Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: Dokkumer op september 13, 2015, 19:39:46
Balvastheid van een vierdeklasser en de fysiek van een C junior.

Is ook zo, Bonifatius..
Ogbeche, nou, dat is een enorm balvaste jongen. Bal ketst nooit van z'n voeten af!

Timmie

Citaat van: richard op september 13, 2015, 19:41:27
Zie uitleg Poelie, en voor de rest...fijne avond!!

Dank voor de moeite van het uitleggen:)

Dokkumer

Citaat van: Timmie op september 13, 2015, 19:42:16
Is ook zo, Bonifatius..
Ogbeche, nou, dat is een enorm balvaste jongen. Bal ketst nooit van z'n voeten af!
Niks minder dan die andere 2, wat hij in ieder geval nog wel toont is strijdlust en afjagen. Dat zie je Narsingh en Rosheuvel veel minder doen.

Dokkumer

Citaat van: richard op september 13, 2015, 19:41:27
Zie uitleg Poelie, en voor de rest...fijne avond!!
Sinds wanneer heb jij assistenten die de antwoorden voor jou geven? :devil

Timmie

Citaat van: Dokkumer op september 13, 2015, 19:43:37
Niks minder dan die andere 2, wat hij in ieder geval nog wel toont is strijdlust en afjagen. Dat zie je Narsingh en Rosheuvel veel minder doen.

Afjagen kan slim en dom.. En Ogbeche doet dit het hele seizoen al enorm dom.
Energie stoppen in dingen die onnodig zijn!

Dokkumer

Citaat van: Timmie op september 13, 2015, 19:44:53
Afjagen kan slim en dom.. En Ogbeche doet dit het hele seizoen al enorm dom.
Energie stoppen in dingen die onnodig zijn!
En wat hadden de vleugels dan voor meerwaarde in deze situatie? Daar heb ik bijzonder weinig nuttigs van gezien. Die staken helemaal nergens energie in...
Aanvallend kun je toch geen potten breken in zo'n wedstrijd, dan moet je terugverdedigen en toch de aanval van achteruit afremmen.

Timmie

Citaat van: poelie-lwd op september 13, 2015, 19:32:52
Tuurlijk niet. De ballen die naar voren werden geschoten kwamen net zo hard weer terug. Na de wissel van Ogbeche zag ik Bruma en Moreno met strandstoelen lopen. Die hadden wel in de gaten dat ze geen fysieke hinder van Rosheuvel of Narsingh zouden ondervinden.

Domme wissel, punt.

Sinds wanneer moet je fysiek sterk zijn om te counteren?

Timmie

Citaat van: Dokkumer op september 13, 2015, 19:47:06
En wat hadden de vleugels dan voor meerwaarde in deze situatie? Daar heb ik bijzonder weinig nuttigs van gezien. Die staken helemaal nergens energie in...
Aanvallend kun je toch geen potten breken in zo'n wedstrijd, dan moet je terugverdedigen en toch de aanval van achteruit afremmen.

Lekker makkelijk he, achteraf.
Als het wel goed was gegaan was je het met me eens geweest.
Tijdens de match was het in mijn ogen, en vele mensen om mij heen, een prima wissel!

Destroyer

Citaat van: Timmie op september 13, 2015, 19:35:40
Och och och! Timmie zegt weer wat en iedereen is weer tegen.. zielig!

:_schater :_schater :_schater :_schater  :fant
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Half NEderland weet dat wen 2 vleugels hebben die altijd naar de uiterste zijden trekken en dan geen fatsoenlijke bal voor de goal krijgen. Ogbeche moet het natuurlij niet van zijn lengte hebben maar van techniek. Kappen met die onzin en compacter gaan spelen. Dit is dweilen met de kraan open.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Timmie op september 13, 2015, 19:49:45
Lekker makkelijk he, achteraf.
Als het wel goed was gegaan was je het met me eens geweest.
Tijdens de match was het in mijn ogen, en vele mensen om mij heen, een prima wissel!
Als ik een kut had was ik een vrouw geweest, dus als als kopen we niks voor.
Op het moment zelf al had ik geen goed gevoel bij de wissel en veel mensen om me heen ook niet (ja wat jij zegt kan ik ook zeggen, er is immers toch niemand die het komt bevestigen of ontkrachten). Onze vleugels zijn niet in vorm dat zag je heel snel al en in terugverdedigen zijn ze absoluut geen helden. Iets wat Ogbeche in ieder geval nog wel beheerst.

richard

Citaat van: Dokkumer op september 13, 2015, 19:44:09
Sinds wanneer heb jij assistenten die de antwoorden voor jou geven? :devil

Ik ga geen uitleg geven aan domme jongetjes :devil

Timmie

Citaat van: richard op september 13, 2015, 19:58:28
Ik ga geen uitleg geven aan domme jongetjes :devil

Hoop niet dat je leraar bent..

Bankzitter

Henk wilde met z'n eeuwige optimisme proberen nog een goaltje te pikken door met twee snelle mensen voorop te spelen. Masek om ze weg te sturen. Dat pakte verkeerd uit omdat ze tegen Bruma/Moreno niks in te brengen hadden. En Arias en Brenet hadden op de zijkanten helemaal vrijbaan en dat had Cocu snel door. Na de 3-0 is het toen in de rust naar een soort van 4-4-1 omgezet. PSV was wel zo sterk dat het met een andere taktische keuze niet veel beter was afgelopen.

Improviseren is niet Henks's beste kant. Wissels in 2e helft tegen Feijenoord ook warrig, tegen Heracles een extra spits na rust (om het publiek te vermaken  8P) pakte ook niet goed uit. Best jammer dat Slot geen inbreng meer heeft, die lijkt me wat koeler en realistischer  in dit soort situaties.

Henk's eigenwijsheid en aanvallende keuzes pakken vaak goed uit maar je moet ook aanvoelen wanneer het echt niet kan.

Dokkumer

Citaat van: richard op september 13, 2015, 19:58:28
Ik ga geen uitleg geven aan domme jongetjes :devil
Dan trek ik ook geen conclusies meer :_schater