Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Wanneer men besluit om de Jong te ontslaan is dit het begin van het einde.

Winterstop drie versterkingen huren en na de winterstop vol gas.  Vorige twee seizoenen, beide keren aan één seizoenhelft genoeg gehad.
MI-Sider for Life

Harry L.

Citaat van: Nightmarelwd op november 30, 2015, 18:13:40
Wanneer men besluit om de Jong te ontslaan is dit het begin van het einde.

Winterstop drie versterkingen huren en na de winterstop vol gas.  Vorige twee seizoenen, beide keren aan één seizoenhelft genoeg gehad.

:O, met Henk gaan we het niet redden. Heeft het hele middenveld ook verkloot met al die wisselingen, er is geen speler meer met vertrouwen/ enige vorm. Eerder al gezegd, is leuk voor de topklasse of als assistent maar meer is het niet.

Yellow Army

Citaat van: wiekie1969 op november 30, 2015, 17:48:26
Er staan weer 4 anderen in. Fc Los Zand, al 14 wedstrijden lang.

Geen vastigheden, geen spelpatronen, slechte onderlinge coaching, geen organisatie in de achterhoede. Kortom, een campingelftal.

De heren van de directie zie je nu niet in het Hertje of op de tribunes, alleen als we winnen. Proleten binne het :R :R :R

Dan ben je schijnbaar zelf niet in t Hertje geweest want de heren van het bestuur waren er nl wel.
Area 58

moodygrunn

Citaat van: Harry L. op november 30, 2015, 18:24:58
:O, met Henk gaan we het niet redden. Heeft het hele middenveld ook verkloot met al die wisselingen, er is geen speler meer met vertrouwen/ enige vorm. Eerder al gezegd, is leuk voor de topklasse of als assistent maar meer is het niet.

welke "goedkope" trainer gaat dit volgens jou wel bewerkstelligen?
In Henk en Sandor we trust

Nightmarelwd

Citaat van: Harry L. op november 30, 2015, 18:24:58
:O, met Henk gaan we het niet redden. Heeft het hele middenveld ook verkloot met al die wisselingen, er is geen speler meer met vertrouwen/ enige vorm. Eerder al gezegd, is leuk voor de topklasse of als assistent maar meer is het niet.

Twee seizoenen de held en nu de schlemiel, dat gaat er bij mij niet in. 




MI-Sider for Life

sunderland

Ik weet zeker dat vd vegt met een nobody aan zullen komen. Ik wil Henk zeker het vertrouwen geven want hij heeft dat simpelweg verdient.

oost

Elke trainer heeft een houdbaarheidsdatum en als die van henk 2 jaar is moet die blij zijn.
Maar dat hij er overheen zit mag wel duidelijk zijn

moodygrunn

Citaat van: oost op november 30, 2015, 19:15:07
Elke trainer heeft een houdbaarheidsdatum en als die van henk 2 jaar is moet die blij zijn.
Maar dat hij er overheen zit mag wel duidelijk zijn

Man man man. Wat een gelul. In de afgelopen 2 jaar hebben we volgens mij 15 nieuwe spelers gehaald. Dat een selectie als die van bv Barcelona (die al heel lang met elkaar spelen) op een gegeven moment die trainer beu zijn, dat kan ik me voorstellen. Maar HdJ werkt met een volledig andere selectie als die hij vorig jaar tot zijn beschikking had. Hoe kan zijn houdbaarheidsdatum dan verstreken zijn?
In Henk en Sandor we trust

oost

een slectie bestaat volgens mij uit 21 spelers.
Als er 14 nieuwe spelers in 2 seizoenen bij zijn gekomen dan betekent dat er 13 spelers zijn die al langer dan 2 jaar onderhem trainen. En misschien zijn die hem wel beu.
Afgezien van dat ben ik nog steeds van meening dat je met dit elftal veel hoger moet staan. Zijn vele wisselingen op het middenveld en zijn heilige geloof in barto doet mij steeds meer aan hem twijfelen. En sommige zeggen hier dan wij slechte selectie hebben.
Maar is het niet de taak van een trainer om zijn spelers beter te maken?

EdsjeSCC

Citaat van: oost op november 30, 2015, 19:37:44
een slectie bestaat volgens mij uit 21 spelers.
Als er 14 nieuwe spelers in 2 seizoenen bij zijn gekomen dan betekent dat er 13 spelers zijn die al langer dan 2 jaar onderhem trainen.

Euhhh jaaaa ja. Is dit Aad de Mos?


Harry L.

Citaat van: Nightmarelwd op november 30, 2015, 19:09:23
Twee seizoenen de held en nu de schlemiel, dat gaat er bij mij niet in.

Schlemiel wil ik hem zeker niet noemen en heb ook genoten van de voorgaande seizoenen. Toen hadden we ook minder pech kwa blessures en hadden we een betere selectie. Nu komt het er echter op aan en laat hij het afweten. Vreemde wissels, feestopstellingen, onnodige wisselingen op het middenveld en een zeer naief strijdplan waardoor we wekelijks op ons bek gaan. Geen enkele speler is beter geworden. Tegen de graafschap koos hij ervoor om mee te gaan in het vechtvoetbal, daar hebben we de ploeg helemaal niet voor. Kortom hij kan het gewoon niet meer keren en gaat ons na de winter echt niet ineens de ene na de andere zege brengen ( we hebben zeker een overwinning of 9 nodig na de winter). Dus nacompetitie of directe degradatie liggen voor de hand. Zelf zwaait hij waarschijnlijk af aan het eind van het seizoen en wij kunnen weer naar Oss. Komt bij dat het ook geen team is, was de voorgaande jaren wel zo, Ik zie de mannen nog zitten op dat golf karretje. Nu lopen ze rond als geslagen honden die niets met elkaar hebben.





Harry L.

Citaat van: moodygrunn op november 30, 2015, 18:52:45
welke "goedkope" trainer gaat dit volgens jou wel bewerkstelligen?

Ik zou het zo ook even niet weten, ik heb er gewoon 0 vertrouwen in. Als een ploeg als de Graafschap hier met de rust eigenlijk met 1-4 voor moet staan, welke ploeg pakken we dan wel (thuis).

Harry L.

#2982
Citaat van: Nightmarelwd op november 30, 2015, 19:09:23
Twee seizoenen de held en nu de schlemiel, dat gaat er bij mij niet in.

Sentimenten tellen niet is de (top)sport, dat geldt andersom ook. Als ons aller Henkie zelf volgend seizoen bij Groningen 50000k meer kan verdienen gaat hij ook en denkt hij echt niet wat doe ik die supporters aan in de jl.

moodygrunn

Citaat van: Harry L. op november 30, 2015, 20:02:49
Ik zou het zo ook even niet weten, ik heb er gewoon 0 vertrouwen in. Als een ploeg als de Graafschap hier met de rust eigenlijk met 1-4 voor moet staan, welke ploeg pakken we dan wel (thuis).

Jij zegt dat we de trainer eruit moeten gooien zonder te weten wie we als opvolger gaan halen? Alles is dus beter dan HdJ? Daar geloof ik niet in. Ik denk dat hij de perfecte trainer is voor onze club, alleen deze selectie kent nogal wat zwaktes (o.a. Dammers en Anderson)
In Henk en Sandor we trust

Delfzijl/Cambuur

Goedkope trainer ? Jopie Gall.
Maar ik denk zelf dat het niet aan de trainer ligt, het kwaliteitsniveau van de spelersgroep is niet hoog genoeg.
En niet alleen de verdediging, als het er om gaat scoren we de winnende steeds net niet.
Dat komt niet omdat ons nu alles even driedubbel tegenzit.
En dan zie je bij Ado zon Duplan ...ach elke concurent heeft eigenlijk wel een paar leuke voetballers er bij lopen.
Bij ons is het 1 grote middelmaat, twee liefst drie versterkingen die dan ook echte versterkingen zijn, dan gaan we het misschien nog over de streep trekken.