Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

denistel

vd streek is geen rechtsback hij mut in de 16 van de tegenstander komen maar wel met een
balvaste spits die de bal op hem terug kan leggen.
peersman en vd laan beide links poten en dan centraal dat werkt ook niet.

op dit moment zou ik kiezen voor 

----------------------------krul(ja geef em de kans maar)--------------

bakker--------dammers----------peersman(nu geschorst)---vytas

------------------------overgoor----------------byrne--------------

-------------------------------------vd streek---------------------------

narsing-----------------------ogbeche-----------------houtkoop.

twingo

Waarom moet Zeinstra er al weer uit heeft net weer een halve wedstrijd gekeept geef hem een kans tot de winterpauze.Gelukkig Peersman geschorst is de slechste verdediger tot nu toe kijk de cijfers er maar op na loopt als een verdwaasde kip in het strafschop gebied de fout die hij nu maakte heeft hij al zes keer gemaakt, Dus Heerings ook maar laten staan tot de winterstop.Op de rechtsback Bakker middenveld Streek Byrne en Overgoor voorhoede Houtkamp,Obeche en Narsingh

denistel

peersman minder dan anderson?

de 2 1e keepers maken gewoon geen sterke indruk dus waarom krul
niet eens de kans geven.als ik em soms op trainingen zie dan zie ik
veel goeie dingen.

scc-aaron

Citaat van: denistel op november 29, 2015, 22:34:38
peersman minder dan anderson?

de 2 1e keepers maken gewoon geen sterke indruk dus waarom krul
niet eens de kans geven.als ik em soms op trainingen zie dan zie ik
veel goeie dingen.

Nergens eerste keeper geweest, eind 20, lijkt me niet

vialli

Citaat van: denistel op november 29, 2015, 22:34:38
peersman minder dan anderson?

de 2 1e keepers maken gewoon geen sterke indruk dus waarom krul
niet eens de kans geven.als ik em soms op trainingen zie dan zie ik
veel goeie dingen.

Volgens de geruchten staat hij morgenavond tegen DKV -B op doel!!!!

OuweSkeve

433 gaat niet werken met dit materiaal.

Ik denk persoonlijk dat 442 op het moment veel beter bij dit elftal past.

Verdeding doe je niet veel aan op op het moment, dus die is dan als denistel hem opstelt

Middenveld 

                                    Overgoor

Masek                                                            Byrne/vd streek


                                    vd/streek/Byrne


                  Ogbeche                              Narsingh


Waarom zou narsingh niet eens van links kunnen komen. De sterke, balvaste en een snelle jongen voorin.  Onze nigeriaanse eik die de ballen doorspeelt op de snelle narsingh. 1 op 1 voor de keeper met zijn juiste been. Leuk op rechts, maar er komt dit seizoen niets uit. Daarnaast kan vd streek/ Byrne inschuiven en hebben we altijd nog Vytas die over links komt.

Er zit balans in zowel aanvallend als verdedigend.

Ut is maar een hersenspinsel en misskien dikke kul hierboven maar er mut wat gebeure



twingo

Ja inderdaad je mag van Peersman met zijn ervaring en leeftijd meer verwachten dan Anderson maar het is een drama vandaag weer een vijf in het AD.

Bill Shankly

#2962
Tja peersman is geen geweldige verdediger maar op dit moment wel 1 van de betere voor ons.
Dat zegt eigenlijk al genoeg.  Afgelopen vrijdag was alleen zeer zwak en hij heeft wel vaker domme acties maar komt er meestal mee weg.
Anderson is gewoon de zwakste schakel. Dit kan echt niet,

Bakker vulde het goed in de tweede helft op de back maar denk dat hij tegen een echte links buiten het heel moeilijk krijgt. Het blijft een groot probleem op de rb positie.

Tot winterstop maar bakker daar en dan hopen op betere tijden.

okkele

Citaat van: denistel op november 29, 2015, 18:40:22
vd streek is geen rechtsback hij mut in de 16 van de tegenstander komen maar wel met een
balvaste spits die de bal op hem terug kan leggen.
peersman en vd laan beide links poten en dan centraal dat werkt ook niet.

op dit moment zou ik kiezen voor 

----------------------------krul(ja geef em de kans maar)--------------

bakker--------dammers----------peersman(nu geschorst)---vytas

------------------------overgoor----------------byrne--------------

-------------------------------------vd streek---------------------------

narsing-----------------------ogbeche-----------------houtkoop.
dit gaat ook nergens over.
waarom krul?
vd streek ken niet op de back maar bakker wel?
waarom dat 4-3-3 aanhouden?pas je maar s aan aan het niveau van tegenwoordig.
liever winnen als de graafschap dan iedere week het lachertje van de mickeymouse-competitie.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Moira

Het 4-3-3 systeem heeft nu geen zin. Dat kon afgelopen seizoenen toen je nog een sterker middelveld had. Oftewel; toen je Makrini nog op het middenveld had. Wat een gemis ;(
Daarnaast moet er creativiteit op het middenveld bij. Het was een ergenis om te zien afgelopen vrijdag, iedereen stond stil op het middenveld en keek een beetje hoe de bal achterin rond werd gespeeld. Byrne moet gewoon gaan spelen en geef Masek ook maar een kans. 
Ik ben nu al benieuwd naar de opstelling tegen W2.

denistel

Citaat van: okkele op november 30, 2015, 10:48:49
dit gaat ook nergens over.
waarom krul?
vd streek ken niet op de back maar bakker wel?
waarom dat 4-3-3 aanhouden?pas je maar s aan aan het niveau van tegenwoordig.
liever winnen als de graafschap dan iedere week het lachertje van de mickeymouse-competitie.

waarom krul ? omdat ie op de training hele goeie dingen laat zien.

bakker stond vrijdag 2e helft op de rechter kant toch en deed naar behoren
zeker tegen een tegenstander die maar met 2 voorop speelt.want daar begon vrijdag de
ellende we staan met 4 achterin tegen 2 en komen op het middenveld 1 te kort.
dus als bakker op rb staat kan ie mooi door schuiven toch.

4-3-3 is niet heilig ik zei vorige week al tegen graafschap kan wel 3-4-3 zoals we eigenlijk
de 2e helft ook speelden.

wiekie1969

Citaat van: Moira op november 30, 2015, 12:19:28
Het 4-3-3 systeem heeft nu geen zin.
Ik ben nu al benieuwd naar de opstelling tegen W2.

Er staan weer 4 anderen in. Fc Los Zand, al 14 wedstrijden lang.

Geen vastigheden, geen spelpatronen, slechte onderlinge coaching, geen organisatie in de achterhoede. Kortom, een campingelftal.

De heren van de directie zie je nu niet in het Hertje of op de tribunes, alleen als we winnen. Proleten binne het :R :R :R

wiekie1969

Henkie doet sien stinkende best, het vreet aan hem, je kunt het zien op tv. Hoop voor hem oprecht dat we voor de winter nog een pot gaan winnen.

Kop omhoog houden Henk, na de winter gaan we gas geven!!!! |:)

AL

Met een goede rechter centrale verdediger en rechtsback hadden we echt wel veel meer punten gehaald.
Juist omdat het achterin zo waardeloos is, gaan anderen ook slechter spelen.
Het voetbal achterin is zo onthutsend zwak en er wordt niet meer ingeschoven.

Een gevolg hiervan is dat vd Streek zich nu moet belasten met het voetballen, iets wat absoluut niet zijn sterkste kant is (hij moet over zijn man heen lopen en in de 16 komen).


Het enige wat je Henk kunt verwijten is dat hij Byrne niet opstelt en Houtkoop geen vertrouwen geeft (en waar is Masek).
Maar o god, wat is onze achterhoede een drama!!


Ik zeg Henk kom op, laat je niet kisten!!
Dachten jullie dat we met een andere trainer meer punten gaan pakken??

Dat doen we alleen als er absolute versterking komt op rechtsback en rechts centraal!!


wiekie1969

Er zal wel een reden geweest zijn waarom Byrne vrijdag niet speelde. Niemand snapte er wat van op de tribunes, zegt genoeg.