Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Tactisch plan was niet goed vandaag. Peersman nooit meer uit het centrum halen. Twee cadeautjes (1 van Dammers en 1 van de scheids) Hier kan Henk niets aan doen. Scherpte ontbrak ook vandaag. Zo goed was DKV ook niet. Wel beter helaas.

John Hiatt

Spelers eerst maar twee daagjes vrij denk ik, dan beetje trainen...

Shar

#2537
Citaat van: Lore op november 01, 2015, 17:23:23
Dat vind ik wel, verdedigers bij DKV lachen zich ziek als ze de opstelling zien en ik kan kin jet voorstellen dat onze spelers lekker het veld in stappen als er iemand in de spits staat die daar nooit staat. DKV uit is toch niet de wedstrijd voor experimenten?
Maar wie had er dan in de spits moeten beginnen? Ik had zelf waarschijnlijk voor Barto gekozen maar die heeft volgens mij ook niet al te veel laten zien de afgelopen wedstrijden. Voor wie zou jij dan gekozen hebben?

Edit: lees net terug en zie dat je voor Barto gekozen zou hebben.

Lore

Citaat van: Shar op november 01, 2015, 17:29:11
Maar wie had er dan in de spits moeten beginnen? Ik had zelf waarschijnlijk voor Barto gekozen maar die heeft volgens mij ook niet al te veel laten zien de afgelopen wedstrijden. Voor wie zou jij dan gekozen hebben?

Edit: lees net terug en zie dat je voor Barto gekozen zou hebben.

Klopt en ik vind Barto echt veel te matig voor de eredivisie, maar het werkt door op een elftal als je zegt dat van der streek beter in de spits kan dan je echt spits.

Ik ben er niet blij mee en had het wedstrijdformulier met tegenzin ingevuld, maar Barto had in de spits gestaan.

Destroyer

Hij snapt af en toe geen flikker van het spelletje
** Poolwinner 18/19 - 21/22

legeips

#2540
Overgoor en streek spelen echt slecht..

Wat mij betreft zitten die volgende week op de bank..

Volgende week maar de eerste overwinning tegen Groningen halen. Net als in het eerste eredivisie seizoen.

Henk ik hev de opstelling al voor die deen:

Vd laan   Peersman  dammers  Anderson

Narsingh    masek  Byrne      bakker

           Ogbeche    Berischa

Zat nog even te twijfel om heerings voor Anderson te doen, maar heel eerlijk heerings is de van Boxtel van nu..

De Gast

Ben het met Lore eens.. onbegrijpelijk om in zo'n wedstrijd een fantasieopstelling het veld in te sturen. Een middenvelder in de spits?? Dat levert bijna nooit iets op. Vervolgens krijg je dan een afgezwakt middenveld met twee spelers nauwelijks wedstrijdritme hebben en eigenlijks (nog) te licht zijn.. bij voorbaat een kansloze bedoeling. Daarna wil je het gaan rechtzetten en wacht je net zo lang tot de 2-0 er is en dan kun je eigenlijks al stoppen. Je verliest de pot maar kan me voorstellen dat Monteiro en Barto nog meer met een klotegevoel het veld afstappen. Al met al heeft de ts er vanmiddag helemaal niks van gebakken. Verliezen zouden we waarschijnlijk toch wel met zo'n ziekenboeg maar zo had het niet gehoeven.

DayDreamer

Finaal door de mand gevallen vandaag, man man wat een opstelling.

2 rechtspoten achterin, terwijl Dammers Peersman het de laatste weken wel aardig doen. Rechtspoot op de linksbuiten. Middenvelder in de spits.

Lekker bezig Henk met je Gokjes de laatste weken, want dat zijn het, heeft niks met alleen maar blessures te maken.

Pak godverdomme die lui ook eens aan, nu ook weer Anderson in bescherming nemen, je kan toch godverdomme zeggen dat hij finaal door het ijs is gezakt en een waardeloze pot voetbal heeft gespeeld, dan maar 3 dagen er even af. Die aai over de bol mentaliteit red je het nu niet mee, optreden en heel rap

Vlampiep

Het enige wat Henk te verwijten is, dat hij te veel vertrouwen heeft in het middenveld en vleugels.
Overgoor en Bakker dramatisch en veel te licht voor het hoogste podium.
Dan Rosheuvel en Narsingh die niet een behoorlijke voorzet kunnen geven of spelen naar de juiste kleur.
Streek had er nooit in mogen staan, is hopeloos uit vorm.
De vleugelspelers bedienen Barto niet zodat deze niet aan de bal komt voor de goal.
Wat mij betreft Bakker, Rosheuvel in het 2 e elftal laten spelen, Narsingh het voordeel van de twijfel geven.
Ik ben daarbij behoudens Nienhuis erg teleurgesteld in de spelers die veel te weinig fysieke inzet hebben gebracht.

legeips

Citaat van: De Gast op november 01, 2015, 18:03:32
Ben het met Lore eens.. onbegrijpelijk om in zo'n wedstrijd een fantasieopstelling het veld in te sturen. Een middenvelder in de spits?? Dat levert bijna nooit iets op. Vervolgens krijg je dan een afgezwakt middenveld met twee spelers nauwelijks wedstrijdritme hebben en eigenlijks (nog) te licht zijn.. bij voorbaat een kansloze bedoeling. Daarna wil je het gaan rechtzetten en wacht je net zo lang tot de 2-0 er is en dan kun je eigenlijks al stoppen. Je verliest de pot maar kan me voorstellen dat Monteiro en Barto nog meer met een klotegevoel het veld afstappen. Al met al heeft de ts er vanmiddag helemaal niks van gebakken. Verliezen zouden we waarschijnlijk toch wel met zo'n ziekenboeg maar zo had het niet gehoeven.

Weet waar ik nou geen reet van snap.. Dat we de meest voetballende en bewegende middenvelder aan de kant houden.. Byrne mut de eerste minuut spelen.. Die jonge beweegt en geeft fatsoenlijke pases..

John Hiatt

Het allerergste is nog dat de ts nog steeds niet heeft aangegeven dat ze fout zaten met de opstelling. Ze hebben de supporters voor lul gezet. Gisteren 5000 man in stadion, vanmorgen paar honderd bij hotel en vanmiddag weer 3000 in t stadion. En nog steeds geen Trijntje zelfkritiek.

denistel

ik had oek houtkoop liever op links had want rosheuvel kwam zien man niet 1x voor bij.maar hele
team was gewoon niet bij de les.henk en zie man mutte het weer aan de praat zien te krijgen.

speculeter

Citaat van: denistel op november 01, 2015, 18:46:00
ik had oek houtkoop liever op links had want rosheuvel kwam zien man niet 1x voor bij.maar hele
team was gewoon niet bij de les.henk en zie man mutte het weer aan de praat zien te krijgen.
en hoe gaan we dat doen?

DayDreamer

Citaat van: John Hiatt op november 01, 2015, 18:21:06
Het allerergste is nog dat de ts nog steeds niet heeft aangegeven dat ze fout zaten met de opstelling. Ze hebben de supporters voor lul gezet. Gisteren 5000 man in stadion, vanmorgen paar honderd bij hotel en vanmiddag weer 3000 in t stadion. En nog steeds geen Trijntje zelfkritiek.

_O_

Moira

Citaat van: John Hiatt op november 01, 2015, 18:21:06
Het allerergste is nog dat de ts nog steeds niet heeft aangegeven dat ze fout zaten met de opstelling. Ze hebben de supporters voor lul gezet. Gisteren 5000 man in stadion, vanmorgen paar honderd bij hotel en vanmiddag weer 3000 in t stadion. En nog steeds geen Trijntje zelfkritiek.

Precies dit! En daarbij nog eens spelen zonder enige inzet. Alsof je een wedstrijd speelt tegen een amateurclub