Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Citaat van: SCC-J op november 10, 2015, 16:08:25
Hij wordt gedegradeerd en dan moet hij het als een kans zien?

Inderdaad, wat een domme uitspraak. Sandor is straks helemaal.weg bij cambuur. Dat duurt niet lang.

SCC-J

Citaat van: John Hiatt op november 10, 2015, 16:11:42
Dan ga je er blind van uit dat er nooit gesprekken zijn geweest. Ik weet 100% zeker dat er wel gesprekken zijn geweest. En van een paniekmaatregel was pas sprake geweest als Henk de Jong was ontslagen.
Zijn er ook gesprekken geweest met v/d Vegt?

Bascambuur

Wel apart dat er financiële ruimte is voor twee assistenten. Een goede verdediger had je meer aan gehad.

John Hiatt

Citaat van: SCC-J op november 10, 2015, 16:15:03
Zijn er ook gesprekken geweest met v/d Vegt?

De RvC voert gesprekken met de directie, dus ook met Van der Vegt. Neem aan dat ze dan ook evalueren.

Casuals-lwd

Citaat van: John Hiatt op november 10, 2015, 16:14:39
Dan stel ik je een andere vraag: haalt de huidige ts het optimale rendement uit deze selectie? En nog een vraag: hoeveel spelers komen er uit d koker van Van der Vegt?

Je verliest als coach je 2 beste spelers, en komt aanzetten met spelers die niet eens in de schaduw mogen staan van deze spelers. (Peersman degelijk, de rest mist kwaliteit. En Overgoor drama) en dan kijkend naar het klassement en rekening mee houdend dat we zeker 5 wedstrijden de scheidsrechter nadrukkelijk tegen hebben gehad dan kan je vast stellen dat de TS er voetballend het maximale er uit heeft gehaald vind. Vd Vegt zorgt grotendeels deze aankopen.

denistel

tegenstanders weten na 3 jaar wel wat ons spelletje is al zou je dat van groningen zondag de 2e helft
niet zeggen.das is van de redenen waarom we dit hele jaar al moeilijjk winnen en dit seizoen zelfs
helemaal nog niet.sandor heeft zeker wel kwaliteiten maar als hij altijd net zo denkt als henk dan komt
het ook niet goed dan zie je te veel dit seizoen.
nogmaals ik neem dkv als voorbeeld daar had sandor moeten zeggen henk dit lijkt me niet de juiste
strijdwijze en we moeten anders beginnen(ik weet het is makkelijk praten na de tijd) maar die opstelling
was al zeer twijfelachtig en als je team dan ook nog niet 110% er boven op klapt dan krijg je een kansloze pot.

poelie-lwd

Citaat van: denistel op november 10, 2015, 16:37:00
tegenstanders weten na 3 jaar wel wat ons spelletje is al zou je dat van groningen zondag de 2e helft
niet zeggen.das is van de redenen waarom we dit hele jaar al moeilijjk winnen en dit seizoen zelfs
helemaal nog niet.sandor heeft zeker wel kwaliteiten maar als hij altijd net zo denkt als henk dan komt
het ook niet goed dan zie je te veel dit seizoen.
nogmaals ik neem dkv als voorbeeld daar had sandor moeten zeggen henk dit lijkt me niet de juiste
strijdwijze en we moeten anders beginnen(ik weet het is makkelijk praten na de tijd) maar die opstelling
was al zeer twijfelachtig en als je team dan ook nog niet 110% er boven op klapt dan krijg je een kansloze pot.

Wijze woorden Ot, eens!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

scclwd

Citaat van: denistel op november 10, 2015, 16:37:00
tegenstanders weten na 3 jaar wel wat ons spelletje is al zou je dat van groningen zondag de 2e helft
niet zeggen.das is van de redenen waarom we dit hele jaar al moeilijjk winnen en dit seizoen zelfs
helemaal nog niet.sandor heeft zeker wel kwaliteiten maar als hij altijd net zo denkt als henk dan komt
het ook niet goed dan zie je te veel dit seizoen.
nogmaals ik neem dkv als voorbeeld daar had sandor moeten zeggen henk dit lijkt me niet de juiste
strijdwijze en we moeten anders beginnen(ik weet het is makkelijk praten na de tijd) maar die opstelling
was al zeer twijfelachtig en als je team dan ook nog niet 110% er boven op klapt dan krijg je een kansloze pot.
Dan moeten ze Henk ontslaan toch? Wat een onzin om Sandor te slachtofferen.

Vlampiep

Citaat van: El Ma-kri-niii op november 10, 2015, 16:13:42
Ik heb er over nagedacht en ik denk dat het wel eens een goede zet kan blijken. We hebben natuurlijk nog geen wedstrijd gewonnen dit seizoen, een verandering in de technische staf is dan ook niet verkeerd. Henk zit hier nog prima, die hoeft niet weg. Toch is het wel logisch om met deze resultaten een frisse wind door de TS te laten waaien, iemand met een andere kijk op het spelletje. Bovendien snijdt het mes aan twee kanten. Vorig jaar hadden we Arne Slot bij de selectie die werkte in de rol die Sandor nu gaat bekleden. Zo iemand hebben we nu wel gemist, iemand die zorgvuldig analyseert waar de kansen voor ons liggen tegen een bepaalde tegenstander. Zeker nu we een minder sterke selectie hebben, zul je het meer van tactische slimmigheden moeten hebben om wedstrijden te winnen. Sandor is tactisch sterk, en weet ook precies wat voor kwaliteiten ónze selectie heeft. Nu we deze functie weer serieus invullen, is Sandor dus de beste optie.
Zo had ik het nog niet bekeken en dit zou een win win situatie op gaan leveren, alleen de manier waarop is op zijn zachtst gezegd, niet handig en geeft rumoer waarop niemand met blauw geel bloed op zit te wachten.

denistel

vrije val we staan 17e hoor kunnen niet veel verder vallen,je hebt nu 2 weken rust en na ajax komen
4 zeer belangrijke wedstrijden.
zet slot naast henk de jong en laat ze de tegenstanders met de juiste middelen bestrijden en zorg
dat je op die 15 pt staat in de winterstop doe daarin 2 a 3 goeie aankopen (eventueel huren) en
richt je op de 2e seizoenshelft en ga knokken voor een 4e jaar ere divisie zo denk ik er over.

SCC

Citaat van: El Ma-kri-niii op november 10, 2015, 16:13:42
Ik heb er over nagedacht en ik denk dat het wel eens een goede zet kan blijken. We hebben natuurlijk nog geen wedstrijd gewonnen dit seizoen, een verandering in de technische staf is dan ook niet verkeerd. Henk zit hier nog prima, die hoeft niet weg. Toch is het wel logisch om met deze resultaten een frisse wind door de TS te laten waaien, iemand met een andere kijk op het spelletje. Bovendien snijdt het mes aan twee kanten. Vorig jaar hadden we Arne Slot bij de selectie die werkte in de rol die Sandor nu gaat bekleden. Zo iemand hebben we nu wel gemist, iemand die zorgvuldig analyseert waar de kansen voor ons liggen tegen een bepaalde tegenstander. Zeker nu we een minder sterke selectie hebben, zul je het meer van tactische slimmigheden moeten hebben om wedstrijden te winnen. Sandor is tactisch sterk, en weet ook precies wat voor kwaliteiten ónze selectie heeft. Nu we deze functie weer serieus invullen, is Sandor dus de beste optie.



Eens met bovenstaande, al hadden ze wat mij betreft dat niet in de media hoeven gooien. Sandor gewoon nuttig werk laten doen door de analyses te doen en een ander erbij op de bank en tijdens de trainingen, dan was alle ophef niet aan de orde geweest.
Dat hebben ze zelf ook heus wel bedacht, dus lijkt me dat het een bewuste keuze is om dit in medialand te gooien....opstap naar Henk's volgende zet??

sunderland

Wat een sjoegels. Henk is zwaar aangeslagen

sunderland

Dit slaat in als een bom. Hoe kunnen ze ook zulke stumpers hier de regie laten voeren

michello

De Jong denkt aan stoppen bij SC Cambuur: "Dit zag ik echt totaal niet aankomen"

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/334450/De_Jong_denkt_aan_stoppen_bij_SC_Cambuur:_Dit_zag_ik_echt_totaal_niet_aankomen#ixzz3r6Wy5513

:R :R

Quotes van de één naar een ander toeschuiven. En dan die kop.   :(

NRG

Citaat van: sunderland op november 10, 2015, 16:50:55
Wat een sjoegels. Henk is zwaar aangeslagen

Dan moet Henk zich daar maar snel overheen zetten..