Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: scclwd op november 10, 2015, 17:36:36
Dat zou me niks verbazen. Als ik Henk was zou ik niet eens meer in één kamer met dit bestuur willen zitten.

zit ie toch oek niet.

hobbes

#2747
Citaat van: R-member op november 10, 2015, 17:38:14
Op omroep friesland zowel met Henk als Sandor een telefonisch intervieuw .

Henk denkt nog niet aan opstappen dus en Arne Slot wordt als optie genoemd.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Nightmarelwd

Citaat van: okkele op november 10, 2015, 17:47:40
onleesbaar.

Je moet op het geluidsfragment klikken. Nederlands gesproken.
MI-Sider for Life

scclwd

Citaat van: denistel op november 10, 2015, 17:40:37
zit ie toch oek niet.

Ik neem aan dat er af en toe overleg is. O nee, toch niet. Dit bestuur doet niet aan gesprekken maar handelt meteen.

Nightmarelwd

Citaat van: okkele op november 10, 2015, 17:47:40
onleesbaar.

Behalve het fragment met Henk is in het vreemde dialect
MI-Sider for Life

058-4life

Ligt het aan mij of hoor ik echt twee lamgeslagen kerels die er helemaal doorheen zitten?! Komt echt uit de licht vallen dit. Wat een onbenul die Ype.

denistel

dat het uit de lucht komt vallen is misschien zo maar nogmaals onze cijfers over 2015 zijn
niet best hoor. komt zeker niet door sandor maar er wordt nu geprobeerd om de zaken wat
anders te laten gaan en dat er in de ts meer inzichten komen om tot de broodnodige punten
te komen.als je 2 trainers hebt die het zelfde denken en het leverd punten op dan is er niks
aan de hand natuurlijk gaat het minder dan moet je elkaar soms de waarheid zeggen en laten
merken dat dingen anders moeten .doe je dat niet dan blijven we door modderen.
zelfde vind ik ook richting spelers groep die mag je ook wel eens een schop onder de reet
geven als dat nodig is.
ik weet dat henk en sandor niet zulke trainers zijn en dat ook de verdere ts graag wil dat
de groep hecht is omdat je ze allemaal nodig hebt.
echter dit seizoen spelen we vanaf het begin tegen degradatie en dat eist andere kwaliteiten
van iedereen die bij de selectie betrokken is.
dat sandor er nu naast wordt gezet is niet leuk maar ja we zijn wel een bvo je had ook henk de
laan uit kunnen sturen maar dan moest je op zoek naar een nieuwe en waarschijnlijk duurdere
trainer.
ik denk dat henk het nog steeds kan maar iemand naast em die andere inzichten heeft en af en toe
wat harder kan zijn lijkt mij op dit moment de juiste mix om ons in de ere divisie te houden.

DayDreamer

Citaat van: 058-4life op november 10, 2015, 17:51:34
Ligt het aan mij of hoor ik echt twee lamgeslagen kerels die er helemaal doorheen zitten?! Komt echt uit de licht vallen dit. Wat een onbenul die Ype.

Het is maar goed dat we even vrij zijn, ze klonken allebei heel lamlendig.  ;(

scclwd

Citaat van: picoberghuis op november 10, 2015, 18:12:51
Als iedereen alles zo snel voor waarheid aanneemt als jij dan wordt de wereld een mooie bende.....

En wie ben jij? Familie van? Al twee hele berichten gepost zie ik.

DayDreamer

#2756
Citaat van: denistel op november 10, 2015, 18:06:23
dat het uit de lucht komt vallen is misschien zo maar nogmaals onze cijfers over 2015 zijn
niet best hoor. komt zeker niet door sandor maar er wordt nu geprobeerd om de zaken wat
anders te laten gaan en dat er in de ts meer inzichten komen om tot de broodnodige punten
te komen.als je 2 trainers hebt die het zelfde denken en het leverd punten op dan is er niks
aan de hand natuurlijk gaat het minder dan moet je elkaar soms de waarheid zeggen en laten
merken dat dingen anders moeten .doe je dat niet dan blijven we door modderen.
zelfde vind ik ook richting spelers groep die mag je ook wel eens een schop onder de reet
geven als dat nodig is.
ik weet dat henk en sandor niet zulke trainers zijn en dat ook de verdere ts graag wil dat
de groep hecht is omdat je ze allemaal nodig hebt.
echter dit seizoen spelen we vanaf het begin tegen degradatie en dat eist andere kwaliteiten
van iedereen die bij de selectie betrokken is.
dat sandor er nu naast wordt gezet is niet leuk maar ja we zijn wel een bvo je had ook henk de
laan uit kunnen sturen maar dan moest je op zoek naar een nieuwe en waarschijnlijk duurdere
trainer.
ik denk dat henk het nog steeds kan maar iemand naast em die andere inzichten heeft en af en toe
wat harder kan zijn lijkt mij op dit moment de juiste mix om ons in de ere divisie te houden.


Goed stuk, en het ligt hem ook echt niet aan Sandor inderdaad, maar er moet wel wat gebeuren.
Ik hoop dat Sandor zich volledig kan en wil richten op zijn nieuwe functie en dat hij behouden mag blijven voor de club.

DayDreamer

Citaat van: picoberghuis op november 10, 2015, 18:20:40
Op de korte termijn moest er iets gebeuren om tijdig binnen de lijnen iets te veranderen, even de bom laten barsten is dan een optie als je geen rooie rot cent te besteden is en de selectie er kwalitatief kwantitatief zo aan toe is als nu.

Van der Vegt eruit is iets wat (op de korte termijn) binnen de lijnen niets uithaalt. Met na Ajax de cruciale fase voor de boeg, waarin het buigen of barsten is voor de rest van het seizoen.

Voor de mens Sandor is het een vervelende keuze, maar we spelen wel ere-divisie en degradatie dit seizoen kon weleens de meest verstrekkende gevolgen denkbaar hebben voor de toekomst van de club.

Henk en Sandor denken met 1 brein en spreken met 1 mond, een beetje weerstand en onderling sparren is daardoor minder aanwezig als nu misschien wenselijk is. Hoe vervelend ook voor Sandor (persoonlijk) is dit wel een zet die iets teweeg brengt en daarmee veranderd.

De nieuwe man kan Henk middels sparren misschien tot andere inzichten brengen, en misschien komt er ook wat meer vuur in de selectie als ze boos zijn en zich achter Sandor scharen.

Henk de Jong (motivator, positiviteit en denkende doener), assistent Jan Bruin (rustige factor) en Arne Slot (tacticus) staan d'r straks. Daarnaast mag wel een karakter, een sterke persoonlijkheid die niet op zijn mondje gevallen is en vuur over kan brengen. Dat zou zelfs een trainer uit het amateurvoetbal kunnen zijn, Douwe Zondervan, Johan Grootte of Andre Onclin als voorbeelden.

Zuur is het, positief in de media ook niet. Maar niets doen veranderd ook niets. Laten we nu gewoon de rust bewaren en kijken hoe dit uitpakt. Vorm daarna pas je definitieve mening over deze keuze.

Goed stuk  :thumbsup

( stiekem een beetje het idee dat jij meer weet / of een functie bekleed bij Cambuur  :proost )

Vlampiep

Ype Smid heeft op de boerenomroep proberen te vertellen waarom Sandor aan de kant is gezet.
Warrig en onsamenhangend verhaal wat kant nog wal raakt.
Het is tekenend voor het bestuur om iemand zonder goede communicatieve vaardigheden een niet uit te leggen verhaal te laten verklaren, dat de slechte resultaten te wijten zijn aan Sandor.
Hier nog veel te verbeteren, wat media training zou Ype niet misstaan.

Shar

Nogal een verrassing dit. Eerste wat bij me opkomt is dat ik dit heel erg sneu voor Sandor vind. Verder vind ik het allemaal nogal vreemd. Als ik zo één en ander hoor en lees wisten zowel Henk als Sandor van niets. Als dat klopt dan passeer je Henk dus en de vraag is waarom? Als je als leiding veranderingen wilt aanbrengen loop je toch al langer met dat idee rond. Dan ga je toch eerst eens met de betrokkenen om tafel zitten ipv ze voor een voldongen feit te plaatsen? Nu zet de leiding Henk in mijn optiek voor jan joker en ze kunnen op hun vingers wel nagaan dat deze beslissing niet bij iedereen even goed valt. Van der Heide is immers vrij geliefd bij de club. Kan me dan ook niet aan de indruk intrekken dat er iets anders speelt ( tenzij de leiding werkelijk geen idee heeft hoe stom het is om het op deze manier te doen).