Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

is idd zijn laatste seiz denk ik .Dit komt hard aan .Tis als een dolk in de rug ,vooral omdat dit niet is besproken .Er zou iemand bij komen maar dit was zeker niet besproken

Harry L.

Citaat van: picoberghuis op november 10, 2015, 18:20:40
Op de korte termijn moest er iets gebeuren om tijdig binnen de lijnen iets te veranderen, even de bom laten barsten is dan een optie als je geen rooie rot cent te besteden is en de selectie er kwalitatief kwantitatief zo aan toe is als nu.

Van der Vegt eruit is iets wat (op de korte termijn) binnen de lijnen niets uithaalt. Met na Ajax de cruciale fase voor de boeg, waarin het buigen of barsten is voor de rest van het seizoen.

Voor de mens Sandor is het een vervelende keuze, maar we spelen wel ere-divisie en degradatie dit seizoen kon weleens de meest verstrekkende gevolgen denkbaar hebben voor de toekomst van de club.

Henk en Sandor denken met 1 brein en spreken met 1 mond, een beetje weerstand en onderling sparren is daardoor minder aanwezig als nu misschien wenselijk is. Hoe vervelend ook voor Sandor (persoonlijk) is dit wel een zet die iets teweeg brengt en daarmee veranderd.

De nieuwe man kan Henk middels sparren misschien tot andere inzichten brengen, en misschien komt er ook wat meer vuur in de selectie als ze boos zijn en zich achter Sandor scharen.

Henk de Jong (motivator, positiviteit en denkende doener), assistent Jan Bruin (rustige factor) en Arne Slot (tacticus) staan d'r straks. Daarnaast mag wel een karakter, een sterke persoonlijkheid die niet op zijn mondje gevallen is en vuur over kan brengen. Dat zou zelfs een trainer uit het amateurvoetbal kunnen zijn, Douwe Zondervan, Johan Grootte of Andre Onclin als voorbeelden.

Zuur is het, positief in de media ook niet. Maar niets doen veranderd ook niets. Laten we nu gewoon de rust bewaren en kijken hoe dit uitpakt. Vorm daarna pas je definitieve mening over deze keuze.

Zoals sommigen hier geloof ik niet dat jij een insider bent.........Onclin en Groote 8P. Het is de bedoeling dat we er na deze noodgreep wel beter uit komen en niet nog verder in het moeras wegzakken.

MI 81-96

Ondoordachte domme actie, punten waren echt wel gekomen en nu neem je het risico dat alles in elkaar dondert. Knap staaltje van de verantwoordelijken.

MI 81-96

Citaat van: picoberghuis op november 10, 2015, 18:20:40
Op de korte termijn moest er iets gebeuren om tijdig binnen de lijnen iets te veranderen, even de bom laten barsten is dan een optie als je geen rooie rot cent te besteden is en de selectie er kwalitatief kwantitatief zo aan toe is als nu.

Van der Vegt eruit is iets wat (op de korte termijn) binnen de lijnen niets uithaalt. Met na Ajax de cruciale fase voor de boeg, waarin het buigen of barsten is voor de rest van het seizoen.

Voor de mens Sandor is het een vervelende keuze, maar we spelen wel ere-divisie en degradatie dit seizoen kon weleens de meest verstrekkende gevolgen denkbaar hebben voor de toekomst van de club.

Henk en Sandor denken met 1 brein en spreken met 1 mond, een beetje weerstand en onderling sparren is daardoor minder aanwezig als nu misschien wenselijk is. Hoe vervelend ook voor Sandor (persoonlijk) is dit wel een zet die iets teweeg brengt en daarmee veranderd.

De nieuwe man kan Henk middels sparren misschien tot andere inzichten brengen, en misschien komt er ook wat meer vuur in de selectie als ze boos zijn en zich achter Sandor scharen.

Henk de Jong (motivator, positiviteit en denkende doener), assistent Jan Bruin (rustige factor) en Arne Slot (tacticus) staan d'r straks. Daarnaast mag wel een karakter, een sterke persoonlijkheid die niet op zijn mondje gevallen is en vuur over kan brengen. Dat zou zelfs een trainer uit het amateurvoetbal kunnen zijn, Douwe Zondervan, Johan Grootte of Andre Onclin als voorbeelden.

Zuur is het, positief in de media ook niet. Maar niets doen veranderd ook niets. Laten we nu gewoon de rust bewaren en kijken hoe dit uitpakt. Vorm daarna pas je definitieve mening over deze keuze.

Douwe Zondervan, topper, zeker beter dan Sandor  :_schater

AL

Slot en Yuri Rose erbij denk ik.
Ik vind het echt een vreemde zaak dat Sandor het veld moet ruimen.
Wel vind ik dat er in de TS wel wat tegengas mag komen.
Wedstrijden zoals Utrecht, Roda en Groningen moet je gewoon winnen!
Dat vergt dan een andere tactiek, maar het is nu altijd net niet.

Die kutboer van een Foppe bijvoorbeeld haalt zijn beste middenvelder eraf en zorgt ervoor dat er strijd komt en zet een echte verdediger in de basis.
Resultaat is 7 punten in 3 wedstrijden.

sunderland

hou daar toch over op . 2 penalty,s mist .1 onterecht gekregen ,1 eigen goal,2 blunders vd keeper .Hoeveel geluk kun je hebben

Bernardo

Zou mij niks verbazen wanneer ze het er ook over hebben gehad om Henk te ontslaan. Maar ze weten dat er dan heel veel weerstand komt en kiezen ze maar voor de makkelijkste weg!

wiekie1969

Weet het wel zeker. Er is geen geld om Henkie te ontslaan.

Tanjajeah

Citaat van: Bernardo op november 10, 2015, 21:39:37
Zou mij niks verbazen wanneer ze het er ook over hebben gehad om Henk te ontslaan.

Als dat zo is dan is het bestuur de realiteit volledig uit het oog verloren. #waanvandedag

PePe

Gezien de resultaten, kun je hier gewoon op wachten. (gebeurt overal) Ik kan me niet voorstellen, dat de slechte resultaten nooit zijn besproken. (gebeurt overal) Je behaalt met clubiconen niet altijd betere resultaten. Dat er iets moest gebeuren stond voor mij wel vast. We willen toch niet weer naar de bier competitie?

denistel

Citaat van: Tanjajeah op november 10, 2015, 20:06:56
Ik vind het echt een waardeloze beslissing van Ype en de zijnen. Waarom Sandor, een club icoon notabene, dit aandoen? Er zijn aanwijsbare redenen voor het feit dat Cambuur zo slecht presteert, een leek kan zien dat we kwaliteit tekort komen. Tel daarbij op nog eens de arbitrale dwalingen, het zware programma en de vele blessures en de lage stand op de ranglijst is verklaard. Daar dan de assistent voor verantwoordelijk stellen is zo kortzichtig en dom. Je beschadigt Sandor, creeert een hoop onrust en moet nu maar afwachten of Henk onder dit bestuur wel wil bijtekenen. In het interview op Omrop Fryslan kun je immers horen dat Henk flink aangeslagen klinkt. Nee, deze beslissing zorgt alleen maar voor verliezers. Zo zonde dit, na al die jaren van rust binnen de club. Had Arne Slot gewoon bij het eerste betrokken, dan was het klaar geweest.

of henk bij wil tekenen? nou ik denk dat ie na dit seizoen zo wie zo naar een andere club gaat hoor.

oost

Citaat van: Bernardo op november 10, 2015, 21:39:37
Zou mij niks verbazen wanneer ze het er ook over hebben gehad om Henk te ontslaan. Maar ze weten dat er dan heel veel weerstand komt en kiezen ze maar voor de makkelijkste weg!

Dat denk ik dus ook
Dan was de pleuris uitgebroken.
Hoewel het ontslag niet geheel onterecht zou zijn geweest.
Maar kunnen lullen wat we willen. Maar henk is de beste trainer die wij ooit gehad hebben _O_ _O_

speculeter

Morgen Nieuwschierig naar de reacties bij de training morgen...

Joop

Hoe is het toch mogelijk dat een assistent door de RvC ontslagen wordt. Waar is de directie, waar is de Graaf? Het moet zo langzamerhand een behoorlijke puinhoop bij Cambuur zijn op het bestuurlijke vlak.

En hoe wil Henk 100 % gemotiveerd het seizoen afmaken? Die moet nu toch een flinke knauw gehad hebben. Geef Henk ene leider in het veld en dan zul je zien dat het elftal punten gaat pakken.

En als Smid ene statement wil maken, doe dat richting gemeente waarom we zo lang lopen te emmeren op een nieuw stadion waardoor onze begroting te laag en de kwaliteit van de spelersgroep te gering is.

Tanjajeah

Dat van der Vegt hierover meebeslist heeft vind ik ook nogal wrang.