Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

okkele

kijken we al anders tegen henkie aan?
of moet ie eerst weg zijn?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

dizzhead

Citaat van: Dokkumer op januari 27, 2016, 15:21:51
Per direct? Nou Naailand, doe je naam eer aan en kaap Henk hier weg. Sipke kan de boel zo overnemen.

Inderdaad. En eis vd Laan en Hiarije ook maar per direct terug. Wij redden het wel op onze eigen manier.  :insane

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op januari 27, 2016, 15:21:51
Per direct? Nou Naailand, doe je naam eer aan en kaap Henk hier weg. Sipke kan de boel zo overnemen.

Nee juh niet per direct....Einde seizoen pas
In Henk en Sandor we trust

Moira

Hij heeft aangegeven dat dit zijn laatste seizoen is.. dus niet per direct. Ik verwacht dat Henk aan het einde van het seizoen naar FCG gaat, wat ik hem absoluut gun.

moodygrunn

Citaat van: okkele op januari 27, 2016, 15:23:16
kijken we al anders tegen henkie aan?
of moet ie eerst weg zijn?

Hoezo moeten we anders tegen hem aankijken?
In Henk en Sandor we trust

okkele

Citaat van: moodygrunn op januari 27, 2016, 15:24:33
Hoezo moeten we anders tegen hem aankijken?
omdat alles dat hier weggaat een verrader is of een geldwolf of een passant.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Oetseuuh

Mocht Henk naar Groningen gaan is dat volkomen te begrijpen. En hoe zonde ik het zou vinden, ik zou hem die overstap zeker gunnen. Hier valt niet te bouwen aan een elftal met al die clausules waardoor iedereen voor een prikje weg is.

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op januari 27, 2016, 15:23:39
Nee juh niet per direct....Einde seizoen pas
Dat was al bekend dat hij niet bijtekenen zou. Moet sunderland er geen breaking nieuws van maken, daarom dacht ik dat hij meteen weg was.

moodygrunn

Citaat van: okkele op januari 27, 2016, 15:26:53
omdat alles dat hier weggaat een verrader is of een geldwolf of een passant.

Dat sowieso!  :zweep  :_schater   

Volgens mij verdient HdJ, als hij vertrekt, gewoon een afscheid met bloemen en een bedankje enzo. Ongeacht het verdere sportieve verloop van dit seizoen.
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op januari 27, 2016, 15:33:07
Dat sowieso!  :zweep  :_schater   

Volgens mij verdient HdJ, als hij vertrekt, gewoon een afscheid met bloemen en een bedankje enzo. Ongeacht het verdere sportieve verloop van dit seizoen.
Behalve als hij naar dat halloweenclubje gaat, dan krijgt hij een cobra 6 in zijn reet :devil

okkele

gezien de  :devil zal ik hier maar niet verder op in gaan.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

zeewolde

Citaat van: okkele op januari 27, 2016, 15:26:53
omdat alles dat hier weggaat een verrader is of een geldwolf of een passant.
nietcals het op een normale manier gaat, zie el makrini, droste, leeuwin

Harry L.

Citaat van: zeewolde op januari 27, 2016, 15:59:53
nietcals het op een normale manier gaat, zie el makrini, droste, leeuwin

Succes daar kerel, het clausule circus zul je inmiddels beu zijn. We verdienen werkelijk ook nergens wat aan. De rest van de selectie levert niet veel meer op dan een paar ton bij elkaar

Destroyer

Je leert dus niks van het verleden  :zucht
** Poolwinner 18/19 - 21/22

fred

Citaat van: Dokkumer op januari 27, 2016, 15:33:44
Behalve als hij naar dat halloweenclubje gaat, dan krijgt hij een cobra 6 in zijn reet :devil

Groningen, let maar op nu zeker is dat looi weggaat en onze trots volgend jaar waarschijnlijk JL gaat spelen...
Alleen een wonder houdt ons nog in de Eredivisie