Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Daddy T.

Citaat van: NRG op december 06, 2015, 15:59:09
Deze selectie komt gewoon kwaliteit te kort voor de eredivisie. Dat verander je niet door een andere trainer voor de groep te zetten.

_O_

Dit seizoen gewoon verkeerd geinvesteerd, te weinig echt ervaren jongens en geen echte leiders, en te lang afgewacht in de voorbereiding wat er gebeurde rondom Reijnen. Overgoor is geen echte leider gebleken (was hij bij GAE ook niet!), Heerings brengt niet de verwachte ervaring en het niveau, alleen Peersman lijkt het boven verwachting te doen. De overige aankopen Barisha, Burne, Masek, Anderson is allemaal jeugd en moet voorzichtig gebracht worden, leuk voor een club die zich dat kan permitteren maar niet in een smalle selectie als de onze. Dan hebben we Hoefdraad nog..een 30 jarige jupilerspits die in 170 wedstrijden nog geen 15x heeft weten te scoren en nog nooit eredivisie heeft gespeeld :zucht

Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

CamLeeuw

Zullen tijdens de winterstop toch een paar spelers moeten worden aangetrokken, want anders zie ik het somber in. De gemiddelde kwalitiet van de spelers is op dit moment te laag om er een Eredivisiewaardige ploeg van te maken. Henk zal dit ook wel beamen.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Collingwood

Citaat van: Daddy T. op december 07, 2015, 11:21:27
_O_

Dit seizoen gewoon verkeerd geinvesteerd, te weinig echt ervaren jongens en geen echte leiders, en te lang afgewacht in de voorbereiding wat er gebeurde rondom Reijnen. Overgoor is geen echte leider gebleken (was hij bij GAE ook niet!), Heerings brengt niet de verwachte ervaring en het niveau, alleen Peersman lijkt het boven verwachting te doen. De overige aankopen Barisha, Burne, Masek, Anderson is allemaal jeugd en moet voorzichtig gebracht worden, leuk voor een club die zich dat kan permitteren maar niet in een smalle selectie als de onze. Dan hebben we Hoefdraad nog..een 30 jarige jupilerspits die in 170 wedstrijden nog geen 15x heeft weten te scoren en nog nooit eredivisie heeft gespeeld :zucht

Geen leider misschien, wel een zeer goede middenvelder (vorig jaar zomer waren dkv, Utrecht en AZ in hem geïnteresseerd), die op precies dezelfde positie speelde bij GAE als nu bij Cambuur. Dus het is ook wel een beetje pech en niet te voorzien geweest dat hij het bij ons (tot nu toe) niet goed doet.

Hoefdraad is overigens natuurlijk niet door Van de Vegt gehaald, maar al door Keizer.
Kalmte alleen kan u redden.

Destroyer

Citaat van: Collingwood op december 07, 2015, 11:29:11
Geen leider misschien, wel een zeer goede middenvelder (vorig jaar zomer waren dkv, Utrecht en AZ in hem geïnteresseerd), die op precies dezelfde positie speelde bij GAE als nu bij Cambuur. Dus het is ook wel een beetje pech en niet te voorzien geweest dat hij het bij ons (tot nu toe) niet goed doet.

Hoefdraad is overigens natuurlijk niet door Van de Vegt gehaald, maar al door Keizer.

Wie is dat jong?  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Bestuur wil door met Henk. Dan maar hopen dat er een goede aanvulling komt in de winterstop en proberen via nacompetitie er in te blijven. Volgend jaar zoiezo met schoon schip selectie beginnen zowel ere als juup. Geen hakkenkrukken die blessuregevoelig zijn. Zo'n Narsigh hardstikke leuk, maar je kunt er geen elftal mee opbouwen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

twingo

Sorry maar ik vind Peersman met zijn ervaring de grootste miskoop hij maakt in elke wedstrijd cruciale fouten, ook Overgoor is niet de speler die ons beter maakt wij missen een bikkel op het middenveld.
Achter moeten er twee ervaren mensen bij en op het middenveld een bijter en natuurlijk een spits die goals maakt.

sccambuurlwdd

Pech met blessures, te weinig kwaliteit, geen geluk met de beslissingen van de arbitrage.. Tja. Het klopt allemaal wel, maar Henk de Jong gaat dit seizoen ook niet vrijuit. Hij wil vastigheden, maar als het niet nodig is dan wijzigt hij het team ook op allerlei posities en zet hij spelers op plekken waar ze zelden/nooit hebben gespeeld. En qua spel en inzet houdt het helemaal niet over. Het enige wat er goed gaat is de eerste fase van de opbouw. Daarna lijkt het alsof niemand meer weet wat hij kan doen.

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op december 07, 2015, 10:03:06
Nee anderson wel  :_spank

Speelde gisteren al stukken beter. Als die echt het vertrouwen terugkrijgt hebben we daar een prima back aan die de gehele flank kan bestrijken.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: De Gast op december 07, 2015, 11:10:45
Narsingh moet altijd spelen! Uitermate geschikt in 4-4-2

Ondanks dat het verdedigend allemaal wankel is moet er verd*mme toch wel een fatsoenlijke aanval op de mat kunnen worden gelegd? Het lijkt allemaal nergens op.. mede door het constante wisselen. Dan speelt Rosheuvel, dan weer niet, dan Houtkoop, dan weer niet, dan Byrne, dan weer niet, Monteiro etc etc. En altijd volgens het Cambuur recept met buitenspelers en een spits. Nou het is een aanfluiting! Deze man blijft stug volhouden zonder ook maar iets anders te proberen. Ga dan lekker in de eerste divisie voetballen waar je altijd maar de 4-3-3 speeltuin kunt hanteren. Dieptepunt gister weer in het interview met OF het benoemen van de lichtpuntjes en constateren dat het eigenlijks alleen aan de verdediging lag. Hij ziet het gewoon niet meer  :zucht

Henk is imo ongeschikt als trainer wanneer er degradatievoetbal moet worden gespeeld.


Jij speelt liever 4-4-2 dan 5-3-2?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Daddy T.

Citaat van: Collingwood op december 07, 2015, 11:29:11
Geen leider misschien, wel een zeer goede middenvelder (vorig jaar zomer waren dkv, Utrecht en AZ in hem geïnteresseerd), die op precies dezelfde positie speelde bij GAE als nu bij Cambuur. Dus het is ook wel een beetje pech en niet te voorzien geweest dat hij het bij ons (tot nu toe) niet goed doet.

Overgoor is zeker goede voetballer maar was bij GAE geen aanvoerder omdat hij de leidende skills mist. Henk heeft hem echter wel direct aanvoerder gemaakt toen Reijnen vertrok. Veel keuze had Henk ook niet in dit team en dat zegt wel genoeg...
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Marc S

Citaat van: Daddy T. op december 07, 2015, 12:32:03
Overgoor is zeker goede voetballer maar was bij GAE geen aanvoerder omdat hij de leidende skills mist. Henk heeft hem echter wel direct aanvoerder gemaakt toen Reijnen vertrok. Veel keuze had Henk ook niet in dit team en dat zegt wel genoeg...

Dat Bakker als aanvoerder meer uitstraling heeft zegt voldoende. Persoonlijk was ik toch voor Ogbeche gegaan ook al is het geen Nederlander. (er wordt vaak in NL toch voor een Nederlandse aanvoerder gekozen)

Collingwood

Citaat van: Daddy T. op december 07, 2015, 12:32:03
Overgoor is zeker goede voetballer maar was bij GAE geen aanvoerder omdat hij de leidende skills mist. Henk heeft hem echter wel direct aanvoerder gemaakt toen Reijnen vertrok. Veel keuze had Henk ook niet in dit team en dat zegt wel genoeg...

Daar heb je gelijk in. Ogbeche was achteraf gezien misschien de betere keus geweest.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

natuurlijk had die dat moeten zijn.maar wat maakt het verder uit wie aanvoerder
is.
gister konden ze de bal soms over 5 meter nog niet eens bij elkaar krijgen en zo
veel misverstanden hoe is dat is godsnaam mogelijk.
en rond de 16 ontbreekt de echte power om een tegenstander pijn te doen.
graafschap en willem 2 waren ploegen waar je in een beetje normale vorm
gewoon 6 pt van had moeten pakken.

De Gast

Citaat van: poelie-lwd op december 07, 2015, 11:50:16
Jij speelt liever 4-4-2 dan 5-3-2?

5-3-2 is misschien nog wel beter ja

De Gast

#3089
Citaat van: denistel op december 07, 2015, 13:01:54
natuurlijk had die dat moeten zijn.maar wat maakt het verder uit wie aanvoerder
is.
gister konden ze de bal soms over 5 meter nog niet eens bij elkaar krijgen en zo
veel misverstanden hoe is dat is godsnaam mogelijk.
en rond de 16 ontbreekt de echte power om een tegenstander pijn te doen.
graafschap en willem 2 waren ploegen waar je in een beetje normale vorm
gewoon 6 pt van had moeten pakken.

als wij onze normale vorm halen dan kunnen we misschien met Willem II meekomen