Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

sunderland


sunderland

Waarom niet je beste speler?

sunderland

Zit totaal geen voetbal in of wel?

Johan058...

ik blijf erbij dat henk de jong zijn beste tijd bij cambuur wel heeft gehad. Of gaan we wachten tot we degraderen?

Destroyer

Wachten tot we degraderen. Na deze avond zie ik het niet meer zitten
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Ruzie met byrne prima maar niet over onze rug  :(

Destroyer

Citaat van: sunderland op november 27, 2015, 22:00:14
Ruzie met byrne prima maar niet over onze rug  :(

vertel ...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Geen Byrne? Henk, beste vriend, wat is jij denkende?

Moira

Henk moet zich maar eens goed gaan afvragen of dit nog goed komt.

Cor


Shar

Citaat van: Moira op november 27, 2015, 22:23:20
Henk moet zich maar eens goed gaan afvragen of dit nog goed komt.
Dat doet hij natuurlijk heus wel, en echt niet pas sinds vanavond. Het zit op alle fronten tegen en als het dan een keer niet tegen zit helpen we de tegenstander zelf wel in het zadel. Wat een blunder van Peersman, daar valt toch niet tegen op te trainen.

Bernardo

Heb ook even op Henk gelet, maar hij stond constant bij de dugout. Nauwelijks overleg met de beide assistenten, is hij echt wel blij met de huidige situatie? Met Sandor zag je hem constant overleggen.

diekhuzen

Sinds april ''15  geen overwinning meer. Mij betreft een andere trainer voor de groep, helaas kunnen we niet alle spelers vervangen

Destroyer

Vindt HEnk er gestresst en zeker niet relaxed uitzien wat hij wel altijd uitstraalde. Hij is zichzelf niet meer. Erg onzeker!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

zeewolde

Citaat van: diekhuzen op november 27, 2015, 22:28:05
Sinds april ''15  geen overwinning meer. Mij betreft een andere trainer voor de groep, helaas kunnen we niet alle spelers vervangen
en dan kunnen we wel verdedigen?