Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: denistel op december 07, 2015, 13:01:54
natuurlijk had die dat moeten zijn.maar wat maakt het verder uit wie aanvoerder
is.
gister konden ze de bal soms over 5 meter nog niet eens bij elkaar krijgen en zo
veel misverstanden hoe is dat is godsnaam mogelijk.
en rond de 16 ontbreekt de echte power om een tegenstander pijn te doen.
graafschap en willem 2 waren ploegen waar je in een beetje normale vorm
gewoon 6 pt van had moeten pakken.
denistel jij bent veelal bij de training. Ik hoorde dat ze verl week de hele week hebben getraind met vd streek als rechtsback en dat henk het halve team opeens weer omgooit voor de weds

sunderland

En is het waar dat er zelden wordt getraind op stilstaande situaties. Ik zou mij kunnen voorstellen dat je daar iedere dag 20 min op traint en dat wie faalt word verrot word gescholden

moodygrunn

Citaat van: Destroyer op december 07, 2015, 11:32:09
Bestuur wil door met Henk. Dan maar hopen dat er een goede aanvulling komt in de winterstop en proberen via nacompetitie er in te blijven. Volgend jaar zoiezo met schoon schip selectie beginnen zowel ere als juup. Geen hakkenkrukken die blessuregevoelig zijn. Zo'n Narsigh hardstikke leuk, maar je kunt er geen elftal mee opbouwen.

Dan verdomme ook knopen doorhakken, nieuw contract geven voor onbepaalde tijd (of gewoon 3jr). Als daar geen vertrouwen uit spreekt
In Henk en Sandor we trust

Bernardo

Het bestuur kan toch ook niet anders, dan doorgaan met Henk. Nadat ze paar weken geleden Sandor er uit hebben gegooid, kunnen ze nu moeilijk Henk er ook nog is uitgooien. Verder is het voetbal sinds Sandor weg is, alleen maar minder geworden. Compleet verkeerde zet geweest van Smid, vd Vegt en de Graaf!

Bernardo

Citaat van: moodygrunn op december 07, 2015, 13:49:59
Dan verdomme ook knopen doorhakken, nieuw contract geven voor onbepaalde tijd (of gewoon 3jr). Als daar geen vertrouwen uit spreekt

Geloof nooit dat Henk zelf nog een jaar wil blijven, zelfs als we erin blijven.

moodygrunn

Citaat van: Bernardo op december 07, 2015, 13:51:46
Geloof nooit dat Henk zelf nog een jaar wil blijven, zelfs als we erin blijven.

Je zou het wel in een persbericht oid naar buiten kunnen brengen toch? "We hebben de intentie om het contract met HdJ te verlengen, het liefst zo snel mogelijk." Daar spreekt vertrouwen uit, niet zo'n loos statement. Daad bij het woord voegen aub. 
In Henk en Sandor we trust

moodygrunn

Citaat van: Bernardo op december 07, 2015, 13:51:19
Het bestuur kan toch ook niet anders, dan doorgaan met Henk. Nadat ze paar weken geleden Sandor er uit hebben gegooid, kunnen ze nu moeilijk Henk er ook nog is uitgooien. Verder is het voetbal sinds Sandor weg is, alleen maar minder geworden. Compleet verkeerde zet geweest van Smid, vd Vegt en de Graaf!

In het voetbal kan bijna alles, omdat bij veel clubs de emotie regeert.
In Henk en Sandor we trust

Lore

Citaat van: Bernardo op december 07, 2015, 13:51:19
Compleet verkeerde zet geweest van Smid, vd Vegt en de Graaf!

Op basis van de beschikbare informatie wel ja. Maar wij kunnen niet in de club kijken, waardoor soms iets logisch voor ons lijkt, maar niet logisch is.

Hierdoor dachten wij bijvoorbeeld  ook dat het goed ging in 2009!

moodygrunn

Citaat van: Lore op december 07, 2015, 14:02:41
Op basis van de beschikbare informatie wel ja. Maar wij kunnen niet in de club kijken, waardoor soms iets logisch voor ons lijkt, maar niet logisch is.

Hierdoor dachten wij bijvoorbeeld  ook dat het goed ging in 2009!

Sportief ging het toch ook wel aardig?   8P
In Henk en Sandor we trust

Daddy T.

Citaat van: Bernardo op december 07, 2015, 13:51:19
Verder is het voetbal sinds Sandor weg is, alleen maar minder geworden. Compleet verkeerde zet geweest van Smid, vd Vegt en de Graaf!

Dat besluit had ook niets met de resultaten of de speelwijze te maken, al doet men graag anders vermoeden om de vuile was niet buiten te hangen.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Lore

Citaat van: moodygrunn op december 07, 2015, 14:07:48
Sportief ging het toch ook wel aardig?   8P

Ik mis die tijden ook enorm! Maar eigenlijk zien deze weken ook topenjaren. Vroegen verloren wij van Haarlem en Telstar. Nu van Willem II en Ajax.


Citaat van: Daddy T. op december 07, 2015, 14:18:25
Dat besluit had ook niets met de resultaten of de speelwijze te maken, al doet men graag anders vermoeden om de vuile was niet buiten te hangen.

Ik krijg ook steeds meer het idee dat er voor een chique uitweg is gekozen.

moodygrunn

Ik heb het idee dat HdJ het zelf niet echt meer ziet gebeuren.
Hierdoor bestaat de kans dat je in het Pygmalion/Golem effect terecht komt, wat er op neerkomt dat lage verwachtingen ook leiden tot slechte prestaties en hoge verwachtingen leiden tot goede prestaties. Als een soort van self-fulfilling prophecy.

https://en.wikipedia.org/wiki/Golem_effect
https://en.wikipedia.org/wiki/Pygmalion_effect

Constant aangeven dat we niet kunnen verdedigen is denk ik niet de oplossing. Constant aangeven dat we het niveau niet hebben is denk ik niet de oplossing. Ondanks dat het misschien wel zo is. Maar door het te benadrukken en verwachtingen bij te stellen zullen de prestaties alleen maar minder worden.

Voor een volledig artikel over de ontwikkeling van spelers:
https://playerdevelopmentproject.com/survival-of-the-fittest/
In Henk en Sandor we trust

De Gast

Het zal ook niet aan Henk zelf liggen.

Die gekke Albers pleit zelfs al voor contractverlenging. En als heel Nederland roept dat het aan het materiaal ligt dan ga je zelf misschien ook wel geloven dat het nooit aan jou kan liggen.


Vlampiep

Citaat van: De Gast op december 08, 2015, 18:37:28
Het zal ook niet aan Henk zelf liggen.

Die gekke Albers pleit zelfs al voor contractverlenging. En als heel Nederland roept dat het aan het materiaal ligt dan ga je zelf misschien ook wel geloven dat het nooit aan jou kan liggen.
Nou zo gek is die Albers echt niet!!!!
Henk is een type trainer die echt bij de club past en hoort en ons al mooie jaren heeft gegeven met aantrekkelijk voetbal. Dit met een een begroting die past bij de Jupiler competitie.
Zie er niet van op dat na de nodige versterkingen in de winterstop hij ons in de eredivisie weet te behouden, zonder na competitie.
De financiƫle onderhandelingspositie van de club is een stuk beter dan dat wij nu op een 12e plaats hadden gestaan.
Ik moet er niet aan denken dat wij weer zo'n type als Arts, Menzo of ga maar door zullen krijgen.


Marc S

Citaat van: Vlampiep op december 08, 2015, 19:06:56
Nou zo gek is die Albers echt niet!!!!
Henk is een type trainer die echt bij de club past en hoort en ons al mooie jaren heeft gegeven met aantrekkelijk voetbal. Dit met een een begroting die past bij de Jupiler competitie.
Zie er niet van op dat na de nodige versterkingen in de winterstop hij ons in de eredivisie weet te behouden, zonder na competitie.
De financiƫle onderhandelingspositie van de club is een stuk beter dan dat wij nu op een 12e plaats hadden gestaan.
Ik moet er niet aan denken dat wij weer zo'n type als Arts, Menzo of ga maar door zullen krijgen.

We hebben voor Eredivisie begrippen een lage begroting, maar als we met deze begroting (7.1 miljoen) Jupiler speelde moesten we samen met NAC uit maken wie er kampioen wordt.