Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 30, 2015, 20:16:54
Goedkope trainer ? Jopie Gall.
Maar ik denk zelf dat het niet aan de trainer ligt, het kwaliteitsniveau van de spelersgroep is niet hoog genoeg.
En niet alleen de verdediging, als het er om gaat scoren we de winnende steeds net niet.
Dat komt niet omdat ons nu alles even driedubbel tegenzit.
En dan zie je bij Ado zon Duplan ...ach elke concurent heeft eigenlijk wel een paar leuke voetballers er bij lopen.
Bij ons is het 1 grote middelmaat, twee liefst drie versterkingen die dan ook echte versterkingen zijn, dan gaan we het misschien nog over de streep trekken.

:R Dacht het niet na zijn geflirt met DKV. Eerst kijken tot de winterstop.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Harry L.

Citaat van: moodygrunn op november 30, 2015, 20:10:03
Jij zegt dat we de trainer eruit moeten gooien zonder te weten wie we als opvolger gaan halen? Alles is dus beter dan HdJ? Daar geloof ik niet in. Ik denk dat hij de perfecte trainer is voor onze club, alleen deze selectie kent nogal wat zwaktes (o.a. Dammers en Anderson)

Laat ik het dan zo zeggen, een type Verbeek/fraser. No nonens en keihard als het moet.

Baksteen


vialli

Citaat van: Baksteen op november 30, 2015, 20:37:41
Jan Everse

Ja, late ze die swetsbalk nimme dan komt ut vastwel goed.

PePe

Citaat van: vialli op november 30, 2015, 21:17:16
Ja, late ze die swetsbalk nimme dan komt ut vastwel goed.

Die kent men hier ook van Zwolle. (alles wat daar heeft gezeten, komt hier heen)

Joop

Citaat van: Harry L. op november 30, 2015, 20:07:46
Sentimenten tellen niet is de (top)sport, dat geldt andersom ook. Als ons aller Henkie zelf volgend seizoen bij Groningen 50000k meer kan verdienen gaat hij ook en denkt hij echt niet wat doe ik die supporters aan in de jl.

ja als hij € 50.000.000 meer kan verdienen is hij gevlogen.

diekhuzen

Citaat van: okkele op november 30, 2015, 10:48:49
dit gaat ook nergens over.
waarom krul?
vd streek ken niet op de back maar bakker wel?
waarom dat 4-3-3 aanhouden?pas je maar s aan aan het niveau van tegenwoordig.
liever winnen als de graafschap dan iedere week het lachertje van de mickeymouse-competitie.

Mijn opstelling.


Zeinstra

Mac Intosh -  Overgoor   - vd Laan - Vytas

Steblecki - vd Streek- Byrne

Narsingh - Berisha- Ogbeche

Galdiano

Citaat van: diekhuzen op november 30, 2015, 21:37:18
Mijn opstelling.


Zeinstra

Mac Intosh -  Overgoor   - vd Laan - Vytas

Steblecki - vd Streek- Byrne

Narsingh - Berisha- Ogbeche


Overgoor centraal achterin?  :zucht
Daarnaast is middenveld veel te licht, en heb je niemand die fysiek een duel kan winnen.

Dit is eigenlijk al het hele seizoen aan de hand. Reijnen die een man kon uitschakelen en Makrini die een bal kon veroveren.

Wie in jou opstelling zorgt voor fysieke kracht?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

diekhuzen

Overgoor zakt vaak in en dan komt veelal ten goede van de opbouw, alleen mis je hem dan op het middenveld en misschien kan Byrne  het spel verdelen? Het middenveld is inderdaad fysiek matig en ik zou niet weten wie voor kracht moet zorgen momenteel? Wellicht versterking...
Wie moet anders de opbouw verzorgen momenteel?

runner 1

De zeeuw halen dan heb je een speler met veel inzicht .

speculeter

Fischer
De Zeeuw
Nijland.

keije

Prima lijstje en dan Pasveer halen als keeper.

hobbes

Vandaag in het AD


"Na het echec van vrijdag in het degradatieduel met De Graafschap (2-3), probeert Cambuur de draad weer op te pakken. Rust en vertrouwen zijn daarbij de kernwoorden.

Zo hoopt Henk de Jong het 'goede gevoel' terug te krijgen. ,,Als we dat weer krijgen, kan het heel snel omslaan," stelt de trainer. ,,Tegen De Graafschap zag je voor rust een angstige ploeg, terwijl we dat zeker in Leeuwarden nooit moeten zijn. Dat bogen we om in de tweede helft, maar toen kwam die vrije trap in de slotfase. Het moment, de manier waarop die bal er bij ons invloog - het was tekenend voor onze situatie. Momenteel zit alles tegen."

In hoeverre is kwaliteit bepalend?
,,Hoe wij de doelpunten weggeven, dat is heel vervelend. En ja, dat heeft met kwaliteit te maken. Sommige spelers staan echter vanuit het niets in de eredivisie, zoals Djavan Anderson en Wessel Dammers. Ze hebben leertijd nodig. Het was de bedoeling dat we ze rustig zouden brengen. Nu zijn ze opeens basisspeler en dan gaat het weleens mis."

Komt er versterking in de winterstop?
,,Ja. Er moeten spelers bij. Dat is geen aanval op de jongens die nu spelen, maar het niveau van de totale groep moet omhoog. Uiteindelijk worden we daar allemaal beter van."

Hoe ga jij met deze situatie om?
,,Dit is de moeilijkste periode uit mijn trainersloopbaan. Het vreet aan me. Ik ben ook maar een mens, hè? Maar ik laat mijn jongens niet stikken. Nooit. Ik vind het niet reëel om spelers in de media af te maken. We moeten ze juist beter maken."

Toch krijg jij nu ook vragen over je ontslag.
,,Daar ben ik niet mee bezig. Als dat op een dag gebeurt, dan is het zo. Er zijn veel ergere dingen. Wat Thijsje Oenema nu meemaakt, dat is pas erg. Waar ik mee bezig ben, is sport. Voetbal. En veel meer is het eigenlijk niet."

Timmie

Citaat van: hobbes op december 01, 2015, 10:04:11
Vandaag in het AD


"Na het echec van vrijdag in het degradatieduel met De Graafschap (2-3), probeert Cambuur de draad weer op te pakken. Rust en vertrouwen zijn daarbij de kernwoorden.

Zo hoopt Henk de Jong het 'goede gevoel' terug te krijgen. ,,Als we dat weer krijgen, kan het heel snel omslaan," stelt de trainer. ,,Tegen De Graafschap zag je voor rust een angstige ploeg, terwijl we dat zeker in Leeuwarden nooit moeten zijn. Dat bogen we om in de tweede helft, maar toen kwam die vrije trap in de slotfase. Het moment, de manier waarop die bal er bij ons invloog - het was tekenend voor onze situatie. Momenteel zit alles tegen."

In hoeverre is kwaliteit bepalend?
,,Hoe wij de doelpunten weggeven, dat is heel vervelend. En ja, dat heeft met kwaliteit te maken. Sommige spelers staan echter vanuit het niets in de eredivisie, zoals Djavan Anderson en Wessel Dammers. Ze hebben leertijd nodig. Het was de bedoeling dat we ze rustig zouden brengen. Nu zijn ze opeens basisspeler en dan gaat het weleens mis."

Komt er versterking in de winterstop?
,,Ja. Er moeten spelers bij. Dat is geen aanval op de jongens die nu spelen, maar het niveau van de totale groep moet omhoog. Uiteindelijk worden we daar allemaal beter van."

Hoe ga jij met deze situatie om?
,,Dit is de moeilijkste periode uit mijn trainersloopbaan. Het vreet aan me. Ik ben ook maar een mens, hè? Maar ik laat mijn jongens niet stikken. Nooit. Ik vind het niet reëel om spelers in de media af te maken. We moeten ze juist beter maken."

Toch krijg jij nu ook vragen over je ontslag.
,,Daar ben ik niet mee bezig. Als dat op een dag gebeurt, dan is het zo. Er zijn veel ergere dingen. Wat Thijsje Oenema nu meemaakt, dat is pas erg. Waar ik mee bezig ben, is sport. Voetbal. En veel meer is het eigenlijk niet."

Laatste antwoord.. Altijd zo makkelijke he.. Er zijn in dit soort situaties altijd ergere dingen. Daar kun je niks aan doen, Henk kan wel wat doen aan de situatie waar hij nu in zit. Het is je werk.

Als het in mijn werk niet lekker gaat zeg ik ook niet: 'Ja, wat Thijsje Oenema heeft is erger'.
Mijn baas zegt dan ook niet: 'Jongen, je hebt gelijk. Rommel lekker aan'!

Geen excuses meer Henk, je moet je werk doen. Niet zeuren en geen rol spelen!

Collingwood

Citaat van: Timmie op december 02, 2015, 14:29:31
Laatste antwoord.. Altijd zo makkelijke he.. Er zijn in dit soort situaties altijd ergere dingen. Daar kun je niks aan doen, Henk kan wel wat doen aan de situatie waar hij nu in zit. Het is je werk.

Als het in mijn werk niet lekker gaat zeg ik ook niet: 'Ja, wat Thijsje Oenema heeft is erger'.
Mijn baas zegt dan ook niet: 'Jongen, je hebt gelijk. Rommel lekker aan'!

Geen excuses meer Henk, je moet je werk doen. Niet zeuren en geen rol spelen!

Heb je überhaupt het interview wel gelezen?

Hij heeft het hier expliciet over hoe hij denkt over een eventueel ontslag. En dan zegt hij dat er ergere dingen kunnen gebeuren dan ontslagen worden. Hij zegt helemaal niet dat de situatie bij Cambuur niet zo ernstig is en dat hij maar wat kan aanrommelen.
Kalmte alleen kan u redden.