Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Shar

Citaat van: DayDreamer op november 08, 2015, 20:20:56
Ik blijf me verbazen over zijn uitspraken. :zucht
Welke bedoel je specifiek?

Lore

Citaat van: Shar op november 08, 2015, 20:36:53
Welke bedoel je specifiek?

Ik kan het niet voor hem invullen, maar 'de eerste overwinning zit er An te komen' en 'het publiek is fantastisch' heb ik inmiddels wel genoeg van!

Harry L.

Citaat van: Lore op november 08, 2015, 20:49:05
Ik kan het niet voor hem invullen, maar 'de eerste overwinning zit er An te komen' en 'het publiek is fantastisch' heb ik inmiddels wel genoeg van!

En..























We zijn maar cambuur

Lore

Citaat van: Harry L. op november 08, 2015, 20:50:31
En..























We zijn maar cambuur

:_schater :_schater wij kunnen ook wel een uitspraken-bingo voor Henk beginnen

Drumfather SCC

http://www.cambuurfront.nl/nieuws/15738/de-jong-doet-een-voorspelling-dan-redden-we-het-.html

Henk moet eens ophouden met dit soort geratel en zich op het voetballen cq trainen richten..
Je zag hoe het uitpakte tegen DKV

Vlampiep

Er mankeert niets aan Henk en aan zijn uitspraken.
Henk is  geen azijnzeiker, blijft positief en netjes.
Ik snap best dat een aantal liever een trainer zien die lekker ongenuanceerd dingen roept, maar die hebben we in het verleden wel gehad, met als resultaat een groot begrotingstekort, een stel volgevreten uitgenaste spelers en weinig resultaat en weinig belangstelling vanuit het bedrijfsleven.
Het feit dat Lodeweges hier leuke resultaten boekte, kwam hoofdzakelijk door de samenwerking met Henk.
Henk is geen tovenaar en moet het doen met dit soort spelers die iedere week het maximale moeten presteren om een redelijk niveau te kunnen behalen.
Zie bv. Willem 11, goede trainer, een selectie die boven gemiddelde kan worden gerekend, maar staan ook onder de streep.
Dus als hij ons dit jaar in de eredivisie houdt, behaalt hij met de ploeg een topprestatie.

Collingwood

Henk moet lekker zelf bepalen wat hij zegt. Dan mogen wij bepalen of we het er mee eens zijn of niet.
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast

Henk is een uitstekende trainer maar zakte wel gigantisch door het ijs vorige week met z'n 'uitgekiende plan' om onze zuiderburen te bestrijden en er een voorspellinkje bovenop te doen. Gewoon niet meer doen.. zeker niet gezien de huidige staat van de selectie.

Marc S

Citaat van: De Gast op november 09, 2015, 11:30:29
Henk is een uitstekende trainer maar zakte wel gigantisch door het ijs vorige week met z'n 'uitgekiende plan' om onze zuiderburen te bestrijden en er een voorspellinkje bovenop te doen. Gewoon niet meer doen.. zeker niet gezien de huidige staat van de selectie.

Ik ben het niet vaak met je eens, maar zeker het laatste wat je zegt klopt. In de positie van ons moet je gewoon niet zeggen dat je even 1-3 gaat winnen daar.

Collingwood

Citaat van: De Gast op november 09, 2015, 11:30:29
Henk is een uitstekende trainer maar zakte wel gigantisch door het ijs vorige week met z'n 'uitgekiende plan' om onze zuiderburen te bestrijden en er een voorspellinkje bovenop te doen. Gewoon niet meer doen.. zeker niet gezien de huidige staat van de selectie.

Eens wat betreft vorige week. Maar gisteren zette hij Byrne op linksbuiten, waar op voorhand ook veel kritiek op was. En dat pakte toch behoorlijk goed uit. Daar mag hij dan vind ik ook wel wat meer credits voor krijgen.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: De Gast op november 09, 2015, 11:30:29
Henk is een uitstekende trainer maar zakte wel gigantisch door het ijs vorige week met z'n 'uitgekiende plan' om onze zuiderburen te bestrijden en er een voorspellinkje bovenop te doen. Gewoon niet meer doen.. zeker niet gezien de huidige staat van de selectie.
En daar komen jullie nu mee .Gadverdamme vuile zeikerds .altijd maar zeiken .Schrijf dat dan een week eerder en niet nu

El Ma-kri-niii

Ik hoor die mensen dan weer niet over het tactische plan waar Groningen het eerste half uur geen raad mee wist. Door de slimme vondst om Byrne in balbezit als extra middenvelder te laten spelen, en vd Laan heel diep te laten staan, wonnen we de slag op het middenveld, wat resulteerde in een snelle 2-0 voorsprong.

PePe

#2637
Henk moet elke week een 'uitgekiend plan' hebben, maar er niet over spreken, dit maakt de tegenstander namelijk scherp/alert.

denistel

plan van de 1e helft was zeker goed gister al mag je je afvragen waarom groningen met 5 verdedigers speelde.

in de rust zette groningen het anders neer en bleven wij het antwoord schuldig toch.hadden ook veel gegeven de
1e helft maar ik had de 2e helft gewoon Monteiro gebracht voor bakker of overgoor.je mag kapot het veld afgaan
toch en dan weer 1 die nog 45 minuten kan knallen.

carlo de leeuw

Op safe spelen met minimale middelen word niks!
prima trainer voor Cambuur die tenminste durf toont.....ook in zijn uitspraken!
(waar ik me overigens soms achteraf ook aan kan ergeren)