Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Citaat van: Timmie op september 14, 2015, 08:37:12
Lekker negeren joh. Volgens mij reageer ik gewoon ergens op. Heb je het zwaar, om iedereen die reageert te negeren..
Op zich ook best rustig..

Waar reageer jij niet op, heb jij wel een leven? Overal zie ik tegenwoordig jouw naam voorbij komen.

okkele

Citaat van: Tukker op september 14, 2015, 06:32:56
Ik ben er helemaal klaar mee. Een kwart van de berichten staat inmiddels in de negeerstand. Adios. Veel plezier op het timmieforum.
de hele lay-out is verneukt!
heb het nog nooit zo gezien hier,het zal wel normaal zijn.
jammer dat dit kan.
jammer dat 1 persoon zo aandachtsgeil moet zijn.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

speculeter

Even naar je profiel gaan....Daar kun je hem instellen met negeren.
Heerlijk rustig kan ik je zeggen.

okkele

dat bedoel ik dus ook,dat jochie is waarschijnlijk van school getrapt want hij plaatst iedere 10 minuten iets.
hij staat bij mij allang op negeer maar al die genegeerde berichten zie ik wel natuurlijk,komt nog eens bij dat hij zovaak iets plaatst waar iemand wel op moet reageren dat dat weer ge-quote word.
dat lees je dan wel.

ik hou er nu mee op (lees,geef het op).
dan maar minder niveau hier.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Timmie

Zal wel weer naar FCGonline gaan.. :thumbsup

Timmie

Citaat van: DayDreamer op september 14, 2015, 11:51:23
Waar reageer jij niet op, heb jij wel een leven? Overal zie ik tegenwoordig jouw naam voorbij komen.

Moet jij ook niet werken?..

Cor

Welke mafkezen sturen deze man haatmails?? Bron: VI. Als het zo is, schandalige vertoning en lekker laf

Collingwood

Schandalig! Onze club weer in diskrediet door een paar idioten. En voor Henk zelf natuurlijk nog het meest pijnlijk.
Kalmte alleen kan u redden.

gewoon een fan

Dit is toch te gek voor woorden  ;(
Je moet toch wel erg beperkt zijn wil je haatmails naar de Jong sturen  :(

Utekleitrokken

Citaat van: Cor op september 16, 2015, 08:10:15
Welke mafkezen sturen deze man haatmails?? Bron: VI. Als het zo is, schandalige vertoning en lekker laf

Handig om even de link erbij te plaatsen.

http://www.vi.nl/nieuws/cambuurtrainer-de-jong-ontvangt-haatmails.htm


Het is mij iets te makkelijk om aan te nemen dat het daadwerkelijk Cambuur supporters zijn. Vul de rest zelf maar in.

Scc01

Hoe triest ben je als je uberhaubt die moeite neemt om zoiets te doen.....

pvanbuijtene

Iedere wedstrijd wordt nog steeds zijn naam gescandeerd .. dus hij weet wel hoe de supporters nog over hem denken... eerst maar afwachten over hoe en wat voordat er conclusies getrokken wordt...

Bernardo

Kan me niet voorstellen dat dit Cambuur supporters zijn, zo wel, kan je ze ook geen Cambuur supporters noemen.

Galdiano

Ik ga er vanuit dat dit gewoon boeren zijndie hem lopen te fucken. (Jaloers zijn)

Ik kan me niet indenken welke trainer op dit moment beter bij Cambuur zou passen.
Ondanks dat Henk geen plan B kent/heeft, blijf ik hem steunen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Zuid1991

Triest! Aanpakken. Maar wie zegt dat het scc mensen zijn geweest!
Kan ook een achterlijke actie zijn geweest van dkv!
Zaterdag maar continu steun voor deze man!!!! Spandoek?