag verder.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

de Schoot

Geloof nooit dat Henk naar Grunn gaat. Henk kan niet anticiperen als een wedstrijd anders verloopt dan dat ie verwacht. Lijkt me dat een ander dat ook wel ziet. Moet mooi assistent worden bij mooie grote club.

Cor

Citaat van: okkele op januari 28, 2016, 08:54:48
gelul cor !
of je nou gelijk hebt of niet,dat soort praat was ondenkbaar in de wesseling,menzo,arts-tijd.
lekker blijven steunen.

na dit weekend gaan we het hebben over de inzet in de eerste helft van bv standbeeld lachman.

Heeft niks met steunen of niet steunen te maken. Ik zie zeker de in mijn ogen verkeerde keuzes die Henk af en toe maakt. Maar ik zie ook dat alles wat hij op wil bouwen iedere keer meteen weer afbreekt omdat iedere wat betere speler hier voor een appel en een ei, gelet op de huidige salarissen in de eredivisie voetbalt, en dus ook zo maar weer weg is. Het spelersfonds was kut, maar de huidige clausule constructies dus ook blijkt nu. Ik zou als manager in mijn werk ook hevig gefrustreerd raken en me flink kut voelen wanneer mijn beste mensen iedere keer wegliepen omdat de concurrent meer te bieden heeft. En dat is de situatie, wij moeten het hebben van gemankeerde voetballers, huurlingen en mensen die zichzelf weer in de picture willen spelen. Los van het functioneren van HdJ is het gewoon een uitzichtloze situatie en moeten een aantal politici en ondernemers zich diep schamen voor het feit dat ze Cambuur al zo lang dwars zitten.

Bill Shankly

Deels klopt het wel Cor,
Maar Henk wisselt te veel met posities
bv dan weer rosheuvel dan weer narsingh
of vd streek op links buiten, byrne heeft er ook gestaan.

En het wisselen in de wedstrijd is toch ook vaak onbegrijpelijk.

Ik vind Henk beste vent voor Cambuur maar met toch wel wat tekort komingen hier en daar..
En blijkbaar mag je dat van veel hier niet zeggen.

EdsjeSCC

Ik houd van aanvallend voetbal (wie niet) in een 433 opstelling. De teams die ik coach laat ik ook altijd zo spelen en als de teams gelijkwaardig zijn en je voert de tactische aanwijzingen goed uit dan is 433 ook de ideale opstelling om tot aanvallend voetbal te komen en punten te pakken.
Het is nu al een tijdje pijnlijk gebleken dat het op deze manier niet gaat werken. Ik zou zeggen "Een goed voorbeeld doet goed volgen". We waren kansloos voor het WK in Braziliƫ, totdat Van Gaal met de 532 opstelling kwam, waaruit hij veelvuldig overschakelde naar de (ook Henk de Jong) zijn geliefde 433. Onze verdediging is zo slecht en het is punten sprokkelen geblazen om in ieder geval De Graafschap onder ons te houden. Is het heel raar om zo te gaan spelen:

----------------------------------Nienhuis----------------------------------------------
----------------------Lachman---Dammers---Peersman/Vd Laan----------------------
----Hiariej-------------------------------------------------------------------Vytas------
-----------------------Overgoor--------VD Streek--------------------------------------
----------------------------------Byrne-------------------------------------------------
-----------------------Barto---------------Houtkoop/wie dan ook---------------------

Josli

Nee dat is niet zo raar. Het gaat ook vaak maar om accenten. Als je Dammers laat doorstappen op de meest aanvallende middenvelder. En Byrne een beetje aan de buitenkant laat staan speel je aanvallend gewoon 4-3-3.

Vedetski

Onze verdediging is al dramatisch, dan zet je er toch niet een extra verdediger bij  :X
:koffie

denistel

Citaat van: EdsjeSCC op januari 28, 2016, 13:16:51
Ik houd van aanvallend voetbal (wie niet) in een 433 opstelling. De teams die ik coach laat ik ook altijd zo spelen en als de teams gelijkwaardig zijn en je voert de tactische aanwijzingen goed uit dan is 433 ook de ideale opstelling om tot aanvallend voetbal te komen en punten te pakken.
Het is nu al een tijdje pijnlijk gebleken dat het op deze manier niet gaat werken. Ik zou zeggen "Een goed voorbeeld doet goed volgen". We waren kansloos voor het WK in Braziliƫ, totdat Van Gaal met de 532 opstelling kwam, waaruit hij veelvuldig overschakelde naar de (ook Henk de Jong) zijn geliefde 433. Onze verdediging is zo slecht en het is punten sprokkelen geblazen om in ieder geval De Graafschap onder ons te houden. Is het heel raar om zo te gaan spelen:

----------------------------------Nienhuis----------------------------------------------
----------------------Lachman---Dammers---Peersman/Vd Laan----------------------
----Hiariej-------------------------------------------------------------------Vytas------
-----------------------Overgoor--------VD Streek--------------------------------------
----------------------------------Byrne-------------------------------------------------
-----------------------Barto---------------Houtkoop/wie dan ook---------------------

hngt ook van de tegenstander af en hoe die speelt.gister had je compact moeten beginnen
lijkt me en dan zien hoe de wedstrijd verloopt.dus de middenvelders/vleugels vlak voor de verdedigers.
dan konden die vleugels nooit zo vrij worden aangepseeld.hiariej en vytas stonden nu te zwemmen
en niemand steunde hun.dus dan zag ik het zo

------------------------------------nienhuis-----------------------------

----hiariej----------------lachman--------------peersman----------vytas

monteiro-----------overgoor-------------------------byrne-------------vd streek

----------------------------barto--------narsing------------------