Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Vlampiep op januari 26, 2016, 19:22:06
We kunnen van alles willen en schrijven, maar we moeten ons wel realiseren dat onze trainer de beschikking heeft over een "kringloop elftal". Als het Henk de Jong lukt om ons in de eredivisie te houden is dat een top prestatie wat te vergelijken is met als De Boer met Ajax de Europacup zal winnen.

Ik zeg niks meer aan doen , zo ist :thumbsup

Bernardo

Zal er nu ook wel helemaal klaar mee zijn. Kan me niet voorstellen dat hij dit nog een seizoen wil.

DayDreamer

Die is eind van het seizoen weg, begin maar met de zoektocht naar een goede Jupiler trainer, misschien wil Keizer wel hierheen.

El Ma-kri-niii

Van de Looi vertrekt na dit seizoen bij Groningen. Zal Henk de Jong hem wel opvolgen. En die overstap zou ik hem gunnen.

denistel

zit er idd wel aan te komen is em ook gegund dan als ie het seizoen maar afmaakt.

Collingwood

Ochja, dat kan er ook nog wel bij.
Kalmte alleen kan u redden.

Bens

Met Cambuur valt toch geen eer met te behalen, dus gun ik hem dat wel.

NRG

De Jong naar Groningen.  Zou een logische vervolg stap voor hem zijn. Eentje die ik hem van harte gun.

1992SCC

Succes bij Groningen Henk! Begrijpelijke keuze en hoop dat je maar grote successen mag halen.

Bedankt voor alles en je komt vast nog wel eens terug! Cambuur is jouw club!  |:)

dizzhead

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=268138

Nou, dan zou Timmie zich ook wel weer melden binnenkort.

Tanjajeah

Henk de Jong is niet te benijden. Elke keer weer worden, vlak voor het einde van de transfermarkt, de beste spelers weggekaapt. Vervolgens moeten er met een minimaal budget vervangers worden gehaald en is er eigenlijk geen tijd deze spelers in te passen vanwege het acute degradatiegevaar. Henk de Jong moet er, net als wij, gek van worden. Hij wordt daarnaast ook nog eens verantwoordelijk gehouden voor de resultaten. Wat op deze manier eigenlijk volledig onterecht is. Welke trainer zou wél presteren met deze selectie, die het nu zonder zijn allerbelangrijkste speler moet doen? Wie moet bijvoorbeeld de doelpunten maken?

Ik vrees dat we de Jong na dit seizoen kwijtraken aan FC Groningen: veel meer salaris, veel meer mogelijkheden.

sunderland


sunderland


sunderland


Dokkumer

Per direct? Nou Naailand, doe je naam eer aan en kaap Henk hier weg. Sipke kan de boel zo overnemen.