Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op september 12, 2015, 23:34:27
Tering Henk wat ben je een watje. Die blinde hondendrol van Blom het voordeel van de twijfel geven bij die penalty die je "kan geven". Wees op zo'n moment niet de liefste trainer van Nederland, maar zeg gewoon waar het op staat!

Viel allemaal best mee volgens Henkie, veel lichtpunten gezien waaronder de stadionverlichting  :O
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Het grootste lichtpunt was de 12e man. Wederom grote klasse!


Destroyer

Citaat van: Dokkumer op september 12, 2015, 23:39:51
Het grootste lichtpunt was de 12e man. Wederom grote klasse!

:scc :scc :scc :scc _O_
** Poolwinner 18/19 - 21/22

DayDreamer

Er mag best af en toe wel kritisch gekeken worden naar deze man, ik wil niet zagen ofzo, maar het voetbal is al maanden ruk, spelers en elftal worden op dit moment niet veel beter.
Ik lees ook vaak dat trainingen ook niet van erg hoog niveau zijn en vaak ook nog eens kort, daarnaast krijgen de jongens soms ook wel erg veel vrij.Wisselbeleid is soms ook een drama.

Marc S

Op vi staat een stuk waarin hij de scheidsrechter toch wel aardig filleerd

siepelsjeu

Moet ie al oprotten?


Dokkumer

Citaat van: Marc S op september 13, 2015, 00:14:14
Op vi staat een stuk waarin hij de scheidsrechter toch wel aardig filleerd
Ik baseer mijn uitspraak op wat de NOS liet zien en dat vond ik hemeltergend.

pvanbuijtene

Citaat van: siepelsjeu op september 13, 2015, 00:15:08
Moet ie al oprotten?

van mij niet, al degraderen we.. maar kritisch zijn mag toch?

Dokkumer

Citaat van: siepelsjeu op september 13, 2015, 00:15:08
Moet ie al oprotten?

JA! Ik ben helemaal klaar met hem :devil

Nee hij heeft nog wel voldoende credits.

DayDreamer

Citaat van: pvanbuijtene op september 13, 2015, 00:18:29
van mij niet, al degraderen we.. maar kritisch zijn mag toch?

Precies.

Grijskijkert

Citaat van: DayDreamer op september 13, 2015, 00:03:14
Er mag best af en toe wel kritisch gekeken worden naar deze man, ik wil niet zagen ofzo, maar het voetbal is al maanden ruk, spelers en elftal worden op dit moment niet veel beter.
Ik lees ook vaak dat trainingen ook niet van erg hoog niveau zijn en vaak ook nog eens kort, daarnaast krijgen de jongens soms ook wel erg veel vrij.Wisselbeleid is soms ook een drama.
Misschien zelf een keer kijken op een training,ipv afgaan op een ander.. En maar oordelen(wie ben jij om te oordelen) vanachter je telefoon/laptop/pc... O'ja heb nog een nieuwtje voor je ik heb gehoord dat er maar 1x in de week wordt getraind, doe je voordeel ermee..
IN HENK WE TRUST!!!

DayDreamer

Citaat van: Grijskijkert op september 13, 2015, 00:28:06
Misschien zelf een keer kijken op een training,ipv afgaan op een ander.. En maar oordelen(wie ben jij om te oordelen) vanachter je telefoon/laptop/pc... O'ja heb nog een nieuwtje voor je ik heb gehoord dat er maar 1x in de week wordt getraind, doe je voordeel ermee..

Tsja zou graag willen maar ik heb gewoon en baan en daarnaast een gezin, en ja het is makkelijk oordelen vanachter mijn laptop, daar is dit forum toch voor, om lekker anoniem mijn gal te spuwen. De mensen waar ik in dit geval op af ga hebben echt wel wat verstand van voetbal, daarnaast is het niet de mening van 1 persoon maar van meerdere.

Misschien moet jij je naam eens aanpassen, van Grijskijkert naar Mister Uberpositivo. Welterusten  :proost

Grijskijkert

Citaat van: DayDreamer op september 13, 2015, 00:39:06
Tsja zou graag willen maar ik heb gewoon en baan en daarnaast een gezin, en ja het is makkelijk oordelen vanachter mijn laptop, daar is dit forum toch voor, om lekker anoniem mijn gal te spuwen. De mensen waar ik in dit geval op af ga hebben echt wel wat verstand van voetbal, daarnaast is het niet de mening van 1 persoon maar van meerdere.

Misschien moet jij je naam eens aanpassen, van Grijskijkert naar Mister Uberpositivo. Welterusten  :proost
De mensen die ik bij de trainingen zie hebben geen benul hoe zwaar een training is.. En als ze spelers een uur op het veld zien wordt er gedacht dat ze een uur trainen en verder niks meer doen of gedaan hebben terwijl er binnen ook getraind wordt..
Je mag me noemen hoe je wil, maar ik verdom het om Cambuur en de TS en spelers af te vallen(in woord en daad) zodra het wat minder gaat...
IN HENK WE TRUST!!!