Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: Dokkumer op september 13, 2015, 19:57:34
Als ik een kut had was ik een vrouw geweest, dus als als kopen we niks voor.
Op het moment zelf al had ik geen goed gevoel bij de wissel en veel mensen om me heen ook niet (ja wat jij zegt kan ik ook zeggen, er is immers toch niemand die het komt bevestigen of ontkrachten). Onze vleugels zijn niet in vorm dat zag je heel snel al en in terugverdedigen zijn ze absoluut geen helden. Iets wat Ogbeche in ieder geval nog wel beheerst.

Doe je me geen pijn mee hoor.. We hebben gelukkig allemaal een eigen mening!
Ik geloof direct dat er andere mensen bedenkingen hadden bij die wissel..

sccambuurlwdd

Citaat van: Bankzitter op september 13, 2015, 20:02:38
Henk wilde met z'n eeuwige optimisme proberen nog een goaltje te pikken door met twee snelle mensen voorop te spelen. Masek om ze weg te sturen. Dat pakte verkeerd uit omdat ze tegen Bruma/Moreno niks in te brengen hadden. En Arias en Brenet hadden op de zijkanten helemaal vrijbaan en dat had Cocu snel door. Na de 3-0 is het toen in de rust naar een soort van 4-4-1 omgezet. PSV was wel zo sterk dat het met een andere taktische keuze niet veel beter was afgelopen.

Improviseren is niet Henks's beste kant. Wissels in 2e helft tegen Feijenoord ook warrig, tegen Heracles een extra spits na rust (om het publiek te vermaken  8P) pakte ook niet goed uit. Best jammer dat Slot geen inbreng meer heeft, die lijkt me wat koeler en realistischer  in dit soort situaties.

Henk's eigenwijsheid en aanvallende keuzes pakken vaak goed uit maar je moet ook aanvoelen wanneer het echt niet kan.

Achja, hoort er een beetje bij. Is vorig seizoen een paar keer ook wel goed uitgepakt.

Bankzitter

Klopt en tegen de concurrenten moet je ook voor drie punten gaan en niet laf een puntje op de counter proberen te pakken.

Alleen ik heb wel het idee dat Henk te veel vanuit emotie reageert tijdens de wedstrijd. Zoiets van, het is sneu voor het publiek, laten we toch nog maar een beetje proberen te voetballen. Terwijl iedereen in het stadion had begrepen als je tegen Heracles of PSV de zaak op een gegeven moment dichtgetimmerd had rond de 16. Het is mooi dat Sandor helemaal klikt qua visie maar het zou Henk sieren als hij openstond voor iemand als Slot.

Blijkbaar ook niemand die 's gevraagd heeft of het nou wel verstandig is met al die middenvelders die leuk tikken bij balbezit maar geen type aamtrekken die een bal kan veroveren als je eens een keer niet aan voetballen toekomt. Het is hier al eerder genoemd: er is Plan A, levert vaak leuk voetbal en punten op , maar er is geen plan B.

Geelblauwstiens

Citaat van: Timmie op september 13, 2015, 21:41:43
Doe je me geen pijn mee hoor.. We hebben gelukkig allemaal een eigen mening!
Ik geloof direct dat er andere mensen bedenkingen hadden bij die wissel..
Meidenvenijn? Timmie?

Tukker

Citaat van: Geelblauwstiens op september 13, 2015, 23:44:05
Meidenvenijn? Timmie?
Ik ben er helemaal klaar mee. Een kwart van de berichten staat inmiddels in de negeerstand. Adios. Veel plezier op het timmieforum.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

poelie-lwd

Citaat van: Timmie op september 13, 2015, 19:35:40
Och och och! Timmie zegt weer wat en iedereen is weer tegen.. zielig!

Ik vind het ook sneu voor je maar zeg nou zelf, je maakt ook in dit topic niet de meest snuggere indruk.


Iedereen heeft recht op mijn mening.

Timmie

Citaat van: poelie-lwd op september 14, 2015, 06:58:49
Ik vind het ook sneu voor je maar zeg nou zelf, je maakt ook in dit topic niet de meest snuggere indruk.

Als ik al geen snuggere indruk maak, zijn er velen met mij die geen snuggere indruk maken..

Timmie

Citaat van: Tukker op september 14, 2015, 06:32:56
Ik ben er helemaal klaar mee. Een kwart van de berichten staat inmiddels in de negeerstand. Adios. Veel plezier op het timmieforum.

Lekker negeren joh. Volgens mij reageer ik gewoon ergens op. Heb je het zwaar, om iedereen die reageert te negeren..
Op zich ook best rustig..

Cor

Hetbijzondere is dat elk topic waarin Timmie een aandeel heeft al snel een Timmie topic is. On topic, ik hoop dat HdJ zaterdag het geluk weers eens aan z'n zijde heeft en we gewoon de drie punten hier houden. Prima trainer en prima mens.

Cor

Citaat van: Tukker op september 14, 2015, 06:32:56
Ik ben er helemaal klaar mee. Een kwart van de berichten staat inmiddels in de negeerstand. Adios. Veel plezier op het timmieforum.

Laat je niet opnaaien kerel. Ben veel te dol op Guust Flater

Timmie

Citaat van: Cor op september 14, 2015, 08:45:31
Hetbijzondere is dat elk topic waarin Timmie een aandeel heeft al snel een Timmie topic is. On topic, ik hoop dat HdJ zaterdag het geluk weers eens aan z'n zijde heeft en we gewoon de drie punten hier houden. Prima trainer en prima mens.

Kan er ook vrij weinig aan doen..
Overal waar ik op reageer, wordt als negatief bestempeld..

Dokkumer

Citaat van: Timmie op september 14, 2015, 10:03:55
Kan er ook vrij weinig aan doen..
Overal waar ik op reageer, wordt als negatief bestempeld..
Niet helemaal mee eens eierdopke. Volgens mij gingen een aantal hier gisteren nog de discussie met je aan. Wanneer dat al als negatief wordt bestempeld zou ik snel op zoek gaan naar de antidepressiva ;)

poelie-lwd

Citaat van: Timmie op september 14, 2015, 10:03:55
Kan er ook vrij weinig aan doen..
Overal waar ik op reageer, wordt als negatief bestempeld..

We geven je geen gelijk. Dat is heel wat anders.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

El Ma-kri-niii

Wat mij betreft is de grootste fout geweest door vd Laan op te stellen. Je weet dan dat Luuk de Jong hem altijd op zal zoeken in het duel. Dan maar een keer met twee rechtspoten centraal achterin. Dat Ogbeche eruit wordt gehaald is achteraf misschien gek, maar is nog wel uit te leggen als je wilt gokken op de snelheid van Narsingh en Rosheuvel.

sccambuurlwdd

Citaat van: Timmie op september 14, 2015, 10:03:55
Kan er ook vrij weinig aan doen..
Overal waar ik op reageer, wordt als negatief bestempeld..

Aan wie zal het dan liggen? Aan alle forumleden, of aan jou?