Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

diekhuzen

Citaat van: Bernardo op november 27, 2015, 22:27:53
Heb ook even op Henk gelet, maar hij stond constant bij de dugout. Nauwelijks overleg met de beide assistenten, is hij echt wel blij met de huidige situatie? Met Sandor zag je hem constant overleggen.

Wat maakt het uit of hij blij is? Hij moet gewoon punten pakken, waarom Bakker op de back?

Bankzitter

Elke week is het weer een puzzel wie er kunnen spelen en daarbij worden ook niet altijd de meest gelukkige keuzes gemaakt.
Een paar wedstrijden met dezelfde ploeg spelen zou wel heel erg fijn zijn.

Destroyer

Citaat van: diekhuzen op november 27, 2015, 22:31:14
Wat maakt het uit of hij blij is? Hij moet gewoon punten pakken, waarom Bakker op de back?

Dat maakt zeker uit, jij moet de rust uitstralen en de jongens aansturen. Anders moet je een ander beroep zoeken
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Moira

Citaat van: Shar op november 27, 2015, 22:26:25
Dat doet hij natuurlijk heus wel, en echt niet pas sinds vanavond. Het zit op alle fronten tegen en als het dan een keer niet tegen zit helpen we de tegenstander zelf wel in het zadel. Wat een blunder van Peersman, daar valt toch niet tegen op te trainen.

Absoluut zit het tegen, daar kan Henk niks aan doen. Maar als je team met zo'n kutinstelling start en met totaal geen inzet begint aan zo'n belangrijke wedstrijd, dan vind ik dat wel aan Henk aan te rekenen.

Bernardo

Citaat van: diekhuzen op november 27, 2015, 22:31:14
Wat maakt het uit of hij blij is? Hij moet gewoon punten pakken, waarom Bakker op de back?

Nou, als er tussen die lui totaal geen overleg is, wat heb je er dan aan.

Voorstopper

Kon wel eens de laatste wedstrijd van Henk zijn. Zijn credits zijn nu wel op. Sipke heeft ook diploma coach betaald voetbal. Ik zeg exit Henk.

diekhuzen

Citaat van: zeewolde op november 27, 2015, 22:30:20
en dan kunnen we wel verdedigen?

Nee, maar er wordt ook getraind toch? 

Harry L.

Citaat van: Destroyer op november 27, 2015, 22:29:23
Vindt HEnk er gestresst en zeker niet relaxed uitzien wat hij wel altijd uitstraalde. Hij is zichzelf niet meer. Erg onzeker!

Klaar nu, mooi naar de topklasse. Daar is hij uitermate geschikt voor. Wie deze matige selectie aan de praat moet krijgen weet ik zo niet, maar Henkie gaat het niet meer lukken.

Destroyer

JAzeker maar niet op hoekschoppen tegen houden, en standaard situaties. Al maar liefst tien goals tegen hieruit  ;( ;( ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Harry L. op november 27, 2015, 22:34:27
Klaar nu, mooi naar de topklasse. Daar is hij uitermate geschikt voor. Wie deze matige selectie aan de praat moet krijgen weet ik zo niet, maar Henkie gaat het niet meer lukken.

Ben bang dat je nog gelijk hebt ook
** Poolwinner 18/19 - 21/22

diekhuzen

Citaat van: Bernardo op november 27, 2015, 22:33:07
Nou, als er tussen die lui totaal geen overleg is, wat heb je er dan aan.

Voorheen  constant overleg en ook geen punten.

Bernardo

Citaat van: Voorstopper op november 27, 2015, 22:33:31
Kon wel eens de laatste wedstrijd van Henk zijn. Zijn credits zijn nu wel op. Sipke heeft ook diploma coach betaald voetbal. Ik zeg exit Henk.

Ja en Sipke gaat het doen zeker :zucht

Voorstopper

Citaat van: Bernardo op november 27, 2015, 22:35:58
Ja en Sipke gaat het doen zeker :zucht
Dat niet maar dan kunnen ze in de winterstop op zoek naar een andere trainer.

oost

Als het bestuur hem er nu uitgooit heb ik daar alle begrip voor.
Ik persoonlijk heb je anderhalf jaar op handen gedragen.
Dit seizoen blink je uit in domme wissels en opstellingen.
Ja dat nienhuis geblesseert uit viel kun je niks aan doen
Maar om vervolgens een speler te brengen die al 6  maand amper een duel heeft gespeeld rond uit belachelijk.
En  . Hoe kom je der bij om overgoor en bakker op te stellen??? tegen ajax oke maar tegen een de graafschap verwacht IK toch een aanvallender cambuur....


Hopelijk lees ik morgen dat je ontslagen bent.
Bedank voor je bewezen diensten.

Zo ik heb mijn gal gespuugd

Ik wens iedereen een hele fijne avond die van mij is verneukt


sunderland

Kom op henk kop ervoor!!!