Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Hoop dat vd laan ook weer fit word.
Die zie ik graag indribbelen

poelie-lwd

Citaat van: speculeter op september 27, 2015, 12:56:19
Hoop dat vd laan ook weer fit word.
Die zie ik graag indribbelen

Ik denk dat Martijn niet veel aan de bak zal komen met Peersnan in deze vorm. Overigens kan en moet Marvin nog beter maar vooralsnog doet hij het prima.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Harry L.

Volgende week graag iets anders dan baby thee voor de wedstrijd, anders staan we daar weer binnen no time achter. En ophouden met die domme wissels aub, het hele voetbal was weg man.

Gasgeve

Dramatische wissel. Rosheuvel voor Byrne. Terwijl je Bakker, Masek en Steblecki op de bank hebt.

AL

Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2015, 15:45:39
Dramatische wissel. Rosheuvel voor Byrne. Terwijl je Bakker, Masek en Steblecki op de bank hebt.

Eens!!

Drumfather SCC

Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2015, 15:45:39
Dramatische wissel. Rosheuvel voor Byrne. Terwijl je Bakker, Masek en Steblecki op de bank hebt.

Die bijna de hele 2e helft voor lul hebben warmgelopen  :zucht
Nee; Henk begint wat af te brokkelen...

Vasthouden aan Barto, domme wissels

Cambuur Groningen

Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2015, 15:45:39
Dramatische wissel. Rosheuvel voor Byrne. Terwijl je Bakker, Masek en Steblecki op de bank hebt.
Ik ben denk ik dan de enige die het nog kan uitleggen: ik denk dat hij gokte op nog een extra snelle man voorin, Houtkoop was al alleen voor de keeper gebracht, mogelijk hoopte hij dat dat ook met Rosheuvel kon gebeuren. Kan alleen niet uitleggen wie die steekpass nog had moeten geven....

speculeter

Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 25, 2015, 16:24:21
Ik ben denk ik dan de enige die het nog kan uitleggen: ik denk dat hij gokte op nog een extra snelle man voorin, Houtkoop was al alleen voor de keeper gebracht, mogelijk hoopte hij dat dat ook met Rosheuvel kon gebeuren. Kan alleen niet uitleggen wie die steekpass nog had moeten geven....
niet zo moeilijk toch.....Barto stond mooi op het middenveld en als er een is die een mooie steekpass in de voeten heeft... :_schater

Cambuur Groningen

Citaat van: speculeter op oktober 25, 2015, 16:30:11
niet zo moeilijk toch.....Barto stond mooi op het middenveld en als er een is die een mooie steekpass in de voeten heeft... :_schater
Haha, ja inderdaad. Ik ben meestel ook wel van het positieve, maar Barto moet toch maar eens even wat rust krijgen voor al dat harde werk denk ik. Is al bekend wanneer Berisha weer beschikbaar komt?

SCC

Steblecki of Heerings gewoon naast Barto erbij gooien en Houtkoop en Narsingh snelle voorzetten laten geven. Echt alles of niets, krijg je het publiek erachter en die Haagchinezen nog meer aan het wankelen. Toen Dereijk erin kwam, won die alle kopduels tussen middenveld en achterste linie. Veel te mat dit.

moodygrunn

Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2015, 15:45:39
Dramatische wissel. Rosheuvel voor Byrne. Terwijl je Bakker, Masek en Steblecki op de bank hebt.

Liever een aanvallende wissel op zo'n moment. Laatste kwartier het middenveld overslaan en direct de diepte zoeken.
In Henk en Sandor we trust

ruubmac

Barto na de winterstop maar weer opstellen.

Delamere

Waarom Bakker niet voor Byrne en Rosheuvel voor Barto gebracht? Dat vertrouwen van Henk in Barto begint werkelijk bespottelijke vormen aan te nemen.
Of die Barto weet iets van Henk, of Henk is zijn voetbalverstand volledig kwijt. Want anders is het steeds weer opstellen en laten staan van zo'n verschrikkelijk gemankeerde speler toch niet te verklaren?

hobbes

Citaat van: Delamere op oktober 25, 2015, 18:21:30
Waarom Bakker niet voor Byrne en Rosheuvel voor Barto gebracht? Dat vertrouwen van Henk in Barto begint werkelijk bespottelijke vormen aan te nemen.
Of die Barto weet iets van Henk, of Henk is zijn voetbalverstand volledig kwijt. Want anders is het steeds weer opstellen en laten staan van zo'n verschrikkelijk gemankeerde speler toch niet te verklaren?

Ik zeg niks  :_schater

NRG