Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Oosttribune

Luister even heel goed naar het interview van Henk de Jong. Er is gesproken, hij wil extra assistenten met een andere visie. de enige verrassing is dat Sandor nu weg moet bij de 1e selectie.

Inmiddels is wel duidelijk dat Arne Slot terug komt bij de technische staf. Daarna kan de directie bevestigen dat Sandor de nieuwe trainer is van de beloften. Op deze manier heeft zowel de eerste selectie als de beloften een hoofdtrainer met dezelfde visie. Sandor kan zich ontwikkelen tot de nieuwe hoofdtrainer.

Effe doordenken directie is niet gek...

moodygrunn

Citaat van: Tanjajeah op november 10, 2015, 22:21:10
Dat van der Vegt hierover meebeslist heeft vind ik ook nogal wrang.

Als technisch directeur is hij verantwoordelijk voor het hele technische verhaal, dus niet alleen aan- en verkoop van spelers, maar ook samenstelling vd technische staf. Ik had daarom verwacht dat hij de interviews met onder andere omrop abe zou doen en niet Ype.
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Citaat van: Oosttribune op november 10, 2015, 23:12:52
Luister even heel goed naar het interview van Henk de Jong. Er is gesproken, hij wil extra assistenten met een andere visie. de enige verrassing is dat Sandor nu weg moet bij de 1e selectie.

Inmiddels is wel duidelijk dat Arne Slot terug komt bij de technische staf. Daarna kan de directie bevestigen dat Sandor de nieuwe trainer is van de beloften. Op deze manier heeft zowel de eerste selectie als de beloften een hoofdtrainer met dezelfde visie. Sandor kan zich ontwikkelen tot de nieuwe hoofdtrainer.

Effe doordenken directie is niet gek...

Dit zou wat mij betreft een mooi scenario zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast

Wat Harry L. zegt zou zomaar kunnen.. als Henk heeft aangegeven dat dit zn laatste seizoen is moet je misschien nu al verder kijken en het heft in eigen handen nemen vóór de cruciale fase begint..

Persoonlijk vind ik het iets te voorbarig.. er zijn immers aanwijsbare oorzaken. Maar feit is dat er al een halve competitie niet gewonnen is terwijl je wel vaker het idee hebt gehad dat er met een tactische aanpassing meer te halen zou zijn geweest.

Jammer vd onrust maar we zullen zien wat het teweeg brengt.

keije

Citaat van: Oosttribune op november 10, 2015, 23:12:52
Luister even heel goed naar het interview van Henk de Jong. Er is gesproken, hij wil extra assistenten met een andere visie. de enige verrassing is dat Sandor nu weg moet bij de 1e selectie.

Inmiddels is wel duidelijk dat Arne Slot terug komt bij de technische staf. Daarna kan de directie bevestigen dat Sandor de nieuwe trainer is van de beloften. Op deze manier heeft zowel de eerste selectie als de beloften een hoofdtrainer met dezelfde visie. Sandor kan zich ontwikkelen tot de nieuwe hoofdtrainer.

Effe doordenken directie is niet gek...


Dit zou de mooiste oplossing zijn , jammer dat deze switch niet gelijk is gemaakt, had een boel onrust voorkomen kunnen worden. |:)

Lore

Citaat van: Oosttribune op november 10, 2015, 23:12:52


Effe doordenken directie is niet gek...

Zelfs als dit scenario waar zou zijn is het gewoon absurd. Je had dit immers intern kunnen bespreken met de betrokken en het in één keer bekend kunnen maken. Dan was er veel minder onrust. Sandor is het er duidelijk niet mee eens en commitment lijkt mij noodzakelijk in het scenario dat jij schetst

Oosttribune

Citaat van: Lore op november 11, 2015, 08:15:31
Zelfs als dit scenario waar zou zijn is het gewoon absurd. Je had dit immers intern kunnen bespreken met de betrokken en het in één keer bekend kunnen maken. Dan was er veel minder onrust. Sandor is het er duidelijk niet mee eens en commitment lijkt mij noodzakelijk in het scenario dat jij schetst


De enige reden die ik daarvoor kan bedenken is dat ze bewust de boel op scherp willen zetten binnen de club. Uiteindelijk is het een bedrijf en degradatie betekent ontslag voor een heel aantal medewerkers. Soms moet het even knetteren om iedereen weer scherp te krijgen, dat Sandor daar het slachtoffer van is blijft waardeloos.

speculeter

Arne slot er dus waarschijnlijk bij..
Henk heeft al vaker aangegeven om youri Rose er bij te hebben.
Iemand enig idee wat hij tegenwoordig doet?

Oosttribune

Citaat van: speculeter op november 11, 2015, 08:56:52
Arne slot er dus waarschijnlijk bij..
Henk heeft al vaker aangegeven om youri Rose er bij te hebben.
Iemand enig idee wat hij tegenwoordig doet?

Trainer van B1 bij AFC

Bernardo

Rose is toch ook niet de ervaren man, waarover gesproken word.

Lore

Citaat van: Bernardo op november 11, 2015, 09:18:05
Rose is toch ook niet de ervaren man, waarover gesproken word.

Zou Henk een grote stem hebben in wie er bij komt? Dan hadden ze Sandor ook wel kunnen laten zitten!

speculeter

Citaat van: Lore op november 11, 2015, 09:25:37
Zou Henk een grote stem hebben in wie er bij komt? Dan hadden ze Sandor ook wel kunnen laten zitten!
wat ik wel vreemd vind in hele verhaal dat er geen geld was voor versterking vd selectie maar dat er nu wel een nieuwe assistent trainer word gehaald.

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op november 11, 2015, 09:34:47
wat ik wel vreemd vind in hele verhaal dat er geen geld was voor versterking vd selectie maar dat er nu wel een nieuwe assistent trainer word gehaald.
Vreemd? Nee toch? Misschien is er geld, alleen niet om bepaalde spelers aan te trekken waar wij op hopen.. En wat zal een assistent bij Cambuur verdienen?
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: speculeter op november 11, 2015, 09:34:47
wat ik wel vreemd vind in hele verhaal dat er geen geld was voor versterking vd selectie maar dat er nu wel een nieuwe assistent trainer word gehaald.

Je zit vast niet met een transfersom. Of de salariseisen van een transfervrije Vlaar. Het lijkt er sowieso op dat één van de nieuwe assistenten al in dienst is.

michello

Wie komt er tussen Henk en Slot te zitten en is betaalbaar?
Er zouden vandaag en morgen al gesprekken zijn..